Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 61 62 63 64 65

Basel is alweer uitgeschakeld in de CL, dat waren ook een partij koekenbakkers ook zeg. Zegt ook genoeg dat die gefrustreerde boertjes daarvan verloren, ze hadden zo eenvoudig de CL kunnen halen nu. Maar ja, ik gun die boertjes toch niks dus wat dat betreft komt het goed uit. Laat ze maar lekker op de donderdag tegen bal op het dak 13 spelen voor een paar roze koeken. Halen wij de echte pegels wel op met mooie wedstirjden tegen mooie tegenstanders.

 

+1/-0

PSV heeft gewoon moeite met de nummer negen van Noorwegen... :-s

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Spoon1984 schreef op 15 augustus 2019 om 21:54:

PSV heeft gewoon moeite met de nummer negen van Noorwegen... :-s



En Van Bommel zal vast aanknopingspunten gezien hebben. Want het gaat zo goed allemaal sinds de winterstop.. :D

 

+1/-0

Toch wel jaloers op de nieuwe spits van onze Eindhovense vrienden: "Kostas Mitroglou". Deze man heeft alles in zich om een legendarische Griekse cultheld te worden. :B

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jeroens schreef op 22 augustus 2019 om 17:05:

Toch wel jaloers op de nieuwe spits van onze Eindhovense vrienden: "Kostas Mitroglou". Deze man heeft alles in zich om een legendarische Griekse cultheld te worden. :B

forumillustratie



Wij hebben Machlas, Anastasiou en Charisteas al.

 

+1/-0

Bij Benfica en voorheen bij Olympiakos een prima spits, laatste seizoenen veel geblesseerd. Indien fit denk ik toch een erg goede aanwinst voor PSV in de Eredivisie.

 

+1/-0

Toch nog 17.500 toeschouwers in het Philips Stadion voor een Europa Cup wedstrijd...

 

+1/-0

Ik ken Mitroglou voornamelijk van het Griekse nationale elftal, waarin hij een van de weinige lichtpuntjes is. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen in de Eredivisie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 22 augustus 2019 om 22:49:

Ik ken Mitroglou voornamelijk van het Griekse nationale elftal, waarin hij een van de weinige lichtpuntjes is. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen in de Eredivisie.



Op z'n Grieks ;B

 

+3/-0

Ik vond die Griekse held wat zwaar ogen. Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar het leek net of hij een kilootje of wat teveel mee sleurde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

the birdman schreef op 23 augustus 2019 om 10:00:

Ik vond die Griekse held wat zwaar ogen. Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar het leek net of hij een kilootje of wat teveel mee sleurde.



Vond zijn techniek beter dan verwacht :D Kwam een aantal keren aardig uit de kleine ruimte.

 

+1/-0

Gaat niet echt lekker daar.. Staan nu alweer met 1-0 achter tegen RKC. Afgelopen seizoen konden ze dit soort uitwedstrijden dan nog nipt winnen door een bevlieging van Lozano of een late goal van die koppende houthakker. Daardoor konden ze in de eerste seizoenshelft heel lang ongeslagen blijven. Ik denk dat Mark van Bommel dit seizoen compleet door de mand valt, aangezien men het daar nog niet doorheeft dat het een zeer middelmatige trainer is.

 

+1/-0

Het is jammer dat de Eredivisie zo ontzettend zwak is. Voetballend is PSV echt een ploeg van niks, maar met die individuele kwaliteiten voorin blijven ze de meeste wedstrijden toch gewoon winnen.

 

+1/-0

Bommel is iedere wedstrijd aan het herstellen qua veldbezetting. Waarom blijft ie steeds zo koppig om niet direct zo te beginnen als dat ie steeds eindigt? Half jaar lang doet ie precies hetzelfde. Van mij mag ie , daar niet van 😎

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Rafael23 schreef op 01 september 2019 om 21:36:

Het is jammer dat de Eredivisie zo ontzettend zwak is. Voetballend is PSV echt een ploeg van niks, maar met die individuele kwaliteiten voorin blijven ze de meeste wedstrijden toch gewoon winnen.



Het helpt ook als je tegenstanders gewoon lekker gaan aanvallen en er zeeën van ruimte komt voor je bonkige dravers voorin.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 01 september 2019 om 22:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Rafael23 schreef op 01 september 2019 om 21:36:

Het is jammer dat de Eredivisie zo ontzettend zwak is. Voetballend is PSV echt een ploeg van niks, maar met die individuele kwaliteiten voorin blijven ze de meeste wedstrijden toch gewoon winnen.



Het helpt ook als je tegenstanders gewoon lekker gaan aanvallen en er zeeën van ruimte komt voor je bonkige dravers voorin.



Het heeft vorig jaar een half jaar geduurd voordat al die eredivisie trainers door hadden dat je psv gewoon de bal moet geven als je geen Ajax heet en ten alle tijden 6 of 7 man achter de bal moet houden, blijkbaar zijn ze dat allemaal weer vergeten en gaan ze weer lekker naïef voetballen met een man of 8 voor de bal.
De enigste die dat vorig jaar direct door had was Gio, 3x wisten ze zich er geen raad mee.
Na de winterstop deed iedereen het en hebben ze geen fatsoenlijke pot meer gespeeld.
Nu zit er misschien iets meer voetbal in de aanval maar nog steeds is de hele tactiek van Van Bommel op ruimte creëren, fouten loeren en omschakelen gebaseerd.
Als mindere club moet je ze bestrijden met eigen wapens, Psv kan niet zoals Ajax 90 min tegen een geparkeerde bus spelen, hun labiele verdediging en inhoudloze middenveld gaat dan juist die kansen in de omschakeling weggeven.

 

+2/-0

Wat een walgelijke club blijft dat toch zeg man man man. Met Lothar voorop, de ubercalimero.

 

+4/-0

Psv speelt vieze spelletjes met jeugdtransfers... bah!

https://twitter.com/Varkenoordfan/status/1168827535037272066

forumillustratie

 

+1/-0

Een paar jaar geleden stond hier nog een aantal interessante posts over de financiële boekhouding van PSV. Vlak na die posts werden de moderators gestalkt en bedreigd vanuit Eindhoven. Heeft iemand nog een backup gemaakt van die posts?

 

+1/-0

Wat dat betreft ook een interessante video van VI waar ingegaan wordt op de geldstromen rondom transfers:

https://www.youtube.com/watch?v=I5Z9SI1bEoMlink

Korte opsomming over winst d.m.v. transfers*:
Ajax in zes jaar 114 miljoen winst onder Overmars (2012-2018)
PSV in acht jaar onder Brands 9 miljoen winst (2010-2018)
Feyenoord in zeven jaar onder van Geel 15 miljoen winst (2011-2018)

* Jaarcijfers van dit seizoen zijn nog niet bekend.

Ik zie Ajax supporters met enige regelmaat zich afvragen hoe PSV het voor elkaar krijgt om bij te blijven bij Ajax. Eigenlijk wat iedereen die zich er enigszins in verdiept heeft al wist: PSV geeft vrijwel al het geld dat ze krijgen uit en met regelmaat geld dat ze (nog) niet hebben gekregen (met name CL geld). Alles op rood en maar hopen dat het balletje weer goed valt en pakt dat twee jaar achter elkaar verkeerd uit en blijven grote transfers uit dan is het op naar de raadszaal om het handje op te gaan houden bij de gemeente. PSV moet elk mogelijk financieel risico nemen om in de buurt te blijven van Ajax. De filosofie van de clubs is compleet tegenovergesteld. Bij Ajax wordt het geld eerst verdiend en daarna geïnvesteerd en bij PSV wordt het geld soms eerst uitgegeven en daarna mogelijk terug verdiend.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 61 62 63 64 65

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV