Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 61 62 63 64 65

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 27 oktober 2021 om 11:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 10:00:

Het was ook geen kans geworden. Dat ligt niet alleen in de balaanname, want als Zahahahavi een goede voetballer was geweest had hij die bal later nooit op goal geschoten, maar breed gelegd op Vinicius. (...)



Dat hangt er ook maar vanaf.
Wat doet een goede voetballer die de hoek voor het uitkiezen heeft?
Messi en Ronaldo bijvoorbeeld. Dat zijn goede voetballers.



Daar zijn er maar twee van en die mogen niet elke week voor elke club spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 27 oktober 2021 om 11:27:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 27 oktober 2021 om 08:00:

Als je de kans weer bekijkt had hij bij een goede aanname niet vrij voor Pasveer gestaan, want Timber sond er ook nog.



Ik zie het zo: bij een goede balaanname had hij geen hinder gehad van Timber.



Want dan lost Timber op in rook ofzo...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 27 oktober 2021 om 11:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 09:47:

O, je bent een apostel die een verhaal doorverteld wat je zelf ook maar uit de 3e hand gelezen hebt. (...)



...

Ik hoef het zelf niet meer voor te doen maar laat het zien op tablet/telefoon.



Dat lijkt mij ook beter voor die jochies.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 27 oktober 2021 om 11:49:

Die shieten ook niet alles raak toch, en hebben ook wel eens slechte aannames.



Ja, klopt. Maar daar ging het niet over.
Het ging over de keuze die ze maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 16:18:

Daar zijn er maar twee van en die mogen niet elke week voor elke club spelen.



Ja, is juist. Maar daar ging het niet over.
Voor de zoveelste keer trek je weer iets uit zijn verband.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 16:18:

Want dan lost Timber op in rook ofzo...



Nee, want dat kan niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 16:23:

Dat lijkt mij ook beter voor die jochies.



Ja, klopt. Het zijn allemaal realistische wedstrijdbeelden.
Ze zien zo ook hoe een, of meerdere, verdedigers voor schut gaan.
Dat is op een training niet goed na te bootsen.
Het motiveert en ze pikken het sneller op.

En het mooiste voor die mannekes: het heeft al meerdere kampioenschappen opgeleverd.

 

+1/-0

Eigenlijk best wel een beetje sneu hoe bij Psv alles bij Ajax omlaag wordt geschreven en dat prestaties in Europa toch vooral en alleen door geluk worden behaald. Makkelijkste poule, tegenstanders hebben allemaal blessures, arbitrage in ons voordeel (in Europa?? serieus??), meer rust natuurlijk etc.... En ondertussen zelf jaren lang werkelijk niets presteren in Europa...Soms weet ik niet of ik nu moet huilen of lachen want in welke wereld leef je dan? Kan me amper een memorabele wedstrijd van Psv tegen een grote club in Europa voor de geest halen van laatste jaren...iemand?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 04 november 2021 om 21:24:

(...) Kan me amper een memorabele wedstrijd van Psv tegen een grote club in Europa voor de geest halen van laatste jaren...iemand?



Anderhalve week geleden nog.
Tegen Ajax.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 04 november 2021 om 21:38:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 04 november 2021 om 21:24:

(...) Kan me amper een memorabele wedstrijd van Psv tegen een grote club in Europa voor de geest halen van laatste jaren...iemand?



Anderhalve week geleden nog.
Tegen Ajax.



Die ga ik me iig nog jaren herinneren :B

PSV kampioen geworden? -> Zak met CL geld pakken, zo snel mogelijk uitgeschakeld worden om de kans op de volgende zak met CL geld zo groot mogelijk te maken;
PSV geen kampioen? -> EL levert niet genoeg op, dus zo snel mogelijk uitgeschakeld worden om de kans op de volgende zak met CL geld zo groot mogelijk te maken.

0,0 ambitie in Europa. Zolang de platte kar aan het einde van het seizoen maar uit de stalling kan vinden ze alles best. Voor een feestje van een paar uur vinden ze 34 dagen naar waardeloos voetbal kijken ook prima. Wat dat betreft ook geen noemenswaardige ambitie binnen Nederland.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 04 november 2021 om 21:24:

Eigenlijk best wel een beetje sneu hoe bij Psv alles bij Ajax omlaag wordt geschreven en dat prestaties in Europa toch vooral en alleen door geluk worden behaald. Makkelijkste poule, tegenstanders hebben allemaal blessures, arbitrage in ons voordeel (in Europa?? serieus??), meer rust natuurlijk etc.... En ondertussen zelf jaren lang werkelijk niets presteren in Europa...Soms weet ik niet of ik nu moet huilen of lachen want in welke wereld leef je dan? Kan me amper een memorabele wedstrijd van Psv tegen een grote club in Europa voor de geest halen van laatste jaren...iemand?



Van hun laatste 14 wedstrijden in de CL wonnen ze er geen 1 dus het is behoorlijk graven om een memorabel wedstrijdje van ze voor de geest te halen.
Het enigste wat ik me nog kan herinneren zijn die 2 wedstrijden tegen Atletico.
Daar waren ze helemaal vol van, Psv stond weer op de Europese kaart.
Dat realistische voetbal moest heel Nederland een voorbeeld aan nemen en ook gaan doen als je resultaat wilde boeken.
Ik zit nog steeds te zoeken waar ik die schadevergoeding in kan dienen.
Heb die 2 wedstrijden destijds helemaal uitgekeken, zijn zo'n beetje de 210 meest zinloze minuten van mij leven geweest.
Dat was met aangrenzende zekerheid het grootste antivoetbal 2 luik ooit in een knock-out fase van de CL.

Dit bericht is gewijzigd op 4 november 2021, 23:58:04.

 

+2/-0

Speel je zo'n zaad eerste helft doet het keepertje van Utrecht aan matchfixing, waardoor PSV toch gewoon voor staat. De bekende weekend-riedel.

 

+1/-0

Ja kan wel naar PSV kijken, maar in 1e instantie moet Ajax de hand in eigen boezem steken. Wedstrijden zoals tegen Heracles, GAE, Twente en dus Utrecht moet je gewoon winnen met ons basis materiaal. Dan hadden we een straatlengte voor gestaan. Wat meer rust had gecreeerd op vlak van Eredivisie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 05 december 2021 om 10:13:

Ja kan wel naar PSV kijken, maar in 1e instantie moet Ajax de hand in eigen boezem steken. Wedstrijden zoals tegen Heracles, GAE, Twente en dus Utrecht moet je gewoon winnen met ons basis materiaal. Dan hadden we een straatlengte voor gestaan. Wat meer rust had gecreeerd op vlak van Eredivisie.



Hand in eigen boezem, ja kan lange winstserie neerzetten in ieder geval tot en met PSV uit en je staat er top voor ;)

 

+1/-0

Dat zou een prima scenario zijn. Zeker als Haller een aantal weken weg is om in donker Afrika wat wedstrijdjes te spelen.

 

+1/-0

Ajax is de mooiste club;
Ajax is de grootste club;
Ajax is de meest succesvolle club.

Om dit soort redenen geven clubs altijd nét wat extra tegen Ajax. Dat weet je als speler/staf en daar moet je op voorbereid zijn. Er is daarom (o.a.) opzichtig gefaald in de thuiswedstrijd tegen Utrecht, zo'n ploeg die 2x per jaar extra vlamt.

Zou mooi zijn om t/m de wedstrijd in Eindhoven alles winnend af te sluiten. We moeten nog net wat dikker onderstrepen dat Ajax de baas is in NL. De huidige stand doet dat niet namelijk en dat is onze eigen schuld.

 

+2/-0

Wat een prutsers weer.

 

+3/-0

Naar het Europese afvoerputje, daar waar ze horen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 10 december 2021 om 08:03:

Naar het Europese afvoerputje, daar waar ze horen.



Nou ja eigenlijk hoor je nergens meer te voetballen als je eerst niet goed genoeg bent voor de CL en vervolgens niet eens 2e kan worden in een EL pouletje.
Ik vind het echt belachelijk dat je dan nog eens een herkansing krijgt.
Aan de andere voor Ajax natuurlijk niet ongunstig, normaal hadden ze nu hun handen weer vrij voor de competitie en dan heb je er toch een hoop last van, zie 2019.
Nu gaan ze in die confetti-league een hoop energie verspelen, in de krochten van het Europees voetbal ergens op donderdagavond laat in oost Europa.
Werkelijk de enigste clubs van een beetje naam die in dat toernooi zit is AS Roma en heel misschien nog Tottenham.
De rest heeft weinig met Europees topvoetbal van doen, meer bezigheidstherapie.

 

+2/-0

En koop er nog maar tien.....
Het is dat ze vermogende bestuurleden hebben die er af in toe nog geld in pompen.
Ze hadden een vroege piek dit seizoen, nu zijn de mannen moe aan het worden.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 61 62 63 64 65

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV