Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 61 62 63 64 65

Die Veerman leek gisteravond sterk op Blind na Ajax - PSV. Totaal andere wedstrijd gezien en de goal die hij maakte was terecht (mooie goal) en die van de tegenstander hebben ze weggegeven. En ze hadden moeten winnen. Dat zei Blind ook.

Die voetballers moeten eens een voorbeeld nemen aan wielrenners die 3 weken lang 6 dagen fietsen en 1 rustdag hebben in de Tour. En als ze vallen zich drukker maken om hun fiets dan om zichzelf.

 

+5/-0

De verdediging van Monaco deed over het algemeen wat het moest doen wat betreft Gakpo en Til, waar Ajax het totaal liet afweten. Til stelt vervolgens niet veel voor. Hij is een specifiek wapen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 augustus 2022, 19:24:24.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 03 augustus 2022 om 12:07:

Die Veerman leek gisteravond sterk op Blind na Ajax - PSV. Totaal andere wedstrijd gezien en de goal die hij maakte was terecht (mooie goal) en die van de tegenstander hebben ze weggegeven. En ze hadden moeten winnen. Dat zei Blind ook.

Die voetballers moeten eens een voorbeeld nemen aan wielrenners die 3 weken lang 6 dagen fietsen en 1 rustdag hebben in de Tour. En als ze vallen zich drukker maken om hun fiets dan om zichzelf.


Ik vind dat wel meevallen, het merendeel rijdt met een slakkengang een etappe uit waar alleen op het einde effe hard gefietst wordt.
en als ze vallen hebben ze meestal wat schaafwonden en kunnen weer verder fietsen, degene die wat breekt stapt meestal uit de tour.

 

+1/-4

Nu kun je wel zien dat het met voorronden in een zwakke competitie gewoon een opgave is om het hoofd tournooi te halen. Ajax had ook altijd problemen er mee.

Monaco werkte niet echt mee "haha" met de oplossing. Weer de zoveelste zoutloze wedstrijd van PSV. Ik zie het helemaal misgaan in Eindhoven.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 03 augustus 2022 om 13:49:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 03 augustus 2022 om 12:07:

Die Veerman leek gisteravond sterk op Blind na Ajax - PSV. Totaal andere wedstrijd gezien en de goal die hij maakte was terecht (mooie goal) en die van de tegenstander hebben ze weggegeven. En ze hadden moeten winnen. Dat zei Blind ook.

Die voetballers moeten eens een voorbeeld nemen aan wielrenners die 3 weken lang 6 dagen fietsen en 1 rustdag hebben in de Tour. En als ze vallen zich drukker maken om hun fiets dan om zichzelf.


Ik vind dat wel meevallen, het merendeel rijdt met een slakkengang een etappe uit waar alleen op het einde effe hard gefietst wordt.
en als ze vallen hebben ze meestal wat schaafwonden en kunnen weer verder fietsen, degene die wat breekt stapt meestal uit de tour.




Dan denk ik dat je toch een wat ouderwets beeld hebt over het huidige wielrennen, die slakkengang is alleen nog maar in de laatste etappe in de eerste kilometers. B) Zo'n ronde rijden is wellicht het zwaarste wat je op sportgebied tegenkomt. Voetballers hebben niets te klagen in vergelijking :P

 

+8/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 03 augustus 2022 om 13:49:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 03 augustus 2022 om 12:07:

Die Veerman leek gisteravond sterk op Blind na Ajax - PSV. Totaal andere wedstrijd gezien en de goal die hij maakte was terecht (mooie goal) en die van de tegenstander hebben ze weggegeven. En ze hadden moeten winnen. Dat zei Blind ook.

Die voetballers moeten eens een voorbeeld nemen aan wielrenners die 3 weken lang 6 dagen fietsen en 1 rustdag hebben in de Tour. En als ze vallen zich drukker maken om hun fiets dan om zichzelf.


Ik vind dat wel meevallen, het merendeel rijdt met een slakkengang een etappe uit waar alleen op het einde effe hard gefietst wordt.
en als ze vallen hebben ze meestal wat schaafwonden en kunnen weer verder fietsen, degene die wat breekt stapt meestal uit de tour.



Mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is.

 

+3/-0

Je moet het ze wel nageven, ze vinden een wedstrijd om de JC-schaal belangrijker dan zo'n pot tegen Monaco. Ieder andere profclub had een B-elftal opgesteld zaterdag als er zoveel op het spel stond 3 dagen later. Je zag duidelijk dat veel spelers gisteren nog kapot waren. Maar goed, hun probleem. Straks lekker punten pakken in de EL. Monaco gaat ze in Eindhoven wegcounteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 03 augustus 2022 om 18:08:

Je moet het ze wel nageven, ze vinden een wedstrijd om de JC-schaal belangrijker dan zo'n pot tegen Monaco. Ieder andere profclub had een B-elftal opgesteld zaterdag als er zoveel op het spel stond 3 dagen later. Je zag duidelijk dat veel spelers gisteren nog kapot waren. Maar goed, hun probleem. Straks lekker punten pakken in de EL. Monaco gaat ze in Eindhoven wegcounteren.



Dat denk (en hoop) ik ook ja.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 03 augustus 2022 om 19:15:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 03 augustus 2022 om 18:08:

Je moet het ze wel nageven, ze vinden een wedstrijd om de JC-schaal belangrijker dan zo'n pot tegen Monaco. Ieder andere profclub had een B-elftal opgesteld zaterdag als er zoveel op het spel stond 3 dagen later. Je zag duidelijk dat veel spelers gisteren nog kapot waren. Maar goed, hun probleem. Straks lekker punten pakken in de EL. Monaco gaat ze in Eindhoven wegcounteren.



Dat denk (en hoop) ik ook ja.



De nieuwe opzet levert Monaco het meeste voordeel want PSV stort meestal naar rust in elkaar, ik zie het zo maar 1-3 of zo worden. Monaco krijgt ze niet makkelijk om de oren.

 

+1/-0

Het is toch nu zo in de return dat 0-0 niet meer genoeg is voor de thuisploeg, dus dat één van de twee moet winnen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Johan Nahoj schreef op 03 augustus 2022 om 20:37:

Het is toch nu zo in de return dat 0-0 niet meer genoeg is voor de thuisploeg, dus dat één van de twee moet winnen?


Juist uitdoelpunten gelden niet meer dubbel. Was vorig al niet meer.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 03 augustus 2022 om 15:19:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 03 augustus 2022 om 13:49:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 03 augustus 2022 om 12:07:

Die Veerman leek gisteravond sterk op Blind na Ajax - PSV. Totaal andere wedstrijd gezien en de goal die hij maakte was terecht (mooie goal) en die van de tegenstander hebben ze weggegeven. En ze hadden moeten winnen. Dat zei Blind ook.

Die voetballers moeten eens een voorbeeld nemen aan wielrenners die 3 weken lang 6 dagen fietsen en 1 rustdag hebben in de Tour. En als ze vallen zich drukker maken om hun fiets dan om zichzelf.


Ik vind dat wel meevallen, het merendeel rijdt met een slakkengang een etappe uit waar alleen op het einde effe hard gefietst wordt.
en als ze vallen hebben ze meestal wat schaafwonden en kunnen weer verder fietsen, degene die wat breekt stapt meestal uit de tour.




Dan denk ik dat je toch een wat ouderwets beeld hebt over het huidige wielrennen, die slakkengang is alleen nog maar in de laatste etappe in de eerste kilometers. B) Zo'n ronde rijden is wellicht het zwaarste wat je op sportgebied tegenkomt. Voetballers hebben niets te klagen in vergelijking :P


Slakkengang is wat gechargeerd maar heel veel renners in het peleton rijden in de luwte van het peleton mee en verpillen veel minder energie dan degene die tempo maken.
Maar wielrennen staat niet in de top 10 van zwaarste sporten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 04 augustus 2022 om 07:46:

Maar wielrennen staat niet in de top 10 van zwaarste sporten.



Welke 10 sporten wel?

Bij welke sport moet je aan de beademing als je over de finish komt zoals Stephan Roche in 1987.

Het is niet zomaar dat doping al decennia lang onderdeel is van de sport om, behalve te presteren, de prestatiecurve vol te houden.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 04 augustus 2022 om 11:23:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 04 augustus 2022 om 07:46:

Maar wielrennen staat niet in de top 10 van zwaarste sporten.



Welke 10 sporten wel?

Bij welke sport moet je aan de beademing als je over de finish komt zoals Stephan Roche in 1987.

Het is niet zomaar dat doping al decennia lang onderdeel is van de sport om, behalve te presteren, de prestatiecurve vol te houden.


https://www.dutchmultimedia.nl/wat-is-de-zwaarste-sport-een-top-10/link

 

+1/-0

Als ik zo lees schijnt waterpolo fysiek het zwaarste te zijn in combinatie met techniek. Maar die lijst zegt verschillende dingen niet, bij ijshockey en basketbal schijn je doorlopend te mogen wisselen. Dat voetbal er niet bij hoort is van zelf sprekend.

Maar mij verbaast bovenstaande lijst niet er is nog een verschil tussen een ronde fietsen of een dag klassieker denk ik. Veldrijden wel, mountainbiken niet?

 

+2/-0

Trouwens nu ik zit te denken waarom staan thriatlon en ultra lopen er niet bij :)

 

+1/-0

Als je er serieus induikt kom je nog veel meer sporten tegen.
Ook veel onbekende sporten, bijvoorbeeld in de survivalwereld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 04 augustus 2022 om 15:02:

Als je er serieus induikt kom je nog veel meer sporten tegen.
Ook veel onbekende sporten, bijvoorbeeld in de survivalwereld.


Uit het ultralopen ken ik toevallig iemand. Triathlon is bij mij alleen bekend van die sporter die een hartslag van 300 slagen per minuut had na de finish.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 04 augustus 2022 om 14:33:

Trouwens nu ik zit te denken waarom staan thriatlon en ultra lopen er niet bij :)



Omdat ze dit lijstje blind hebben overgenomen van andere sites zonder zelf onderzoek te doen.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 61 62 63 64 65

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV