Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 19 januari 2023 om 17:56:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 16 september 2022 om 18:08:

Het ziet er steeds meer naar uit dat ze in zwaar weer zitten financieel gezien. Het viel al op dat er voornamelijk gehuurd werd en met het nieuws op laatste moment dat Psv 1 grote uitgaande transfer nodig heeft om alleen al komend jaar lucht te hebben, benadrukt dat nogmaals. Ergens gelezen dat ze ieder seizoen met -45 miljoen beginnen. Ook bij Ajax zal er wel zoiets vergelijkbaars zijn, echter is ons eigen vermogen enorm en Psv heeft wat kleingeld. Dan speel je wel erg hoog spel zonder ' backup' . Maar dat heeft Psv altijd gedaan en zijn ze al eens door het oog vd naald gekropen. Echter is er nu niets meer te verkopen of te verzinnen, terwijl ze wel op dezelfde voet doorgaan naar het zich laat aanzien. Bij Psv roepen(hopen op) ze wel dat het bij Ajax moet gaan klappen met onze uitgaven, maar men zou zich beter druk maken om de situatie daar, ook gezien het feit als je naar de waarde vd selectie op het veld kijkt.



Je had het helemaal bij het juiste eind. In deze winter Gakpo en Madueke verkocht. Voor aanzienlijke bedragen weliswaar, maar de vervangers waar over gesproken wordt zijn huurlingen. Het is dus duidelijk dat PSV noodgedwongen een paar stappen terug doet en dat dit het nieuwe beleid is waarvoor John de Jong moest wijken. De ambities in Eindhoven gaan even in de vrieskist. Waarschijnlijk een paar seizoenen extra zonder CL-voetbal en dito inkomsten.



Roep het maar niet te hard voordat Ajax straks in het zelfde schuitje komt te zitten met een paar jaar europa league in het vooruitschiet zo lang er in de organisatie niets veranderd.

Feyenoord profiteert van de situatie. Koerst af om de lachende derde te worden met een landskampioenschap in het vooruitzicht.

 

+3/-0

Bij Ajax is crisis, maar bij PSV is het ook CRISIS met hoofdletters. Wat spelen die zwak. Mauro Junior zal wel een wedstrijdje of 4 schorsing krijgen na een schandalige overtreding.

Dit jaar wordt echt één van de clubs kampioen van de armoede.

 

+1/-0

Moest er bijna om lachen tot ik besefte dat we daar een 3-1 voorsprong uit handen gaven en zelfs nog bijna onderuit gingen.

Maar idd, dit PSV is echt helemaal niets. Hooguit 3e dit seizoen, tenzij ze zich goed versterken.

 

+3/-0

Moet ik toch nog vanavond laat de tv aanzetten 😀

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 24 januari 2023 om 20:51:

Moest er bijna om lachen tot ik besefte dat we daar een 3-1 voorsprong uit handen gaven en zelfs nog bijna onderuit gingen.

Maar idd, dit PSV is echt helemaal niets. Hooguit 3e dit seizoen, tenzij ze zich goed versterken.



De trainer is ook een licht bij PSV. Haalt hij die Babayoko eruit, de gevaarlijkste speler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 januari 2023 om 20:29:

Bij Ajax is crisis, maar bij PSV is het ook CRISIS met hoofdletters. Wat spelen die zwak. Mauro Junior zal wel een wedstrijdje of 4 schorsing krijgen na een schandalige overtreding.

Dit jaar wordt echt één van de clubs kampioen van de armoede.



Inderdaad. Als Feyenoord weer eens mag denken aan een landskampioenschap dan maken ze dit seizoen een goede kans.

 

+2/-0

En het zou ook zomaar Twente of AZ kunnen worden.
Sjonge, met een beetje goed beleid waren we fluitend kampioen geworden dit jaar.



open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 25 januari 2023 om 11:31:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 januari 2023 om 20:29:

Bij Ajax is crisis, maar bij PSV is het ook CRISIS met hoofdletters. Wat spelen die zwak. Mauro Junior zal wel een wedstrijdje of 4 schorsing krijgen na een schandalige overtreding.

Dit jaar wordt echt één van de clubs kampioen van de armoede.



Inderdaad. Als Feyenoord weer eens mag denken aan een landskampioenschap dan maken ze dit seizoen een goede kans.

 

+3/-0

Ik zeg al een tijdje dat Feyenoord kampioen wordt, AZ en Twente 2 en 3, PSV 4 en Ajax 5. Inmiddels staat Ajax 5e en alsof ons seizoen beter gaat worden; hetzelfde voor PSV zonder Gakpo en Madueke. Als Feyenoord niet kampioen wordt, dan AZ of Twente.

 

+2/-0

Feijenoord dus waarschijnlijk naar de CL. Ik zie het al voor me, de verdedigers van hun tegen Messi, Mbappe en Neymar :B

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

San Lorenzo1 schreef op 25 januari 2023 om 18:01:

Feijenoord dus waarschijnlijk naar de CL. Ik zie het al voor me, de verdedigers van hun tegen Messi, Mbappe en Neymar :B


Kan niet erger zijn dan Sánchez, Rensch, Wijndal en Bassey.

 

+3/-0

Daar heb je wel een belangrijk punt. Erger dan bij ons zal je in het linkerrijtje van de eredivisie niet zoveel zien. Maar goed we moeten weer ontopic. Onze grote vrienden uit Eindhoven doen het niet veel beter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 25 januari 2023 om 19:28:

open/sluit de onderstaande quote:

San Lorenzo1 schreef op 25 januari 2023 om 18:01:

Feijenoord dus waarschijnlijk naar de CL. Ik zie het al voor me, de verdedigers van hun tegen Messi, Mbappe en Neymar :B


Kan niet erger zijn dan Sánchez, Rensch, Wijndal en Bassey.



Ik ben ff vergeten wie er allemaal stond tegen Liverpool en Napoli, maar het zou inderdaad niet erger mogen zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 25 januari 2023 om 15:57:

En het zou ook zomaar Twente of AZ kunnen worden.
Sjonge, met een beetje goed beleid waren we fluitend kampioen geworden dit jaar.



open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 25 januari 2023 om 11:31:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 januari 2023 om 20:29:

Bij Ajax is crisis, maar bij PSV is het ook CRISIS met hoofdletters. Wat spelen die zwak. Mauro Junior zal wel een wedstrijdje of 4 schorsing krijgen na een schandalige overtreding.

Dit jaar wordt echt één van de clubs kampioen van de armoede.



Inderdaad. Als Feyenoord weer eens mag denken aan een landskampioenschap dan maken ze dit seizoen een goede kans.




Ja ongelovelijk niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 24 januari 2023 om 20:51:

Moest er bijna om lachen tot ik besefte dat we daar een 3-1 voorsprong uit handen gaven en zelfs nog bijna onderuit gingen.

Maar idd, dit PSV is echt helemaal niets. Hooguit 3e dit seizoen, tenzij ze zich goed versterken.


Met welke spelers heeft PSV zich goed versterkt?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Goede keuze en slachtvaardiger dan de bende in de slaapzaal bij Ajax. Met Flappie voorop.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 26 januari 2023 om 11:59:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 24 januari 2023 om 20:51:

Moest er bijna om lachen tot ik besefte dat we daar een 3-1 voorsprong uit handen gaven en zelfs nog bijna onderuit gingen.

Maar idd, dit PSV is echt helemaal niets. Hooguit 3e dit seizoen, tenzij ze zich goed versterken.


Met welke spelers heeft PSV zich goed versterkt?



Tenzij.. 😬

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 26 januari 2023 om 17:54:

open/sluit de onderstaande quote:




Goede keuze en slachtvaardiger dan de bende in de slaapzaal bij Ajax. Met Flappie voorop.



Stewart is ervaren, maar daarmee houdt het op. Natuurlijk beter dan H2, maar ik verwacht niet dat hij ineens toppers haalt naar Eindhoven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 26 januari 2023 om 18:36:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 26 januari 2023 om 17:54:

open/sluit de onderstaande quote:




Goede keuze en slachtvaardiger dan de bende in de slaapzaal bij Ajax. Met Flappie voorop.



Stewart is ervaren, maar daarmee houdt het op. Natuurlijk beter dan H2, maar ik verwacht niet dat hij ineens toppers haalt naar Eindhoven.



Beter dan H2 is een understatement. Ik schat hem toch hoog in.

 

+2/-0

PSV schijnt bezig te zijn met Thorgan Hazard.

Dit lijkt me best een goede optie voor ze. 29 jaar, contract tot 2024 bij Dortmund. Dan heb je nog wel een speler die iets kan betekenen. Zeker in de competitie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV