Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 61 62 63 64 65

Beschamend die Roger na de wedstrijd... ja joh, alles en iedereen is tegen Psv en je vergeet de momenten dat je zelf iets mee had voor het gemak en loopt altijd overal om te janken. Maak je liever druk om dat je weer geen topper in de competitie hebt gewonnen en over het verval van je eigen ploeg, daar ligt je probleem al 2 seizoenen lang. Je hebt zelf gefaald en al die toppers niet verloren door eventuele discutabele momenten. Jammer dat je weggaat, dat dan weer wel! Faalhaas!

 

+3/-0

Je zou maar PSV fan nu zijn... die strafschop is zo zwaar onterecht. Je laatste sprankje hoop op de titel op die manier als sneeuw voor de zon weg.

Dat terzijde, voelde ik hartkloppingen tijdens Dessers zijn strafschop welke ik al een lange tijd niet heb gevoeld. Ik was zo euforisch toen ie d'r in ging. Onterecht, ja, maar ik ben Ajax fan, dus ja.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 08 mei 2022 om 22:19:

Je zou maar PSV fan nu zijn... die strafschop is zo zwaar onterecht. Je laatste sprankje hoop op de titel op die manier als sneeuw voor de zon weg.

Dat terzijde, voelde ik hartkloppingen tijdens Dessers zijn strafschop welke ik al een lange tijd niet heb gevoeld. Ik was zo euforisch toen ie d'r in ging. Onterecht, ja, maar ik ben Ajax fan, dus ja.



Laat me het zo zeggen, als je van een club mensen die nog dronken zijn van het bereiken van de finale niet kunt winnen ben je het niet waard om kampioen te worden. Beetje discutabel is de penalty wel, maar zo krijg je het soms mee en soms tegen. In de bekerfinale zat het heel erg mee qua VAR en toen hoorden we herr Schmidt niet.

 

+3/-0

Wat een jankballen met Schmidt voorop. Het was een terechte strafschop voor Feyenoord. De speler draait zich om en neemt daarmee het risico dat zijn arm in een niet natuurlijke houding uitsteekt waar de bal (richting doel) dus tegenaan komt. Echt jonge, wat een calimero's. En dan had je op verschillende sites figuren die de scheidsrechter, die een volkomen terechte beslissing neemt, voor van alles en nog wat uitmaakten, tot aan [censuur]Turk. Laf volk, hopelijk worden ze de komende 10 jaar geen kampioen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 mei 2022, 23:09:06.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 08 mei 2022 om 22:19:

Je zou maar PSV fan nu zijn... die strafschop is zo zwaar onterecht. (...)



Dat gevoel had ik bij onze afgekeurde goals in de bekerfinale.

 

+5/-0

Hij Praat niet over vorige week toen ze een buitenspel doelpunt maakte dan zegt hij de scheidsrechter legde het uit ,ja waarom heb je een uitleg nodig van een scheidsrechter, nu denk eens even terug aan de ligt toen hij die bal tegen zijn hand aangeschoten kreeg penalty tegen Duitsland , protest toen maar gewoon penalty. Het is het stoppen van een goal kans, wordt bestraft.

 

+3/-0

Ik vind de penalty ook onterecht, maar ik vond de 1-0 vorige week tegen Willem II en de afgekeurde 0-2 in de bekerfinale óók onterecht. Uiteindelijk moet een PSV dat in de climax van een titelstrijd een wedstrijd tegen een moegestreden Feyenoord speelt (dat waarschijnlijk nog dronken van geluk is wegens het behalen van de Espresso League finale) gewoon winnen. Hoe kun je in godsnaam zo'n 2e helft spelen en een 0-2 voorsprong weggeven terwijl je in minuut 85 nog met 0-2 voor staat??

Ik snap de emotie van de strafschop, maar kijk vooral ook naar jezelf. Godallemachtig wat is dat een labiel elftal.

 

+3/-1

De pingen die onze vrienden uit Rotterdam kregen in de allerlaatste seconden was natuurlijk onterecht.
Alleen ik vond de overtreding op Tadic in de bekerfinale ook een 100% strafschop. Soms zit het mee soms zit het tegen. Onze lampjes vrienden moeten niet gelijk gaan janken met KNJB dit KNJB dat. Triest volk.

Dankzij Ajax en Ajax alleen doen de lampjes nog mee om te titel. Ajax is daar hoofdverantwoordelijk voor. Onnodig spannend gemaakt.

 

+3/-0

Als dit als dat blabla dan had Psv bovenaan gestaan...... Na Schmidt beginnen nu ook de supporters daar dit te roepen...

Ff serieus, op basis waarvan denken ze bij Psv dat ze recht zouden hebben op de schaal als je even dat selectieve geheugen van hun probeert te volgen?!

-Het geweldige voetbal?
-Enorm aantal tegendoelpunten?
-Het uitmuntende wisselbeleid?
-Aantal toppers gewonnen?
-Europa veroverd tegen absolute topclubs?
-meeste blessures?

Ajax was na februari slecht, maar er is geen statistiek te vinden die een titel van psv zou kunnen rechtvaardigen.
Nog zo'n tegenstelling: wij zijn straks tevreden met de schaal, maar de manier waarop maar weinig onder ons. Hoe anders zou dat daar zijn...

 

+4/-0

Uit betrouwbare bronnen vernomen dat Gözübüyük als straf de laatste thuiswedstrijd van de huidige nummer laatst mag fluiten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 09 mei 2022 om 18:33:

Als dit als dat blabla dan had Psv bovenaan gestaan...... Na Schmidt beginnen nu ook de supporters daar dit te roepen...

Ff serieus, op basis waarvan denken ze bij Psv dat ze recht zouden hebben op de schaal als je even dat selectieve geheugen van hun probeert te volgen?!

-Het geweldige voetbal?
-Enorm aantal tegendoelpunten?
-Het uitmuntende wisselbeleid?
-Aantal toppers gewonnen?
-Europa veroverd tegen absolute topclubs?
-meeste blessures?

Ajax was na februari slecht, maar er is geen statistiek te vinden die een titel van psv zou kunnen rechtvaardigen.
Nog zo'n tegenstelling: wij zijn straks tevreden met de schaal, maar de manier waarop maar weinig onder ons. Hoe anders zou dat daar zijn...



Ik begrijp dit soort opmerkingen ook niet. Als Ajax niet als een natte vod gevoetbald had, stonden ze nu 10 punten los.

PSV heeft dit seizoen 5x verloren en 3x gelijkgespeeld, tegenover 4x verlies en 3x gelijk van Ajax. Daarnaast hebben ze 39 tegendoelpunten geïncasseerd. waren dat dan 39 onterechte strafschoppen? Of was dat 39x de VAR die onterecht ingreep?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 09 mei 2022 om 19:01:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 09 mei 2022 om 18:33:

Als dit als dat blabla dan had Psv bovenaan gestaan...... Na Schmidt beginnen nu ook de supporters daar dit te roepen...

Ff serieus, op basis waarvan denken ze bij Psv dat ze recht zouden hebben op de schaal als je even dat selectieve geheugen van hun probeert te volgen?!

-Het geweldige voetbal?
-Enorm aantal tegendoelpunten?
-Het uitmuntende wisselbeleid?
-Aantal toppers gewonnen?
-Europa veroverd tegen absolute topclubs?
-meeste blessures?

Ajax was na februari slecht, maar er is geen statistiek te vinden die een titel van psv zou kunnen rechtvaardigen.
Nog zo'n tegenstelling: wij zijn straks tevreden met de schaal, maar de manier waarop maar weinig onder ons. Hoe anders zou dat daar zijn...



Ik begrijp dit soort opmerkingen ook niet. Als Ajax niet als een natte vod gevoetbald had, stonden ze nu 10 punten los.

PSV heeft dit seizoen 5x verloren en 3x gelijkgespeeld, tegenover 4x verlies en 3x gelijk van Ajax. Daarnaast hebben ze 39 tegendoelpunten geïncasseerd. waren dat dan 39 onterechte strafschoppen? Of was dat 39x de VAR die onterecht ingreep?


Niet alleen dat hij verloor met 4-0 van feyenoord hij verloor van AZ en 2 x van Ajax het is toch onlogisch dat je kampioen wordt als je van alle top teams verslagen wordt

 

+2/-0

Van Basten en Gullit vonden het bij Rondo allebei een penalty.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 mei 2022 om 22:54:

Van Basten en Gullit vonden het bij Rondo allebei een penalty.



Eigenlijk simpel, want als dit op de doellijn gebeurt, gilt iedereen om een pingel. Dus eigenlijk kijkt men niet naar de handsbal zelf, maar naar de consequenties.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 mei 2022 om 22:54:

Van Basten en Gullit vonden het bij Rondo allebei een penalty.



Dan was het een terechte beslissing ;B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 mei 2022 om 23:21:

Dan was het een terechte beslissing ;B



Van Basten had goede argumenten. Om te beginnen dat de regel niet juist is.

Want, zo zei hij, volgens de regels is het geen penalty.
Maar de arm blokkeert wel een schot dat een scoringskans is. De bal ging niet hoog over als hij geen lichaam geraakt had.

Persoonlijk vind ik dat Gözübüyük in ieder geval zelf nog eens had moeten kijken op het scherm (dat kan t.o.v. PSV geen kwaad en hij hoeft daardoor niet van mening te veranderen).
En hij had na afloop uitleg moeten geven. Dat is heel, heel zwak dat hij dat niet gedaan heeft.

Maar een speler die zijn rug naar de bal keert en niet meer naar de bal kijkt, de controle kwijt is, doet ook geen enkele moeite om geen hands te maken.

En dat laatste vind ik doorslaggevend om wel een penalty te geven.

(Ik vind dat uberhaupt heel zwak van spelers, om je af te wenden van de bal.
Mij hebben ze dat ooit in de F-jes al afgeleerd; dat doen echte mannen van 6 jaar niet.)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 09 mei 2022 om 23:19:

Eigenlijk simpel, want als dit op de doellijn gebeurt, gilt iedereen om een pingel. (...)



Volgens mij zei Gullit iets in die richting.

 

+1/-0

Dat kattengejank blijft heerlijk, maar de intensiteit is ook bizar treurig. 99% van het journalistengilde doet er ook gewoon aan mee. Dit gebeurt tig keer per seizoen, waar zijn ze dan? En zoals gezegd kun je deze gewoon geven. Bal gaat richting doel, speler draait z’n lichaam en arm is in hoek-positie. Wat er bij PEC gebeurd is, lijkt me veel erger, maar dat wordt wel gebagatelliseerd.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 10 mei 2022 om 08:41:

Dat kattengejank blijft heerlijk, maar de intensiteit is ook bizar treurig. 99% van het journalistengilde doet er ook gewoon aan mee. Dit gebeurt tig keer per seizoen, waar zijn ze dan? En zoals gezegd kun je deze gewoon geven. Bal gaat richting doel, speler draait z’n lichaam en arm is in hoek-positie. Wat er bij PEC gebeurd is, lijkt me veel erger, maar dat wordt wel gebagatelliseerd.



Ik luister vaak naar voetbalpodcasts, voornamelijk die podcasts die zijn gericht op Ajax (Pantelic podcast en podcast van Ajaxshowtime bijv.). Vanochtend luisterde ik de voetbalpodcast van de NOS, met o.a. Arno Vermeulen en de 2 Jeroentjes (Elshof & Grueter). Van de 40 minuten ging het zeker 25 minuten over de penaltysituatie bij FEY-PSV, waarbij vooral Grueter zijn liefde voor Feyenoord en aversie tegen Ajax niet echt kon verbergen. Hij insinueerde min of meer dat Gozubuyuk pro-Ajax is, refererend aan een penaltysituatie uit 2016 (!). Alles wat Feyenoord deed was fantastisch en de scheidsrechter besliste eigenhandig de Nederlandse titelstrijd (wat een onzin!). Vervolgens gaat het ook over de situatie bij PEC-UTR met de befaamde verkeerd getrokken buitenspellijn en pardoes is Grueter niet meer zo fel; hier wordt Ajax immers niet bevooroordeeld dus is de opmerking 'de arbitrage heeft gefaald' voldoende om deze kwestie af te doen.

Wat jij dus zegt over het NL journaille klopt helemaal. Ik durf te wedden dat als Ajax in de positie stond van PSV en hetzelfde zou ons overkomen, dat de nadruk vooral zou liggen op het feit dat Ajax de 2e helft alleen achteruit liep en het puntverlies vooral aan zichzelf te danken zou hebben. Ik wordt hier echt kotsmisselijk van (even zo misselijk als het ophemelen van alles dat Feyenoord is en doet), gelukkig en hopelijk pakken we morgenavond de 36ste schaal en kunnen we een punt achter dit seizoen zetten. Hoofdtaak geslaagd: kampioen worden.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 10 mei 2022 om 08:41:

(...) Wat er bij PEC gebeurd is, lijkt me veel erger, maar dat wordt wel gebagatelliseerd.



En daar was geen discussie over mogelijk. Dat was een grote zichtbare fout.
Het kan PEC jaren eerste divisie kosten met alle gevolgen van dien.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 61 62 63 64 65

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV