Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Ajax in de media » Voetbal(praat)programma\'s

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 30 april 2022 om 12:34:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 april 2022 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 29 april 2022 om 22:38:

Derksen zal er geen traan om laten dat hij van de buis getrapt is .. Ik ook niet..
Het geld blijft toch wel naar de bankrekening van Derksen c.s. stromen en inhoudelijk over voetbal werd er allang niet meer gesproken.
Dat je met schijtlollige ranzigheid en sexistische repressieve intolerantie je zakken kunt vullen was al een tijdje bekend; dat een groep in de samenleving hun rolmodellen even kwijt zijn ,om een goede reden, is dan ook niet erg..
Ik heb, trouwens ,weinig hoop op vooruitgang , want als ik de geluiden uit de samenleving zo hoor dan gaat er voor een boel mensen het lampje nooit branden…



Totaal niet openstaan voor andermans mening.



Wat dat betreft is hij wel weer mega woke.



Dat klopt ja. Hadden ze het woord woke maar nooit uitgevonden en het acteren daarnaar.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 29 april 2022 om 21:29:



Nederland is een clown show...

Is dit deepfake?

Dit kan toch niet in een normaal land? Zeker deze vrouw, die vorige week zelf nog in de schijnwerpers stond over echt grensoverschrijdend gedrag en haar rol erin. Kennelijk mogen zij iedereen cancelen en overal iets over roeptoeteren, maar als er bij politici van alles boven tafel komt dat het daglicht niet kan verdragen, krijgen ze termijnverlenging.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 30 april 2022 om 16:56:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 29 april 2022 om 21:29:



Nederland is een clown show...

Is dit deepfake?

Dit kan toch niet in een normaal land? Zeker deze vrouw, die vorige week zelf nog in de schijnwerpers stond over echt grensoverschrijdend gedrag en haar rol erin. Kennelijk mogen zij iedereen cancelen en overal iets over roeptoeteren, maar als er bij politici van alles boven tafel komt dat het daglicht niet kan verdragen, krijgen ze termijnverlenging.



Nederland is dan ook geen normaal land. We zijn een heel ziek land zelfs.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 april 2022, 17:51:59.

 

+1/-0

Mooie documentaire:

Ajax Doc: De eerste van Louis

 

+1/-0

Bedankt voor de tip;-) Ga direct kijken

 

+1/-0

Mooie beelden. Haalt weer een hop herinneringen op waaronder 'de Gouden voorzetten' van Johnny van 't Schip. Stuk voor stuk afgemeten en op maat afgegeven. Wat een klasse en overzicht had hij.

.... Documentaire word opgevolgd door Ajax doc '1995 We are the Champions'

https://youtu.be/fWur3h9sqG0?t=4link

Dit bericht is gewijzigd op 15 augustus 2022, 00:10:07.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 15 augustus 2022 om 00:04:

Mooie beelden. Haalt weer een hop herinneringen op waaronder 'de Gouden voorzetten' van Johnny van 't Schip. Stuk voor stuk afgemeten en op maat afgegeven. Wat een klasse en overzicht had hij. (...)



Ja, zonder meer. Ik vind het nog steeds jammer dat hij er in 1995 niet meer bij was.

Ik kon me overigens niet meer herinneren dat Michael Van Praag Leo Beenhakker nog zo'n trap na gaf. B)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 15 augustus 2022 om 00:13:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 15 augustus 2022 om 00:04:

Mooie beelden. Haalt weer een hop herinneringen op waaronder 'de Gouden voorzetten' van Johnny van 't Schip. Stuk voor stuk afgemeten en op maat afgegeven. Wat een klasse en overzicht had hij. (...)



Ja, zonder meer. Ik vind het nog steeds jammer dat hij er in 1995 niet meer bij was.

Ik kon me overigens niet meer herinneren dat Michael Van Praag Leo Beenhakker nog zo'n trap na gaf. B)



Nee, dat detail wist ik ook niet. Hebben ze destijds kennelijk binnenskamers weten te houden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 15 augustus 2022 om 00:04:

(...) .... Documentaire word opgevolgd door Ajax doc '1995 We are the Champions'

https://youtu.be/fWur3h9sqG0?t=4link



Meteen maar weer eens gekeken, ook al kan ik ook deze beelden dromen. :B

Mooi om de interviews, 20 jaar later opgenomen, te horen.

En ook weer een opmerkelijk detail, dat later pas opvalt: dat ze uit tegen Salzburg ook al in het Ernst Happel Stadion speelden, in het blaugrana.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 15 augustus 2022 om 01:24:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 15 augustus 2022 om 00:04:

(...) .... Documentaire word opgevolgd door Ajax doc '1995 We are the Champions'

https://youtu.be/fWur3h9sqG0?t=4link



Meteen maar weer eens gekeken, ook al kan ik ook deze beelden dromen. :B

Mooi om de interviews, 20 jaar later opgenomen, te horen.

En ook weer een opmerkelijk detail, dat later pas opvalt: dat ze uit tegen Salzburg ook al in het Ernst Happel Stadion speelden, in het blaugrana.




...het had zo moeten zijn.

Ook dat Bayern in het olympisch van de mat werd geveegd met vijf goals om de oren was best bijzonder.

Wat me ook altijd bij gebleven is is de uitwedstrijd tegen Milan in de voorronden. Dat na het reclameblok in de rust voor aanvang tweede helft, Jack van Gelderen vertelde dat Frank Rijkaard zojuist een ongekende staande ovatie had gekregen van de Milan supporters. Het was voor Frank en Milan supporters het moment om alsnog afscheid van elkaar te nemen. Helaas liet de NOS hier maar een paar tellen van de beelden zien.

 

+1/-0

Ik zag gisteren Wesley Snijder naast Jan Boskamp zitten, Wesley leek wel een bollere kop te hebben dan Jan.

 

+1/-0

Heerlijk dat commentaar over Veerman. En dat interview met hem. Hij is wars van elke vorm van zelfkritiek en inzicht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 15 augustus 2022 om 09:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 15 augustus 2022 om 01:24:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 15 augustus 2022 om 00:04:

(...) .... Documentaire word opgevolgd door Ajax doc '1995 We are the Champions'

https://youtu.be/fWur3h9sqG0?t=4link



Meteen maar weer eens gekeken, ook al kan ik ook deze beelden dromen. :B

Mooi om de interviews, 20 jaar later opgenomen, te horen.

En ook weer een opmerkelijk detail, dat later pas opvalt: dat ze uit tegen Salzburg ook al in het Ernst Happel Stadion speelden, in het blaugrana.




...het had zo moeten zijn.

Ook dat Bayern in het olympisch van de mat werd geveegd met vijf goals om de oren was best bijzonder.

Wat me ook altijd bij gebleven is is de uitwedstrijd tegen Milan in de voorronden. Dat na het reclameblok in de rust voor aanvang tweede helft, Jack van Gelderen vertelde dat Frank Rijkaard zojuist een ongekende staande ovatie had gekregen van de Milan supporters. Het was voor Frank en Milan supporters het moment om alsnog afscheid van elkaar te nemen. Helaas liet de NOS hier maar een paar tellen van de beelden zien.



Potje was niet eens in Milaan maar in Triëste. Milan had een schorsing staan meen ik.

Ja waren mooie tijden. Al vond ik naar verloop van tijd wel dat Lowietje de typische Ajax-stijl aan het vergooien was.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 25 augustus 2022 om 14:03:

(...) Al vond ik naar verloop van tijd wel dat Lowietje de typische Ajax-stijl aan het vergooien was.



Ja. 100%!

En dat is daarna nooit meer terug gekomen.
Op YouTube staat nog wat ...

 

+1/-0

Maandagavond, Alfred Schreuder te gast bij Rondo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 27 augustus 2022 om 22:09:

Maandagavond, Alfred Schreuder te gast bij Rondo.



Bedankt voor de tip.

Goede timing ook zo vlak voor sluiting transfermarkt :D Betrapte mezelf de afgelopen maand al een paar keer dat Alfred Schreuder nog slimmer is dan ik eerder dacht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 27 augustus 2022 om 22:09:

Maandagavond, Alfred Schreuder te gast bij Rondo.



Hoop dat ze daar eens gaan vragen waarom Tadic en Blind kost wat kost moeten spelen.

 

+1/-0

Feyenoord - Fortuna

Commentaar Jeroen Grueter

Je mag toch verwachten dat een NOS commentator enigszins objectief is. Helaas is dit lastig voor Jeroen, maar in deze wedstrijd slaat Jeroen toch wel erg ver door.

Nieuwkoop tackelt achillespees tegenstander met zijn noppen. VAR grijpt in, rode kaart. Volgens Jeroen was er geen intentie en dus geen rood. Jeroen interviewt Arne Slot na die wedstrijd, Slot vond het een terechte rode kaart.

Gimenez wordt geraakt op rand penaltygebied. Jeroen zegt erbinnen, de VAR zegt erbuiten. Wederom een nette reactie van Slot, ze zullen het in Zeist wel goed gecheckt hebben.

En ze waren er nog een paar momenten.

Het is me eerder niet zo opgevallen bij Jeroen, maar dit was echt bizar. Wat mij betreft verslaat Jeroen alleen nog zwemmen.

 

+3/-0

Oh, dat is wel opvallend. De ESPN commentator is wel objectief geweest.

Fortuna kwam wel goed weg; dat het naast geen strafschop, ook geen een rode kaart was.

 

+1/-0

Pi-Air begint zo langzamerhand ook wel heel erg zielig te worden. Heb die chagrijnige kop gisteren niet gezien, maar hoorde vanochtend op de radio wat hij nou weer te janken had. Gaat wel ver, hoor.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Ajax in de media » Voetbal(praat)programma\'s