Vak: -
Forumreacties: 3.310
Reg.: 14 december 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Shogun schreef op 09 augustus 2023 om 14:37:
PSV heeft het aanvallend en op het middenveld goed voor elkaar. Een aanval met Lang, De Jong/Pepi en Bakayoko is sterk, zeker voor Eredivisie begrippen. Op het middenveld met Sangare, Babadi en Veerman is alles ook in balans, al moet ik nog maar zien of Babadi zijn vorm vasthoudt. Alleen achterin vind ik ze redelijk kwetsbaar, ik ben benieuwd hoe Bosz daarmee omgaat.
Forumreacties: 2.489
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
PSV heeft het aanvallend en op het middenveld goed voor elkaar. Een aanval met Lang, De Jong/Pepi en Bakayoko is sterk, zeker voor Eredivisie begrippen. Op het middenveld met Sangare, Babadi en Veerman is alles ook in balans, al moet ik nog maar zien of Babadi zijn vorm vasthoudt. Alleen achterin vind ik ze redelijk kwetsbaar, ik ben benieuwd hoe Bosz daarmee omgaat.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.072
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 09 augustus 2023 om 19:32:
Laten we Lang eerst maar eens beoordelen over een wedstrijd of 10. Tot nu toe heeft hij nog nergens 10 wedstrijden achter elkaar gespeeld en was hij bij Brugge echt niet zo goed. Sommige willen dat wel doen geloven.
Daarbij is hij ook vaker geblesseerd.
De Jong is best een beperkte spits als je er iemand tegenover zet die body heeft en kopsterk is.
Forumreacties: 6.325
Reg.: 7 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 09 augustus 2023 om 19:32:
Laten we Lang eerst maar eens beoordelen over een wedstrijd of 10. Tot nu toe heeft hij nog nergens 10 wedstrijden achter elkaar gespeeld en was hij bij Brugge echt niet zo goed. Sommige willen dat wel doen geloven.
Daarbij is hij ook vaker geblesseerd.
De Jong is best een beperkte spits als je er iemand tegenover zet die body heeft en kopsterk is.
Uit: Amsterdam
Vak: 406
Forumreacties: 2.202
Reg.: 26 januari 2004
Forumreacties: 6.325
Reg.: 7 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:Hoe Finidi George schreef op 21 augustus 2023 om 10:22:
Zie dat Dest naar psv gaat. Die had ik graag terug zien komen. Ik snap niet dat Ajax niet voor hem gegaan is, je weet wat je in huis haalt en hij kent de club.
open/sluit de onderstaande quote:Hoe Finidi George schreef op 21 augustus 2023 om 10:22:
Zie dat Dest naar psv gaat. Die had ik graag terug zien komen. Ik snap niet dat Ajax niet voor hem gegaan is, je weet wat je in huis haalt en hij kent de club.
Huren met optie tot koop lijkt me nooit een probleem. Je kunt de speler dan obv een heel (of in het geval Ocampos half ;-) ) seizoen beoordelen een een weloverwogen besluit nemen. Dat ie bij Barca en Milan niet geslaagd is zegt mij ook niet alles. Kan met meerdere zaken te maken hebben, maar de Dest zoals hij bij Ajax speelde is een meerwaarde voor ons.
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 22 augustus 2023 om 23:07:
PSV zou er wel even overheen lopen. Ik heb het gezien. Achterin zijn ze echt kwetsbaar.
Forumreacties: 3.657
Reg.: 10 juli 2003
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 23 augustus 2023 om 00:37:
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 22 augustus 2023 om 23:07:
PSV zou er wel even overheen lopen. Ik heb het gezien. Achterin zijn ze echt kwetsbaar.
Ik snap de verwachting niet dat PSV op bezoek in Glasgow over Rangers zou heen lopen. Vantevoren zag ik PSV als lichte maar duidelijke favoriet om het tweeluik te winnen, maar deze wedstrijd gokte ik op een gelijkspelletje. Dus deze uitslag komt wat mij betreft volgens verwachting. Normaal gesproken moet PSV dit in Eindhoven afmaken.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 15
Reg.: 19 september 2013
Ik zie dit vooral als de bevestiging dat Bosz geen prijzen wint met zijn kamikaze tactiek. Je hebt bijna 70% balbezit, maar creëert bijna niets.
Opbouwend staat er een verbod op een lange bal, waardoor je momenten krijgt zoals bij Sangare, die eigenlijk al niet ingespeeld zou moeten worden.
En bij balverlies ligt het hele veld open.
Ik verwacht dat we wel de groepsfase halen, maar dit komt vooral doordat Rangers er niets van kan.
open/sluit de onderstaande quote:legerjas schreef op 23 augustus 2023 om 09:55:
Ik zie dit vooral als de bevestiging dat Bosz geen prijzen wint met zijn kamikaze tactiek. Je hebt bijna 70% balbezit, maar creëert bijna niets.
Opbouwend staat er een verbod op een lange bal, waardoor je momenten krijgt zoals bij Sangare, die eigenlijk al niet ingespeeld zou moeten worden.
En bij balverlies ligt het hele veld open.
Ik verwacht dat we wel de groepsfase halen, maar dit komt vooral doordat Rangers er niets van kan.
Ik heb tot zover iedere wedstrijd van PSV gezien, dus Utrecht, Vitesse, Sturm x2, Rangers en Feyenoord. Nog altijd tip ik ze als titelkandidaat nummer 1 in de Eredivisie, aangezien wij als Ajax zijnde aan het opnieuw inrichten zijn (zie Excelsior gelijkspel, tevens voorbereiding) en kampioen worden is makkelijker dan het prolongeren ervan (zie twee punten Feyenoord, wie Kokcu kwijt is).
Bosz is beter dan Ruud. En ik zie Ajax in 2024/25 wel weer kampioen worden, maar dit is gewoon een tussenjaar voor ons. Feyenoord zakte door de mand zoals ik al dacht. Die gaan echt niet nogmaals kampioen worden dit seizoen.
PSV was op zijn slechts in de 1e helft tegen Vitesse. Schouten in de verdediging in de 2e helft werd niet afgestraft door Vitesse. Wat slecht verdedigd van PSV (met name Schouten) en Vitesse deed mij aan Ajax denken van eerder die middag: veel grote kansen, maar niet scoren. Dan diezelfde Schouten was essentieel voor PSV om alsnog te winnen. Dus zo raar kan het verlopen. Vitesse was ook echt slecht in de 2e helft. Vertessen wist ook op het juiste moment op te staan.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 augustus 2023, 17:21:41.
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
Forumreacties: 3.749
Reg.: 8 augustus 2001
Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV