Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 15 16 17 18 19

open/sluit de onderstaande quote:

Ride schreef op 24 oktober 2019 om 09:45:

Wordt zondag nog billenknijpen...



Ja ... :\(

Als je tegen ADO slap speelt, tegen RKC de slechtste wedstrijd in 2 jaar speelt, tegen Chesea het niveau niet haalt en voor sommigen zelfs nog twee zaadpotjes met Oranje erbij, ...

Dan zijn de vooruitzichten niet best. Ik acht de kans zeer klein dat ze zondag op het gewenste niveau spelen en "de vorm bij 11 man" terug is.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 oktober 2019 om 12:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Ride schreef op 24 oktober 2019 om 09:45:

Wordt zondag nog billenknijpen...



Ja ... :\(

Als je tegen ADO slap speelt, tegen RKC de slechtste wedstrijd in 2 jaar speelt, tegen Chesea het niveau niet haalt en voor sommigen zelfs nog twee zaadpotjes met Oranje erbij, ...

Dan zijn de vooruitzichten niet best. Ik acht de kans zeer klein dat ze zondag op het gewenste niveau spelen en "de vorm bij 11 man" terug is.



Trieste constatering. Weet niet of ik het hoer al heb gezegd, maar het wordt met de week duidelijker ook dat Overmars gefaald heeft met zijn aankoopbeleid.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 24 oktober 2019 om 22:55:

Als Overmars dan al ' gefaald' zou hebben, wat hebben ze in Rotterdam dan wel niet gedaan...…;-)



Daar hebben ze het goed gedaan.

Zoals ze nu voetballen zie ik ze graag spelen.
Daar erger ik me niet aan ... :B

 

+3/-0

Op basis van de samenvatting leek daar toch wel wat te halen bij young boys, jammer voor de puntjes. Die 2e penalty was wel echt een dikke schwalbe.

 

+1/-0

Waarom heb ik het gevoel dat ze zondag ineens wel kunnen voetballen en de rest van het seizoen weer niet?

 

+1/-0

Nul zorgen om deze wedstrijd. Heb die pot zitten kijken gisteren. YB controleerde echt heel eenvoudig. Feyenoord geen enkele keer gevaarlijk geweest. Ik heb ook geen idee wie het voor hun zou moeten doen. Zeker wanneer Jorgensen niet fit is.
Wij hebben zoveel meer kwaliteit, maar willen allemaal aan de bal iets teveel doen. Hopelijk wordt het zondag gewoon weer eenvoudig gedaan en dan verwacht ik echt een walk-over. Ook in ogenschouw nemend dat Feyenoord met hun niet-fitte selectie afgelopen zondag pas om 16.45 speelde en gisteren dus ook. Het enige is het middenveld. Iets minder "werkers", iets meer voetbal daar. Hoog tempo en dan liggen ze uit Rotterdam zo op hun gat.

 

+1/-0

Exit Jaap Stam. Heeft de eer aan zichzelf gehouden. Nu de grote vraag wie het over gaat nemen.

 

+1/-0

René van der Gijp en Snor, is goed voor der kijkcijfers van Veronica Inside.....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 24 oktober 2019 om 12:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 oktober 2019 om 12:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Ride schreef op 24 oktober 2019 om 09:45:

Wordt zondag nog billenknijpen...



Ja ... :\(

Als je tegen ADO slap speelt, tegen RKC de slechtste wedstrijd in 2 jaar speelt, tegen Chesea het niveau niet haalt en voor sommigen zelfs nog twee zaadpotjes met Oranje erbij, ...

Dan zijn de vooruitzichten niet best. Ik acht de kans zeer klein dat ze zondag op het gewenste niveau spelen en "de vorm bij 11 man" terug is.



Trieste constatering. Weet niet of ik het hoer al heb gezegd, maar het wordt met de week duidelijker ook dat Overmars gefaald heeft met zijn aankoopbeleid.



Tja...dat was echt billenknijpen en het onvermogen van Ten Hag en Overmars wordt steeds duidelijker.........

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SandroMazzola schreef op 28 oktober 2019 om 18:40:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 24 oktober 2019 om 12:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 oktober 2019 om 12:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Ride schreef op 24 oktober 2019 om 09:45:

Wordt zondag nog billenknijpen...



Ja ... :\(

(......)

Tja...dat was echt billenknijpen en het onvermogen van Ten Hag en Overmars wordt steeds duidelijker.........



Leuk...ironie..!

Àlvarez , Marin en Martinez kan ik vooralsnog geen pareltjes noemen in het boodschappenmandje van Overmars..

Nuttig misschien , maar dat is bij AJAX al gauw een diskwalificatie...


 

+1/-0

Van mij mogen ze degraderen, randdebielvolk. Vorige week moeten ze weer zo los gaan met de VAR beelden tegen Chelsea, weet je ga dan maar gewoon naar de afgrond. Gun ze echt helemaal niks, nada niete niks

Dit bericht is gewijzigd op 30 oktober 2019, 08:11:08.

 

+3/-0

@ SandroMazzola..
Leuk..ironie..!

Àlvarez , Marin en Martinez kan ik vooralsnog geen pareltjes noemen in het boodschappenmandje van Dhr. Overmars..

Nuttig misschien ,maar dat is bij AJAX al gauw een diskwalificatie..

 

+1/-0

Dick, John en Cor,... de redders van het failliete feyenoord? De komende wedstrijden zal je hier nog weinig over kunnen zeggen, die hadden ze ook gewonnen als een van ons aan het roer zou staan.
Ze zullen Berghuis de belangrijkste schakel maken, waarschijnlijk op 10 met daarachter een blok wat wil zwoegen en werken zodat hij volledig op de aanval kan richten. Ben benieuwd hoe het gaat lopen maar uiteraard zal alles in het begin nu hosanna zijn.

 

+1/-0

Zou wel heel raar zijn als het nu wel gaat lopen, selectie is gewoon bagger.
Er zit geen beleid bij deze club.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 30 oktober 2019 om 10:08:

Zou wel heel raar zijn als het nu wel gaat lopen, selectie is gewoon bagger.
Er zit geen beleid bij deze club.



Een belangrijk verschil is wel de bijna 40 jaar trainerservaring in vergelijk met een paar jaar trainerservaring.

Het zou mij verbazen als daar niet iets verbetert (minder slecht wordt) ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ride schreef op 24 oktober 2019 om 09:45:

Wordt zondag nog billenknijpen...




....voor Jaap Stam. (Had ik erachter moeten zetten) :D :D

 

+1/-0

Ik geloof er niets van dat het gaat lopen nu. Dick heb ik nog nooit betrapt op iets bovenmatig zinnigs als het gaat over voetbal. Heeft eigenlijk vrij weinig gepresteerd, alleen veel geld verdiend. Verder stapt ie altijd in tijdens een crisis, gaat het fout dan kan hij er niets doen, gaat het goed is hij het mannetje. Het enige wat hij heeft is ervaring, maar wat is ervaring zonder talent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MrBuijs schreef op 30 oktober 2019 om 11:41:

Verder stapt ie altijd in tijdens een crisis



Dat viel mij ook al op, maar in dit geval begrijp ik echt niet waar de beste man aan begint.

Dit Feyenoord gaat niemand veel beter maken, zelfs een toptrainer als Klopp zou het niet lukken. Ze hebben daar ook gewoon veel te hoge verwachtingen. 1 t/m 3 is niet realistisch, maar ook 4 t/m 6 lijkt me bijna onmogelijk. Ze hebben heel erg slecht ingekocht, en spelers als Van Persie en Vilhena zijn ze kwijt. Het zou me oprecht verbazen als ze op plek 6 of hoger staan aan het einde van de rit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 30 oktober 2019 om 13:48:

open/sluit de onderstaande quote:

MrBuijs schreef op 30 oktober 2019 om 11:41:

Verder stapt ie altijd in tijdens een crisis



Dat viel mij ook al op, maar in dit geval begrijp ik echt niet waar de beste man aan begint.

Dit Feyenoord gaat niemand veel beter maken, zelfs een toptrainer als Klopp zou het niet lukken. Ze hebben daar ook gewoon veel te hoge verwachtingen. 1 t/m 3 is niet realistisch, maar ook 4 t/m 6 lijkt me bijna onmogelijk. Ze hebben heel erg slecht ingekocht, en spelers als Van Persie en Vilhena zijn ze kwijt. Het zou me oprecht verbazen als ze op plek 6 of hoger staan aan het einde van de rit.



Dickie heeft nog 1,5 maand de tijd om de boel weer op de rails te zetten voor ze tegen psv spelen.
Dat is het enigste wat ik interessant vind, als Psv daar net voor kerst hun jaarlijkse nederlaag maar weer lijdt dan zal je zeggen dat het kampioenschap voor ons in de pocket is.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 15 16 17 18 19

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Feyenoord