Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Ajax in de media » Voetbal(praat)programma\'s

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 april 2022 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 april 2022 om 15:48:
Alhoewel ik er niet om zou rouwen als hij van de buis afgaat. Sinds zijn meningen over maatschappelijke problemen is het een eng mannetje geworden.



Zo is het maar net.

Zal niet snel vergeten wat hij, en velen met hem in die verrotte media, allemaal over ongevaccineerde mensen hebben uitgekraamd.



Precies dit. Toen heeft hij bij mij definitief alle credits verspeeld. De man had het gewoon bij voetbal moeten houden.

Wat ik wel in en intriest vind is dat woke links Nederland wederom een overwinning heeft behaald en glijdt dit land definitief tot een bananenrepubliek.

 

+2/-1

Het is balanceren op een dun lijntje. Het is goed dat vrouwen beter voor zichzelf kunnen opkomen door hun verhalen te openbaren. Want het gaat toch regelmatig fout en niemand hoort dat te bagatelliseren. Uit de laatste jaren is wel gebleken dat misbruik en seksueel overschrijdend gedrag overal te vinden is. Dat een man over veel van dit soort zaken luchtig denkt komt o.a. omdat hij zich niet kan verplaatsen in een vrouw die dit overkomt.

Aan de andere kant moet het niet zo zijn dat je helemaal niks meer mag zeggen of doen. De grens is duidelijk opgeschoven, maar daar kun je in doorslaan. Als iemand fluit naar een mooie dame valt het dan onder de noemer verwerpelijk gedrag?

Verder kun je je vraagtekens plaatsen bij personen en bedrijven die direct overal hun vingers van aftrekken. Angst voor imagoschade terwijl soms nog niet eens bewezen is dat iemand fout zat. Dat is een kwalijke zaak.

Derksen trekt zelf zijn conclusies omdat ze hem vandaag overal hebben laten vallen. Terwijl we niet weten of het daadwerkelijk aanranding/verkrachting was of slechts een onschuldige, foute grap waar hij te lichtzinnig over sprak. De vrouw in kwestie of de keeper van Veendam kunnen hier uitsluitsel over geven en dan kan altijd nog besloten worden om Derksen aan de schandpaal te nagelen. Maar nee hoor.. de druk is in korte tijd dusdanig opgelopen dat hij de hand in eigen boezem steekt. Onnodig wat mij betreft.

 

+3/-0

Kots en kotsmisselijk van die hele fucking woke en cancel cultuur. Derksen was misschien wel het enige onafhankelijke en authentieke geluid op TV. Ik was het lang niet altijd met hem eens, maar dat is ook helemaal niet relevant. Derksen had de ballen om te zeggen wat hij dacht en schijt te hebben aan politiek correct Nederland. Een geluid dat zeer welkom was in het meer en meer verstikkende linkse elitaire woke cultuurtje dat wil bepalen wat wel en niet gezegd mag worden en mensen aan de hoogste boom hangen die een ander geluid verkondigen. Het ga je goed Johan en fuck 'm all.

 

+4/-1

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 28 april 2022 om 22:30:

(...) we slaan volledig door in Nederland met vooral politiek correct gelul (...)

(...) heel Nederland staat op z'n kop (...)

(...) Helemaal gestoord begint Nederland te worden (...)



Ik vraag mij af hoe groot die groep 'heel Nederland' is?

VI trekt zo'n 600.000 kijkers? Genee zei vanavond dat 47% (?) de opmerking van Derksen afkeurd. Dat zijn pakweg 300.000 Nederlanders, oftewel afgerond 2%.

Maar dat die groep gestoord is vind ik ook. En heel hypocriet.

En wat volledig onderbelicht wordt: als 'heel Nederland' zich continue gekwetst voelt, wat heeft 'heel Nederland' in een eerder stadium 'heel Nederland' aangedaan dat 'heel Nederland' zich schijnbaar slachtoffer voelt?
Wat een k*tvolk zijn we dan met z'n allen. Daar hoor of lees ik niets over.

De enigen met een zuiver geweten in dit land zijn blijkbaar dat handjevol BN's aan de roddeltafels en het handjevol journalisten die de media voeden met hun afkeur.

En wat zat die Susan Smit te glimlachen, om 'half acht', toen het liedje van Manke Nelis met zijn 'vier sigaren' gespeeld werd?!

Hoe belachelijk en ongeloofwaardig kun je jezelf maken?

Edit:
die 47% die ik noem was volgens mij niet gerelateerd aan de 600.000 kijkers.
Uit welke relevante populatie de cijfers wel stammen, werd dacht ik niet genoemd.

Dit bericht is gewijzigd op 29 april 2022, 01:43:41.

 

+2/-1

Snel weer invoeren, die vrijheid van meningsuiting:


Manke Nelis - Medley Rond van borst

 

+3/-1

Johan wilde met zijn verhaal lekker scoren, maar helaas voor hem zijn de consequenties zwaarder dan hij had verwacht.
Hij trekt zijn conclusies door te zeggen dat hij gaat stoppen, hopelijk houdt hij nu echt zijn woord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 29 april 2022 om 00:01:

Snel weer invoeren, die vrijheid van meningsuiting:


Manke Nelis - Medley Rond van borst



Heerlijk dit. Speciaal voor links woke Nederland ;B

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 april 2022 om 07:47:

Johan wilde met zijn verhaal lekker scoren, maar helaas voor hem zijn de consequenties zwaarder dan hij had verwacht.
Hij trekt zijn conclusies door te zeggen dat hij gaat stoppen, hopelijk houdt hij nu echt zijn woord.



Ik word ook helemaal simpel van al die woke deugkneuzen die ons land arm is maar Derksen heeft deze keer wel echt een hele domme anekdote ten gehore gebracht. En dan nog die achterlijke reactie van dombo van der Gijp eroverheen...en iedereen schaapachtig lachen.

Dan geef je de gehele woke community wel heel veel munitie in handen.
Zonde....

Maar wat Johan nu vertelde was echt genant. Pijnlijk. Plaatsvervangende schaamte.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 29 april 2022 om 12:37:

Maar wat Johan nu vertelde was echt genant. Pijnlijk. Plaatsvervangende schaamte.



Was 'heel Nederland' maar zo eerlijk.

Dan was er geen woningnood, alleen overvolle gevangenissen en TBS-instellingen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 28 april 2022 om 21:55:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 april 2022 om 19:05:

Heb het fragment niet gezien, maar dat iemand uit de politiek niet capabel zou zijn is niet echt schokkend.

Op elke positie zit nu een clown, een puppet van WEF/EU en/of iemand die ''divers'' is. Kwaliteit en het belang van Nederland doen er al heel lang niet meer toe.



Dat vind ik dus wel 'schokkend'.

Mensen in de regering hebben invloed op mijn inkomsten en uitgaven.
Daar moeten geen clowns en puppets zitten maar capabele personen met o.a. kennis van zaken.



Noem eens een plek waar wel capabele mensen zitten..
De mens is per definitie incapabel..!

Behalve dan de installateur die vanmorgen zag dat diegenen (incapabelen ) die mijn zonnepanelen hebben geïnstalleerd een aansluitingsfout hebben gemaakt die op termijn de hele zaak in de fik kan laten vliegen..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 april 2022 om 23:08:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 april 2022 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 april 2022 om 15:48:
Alhoewel ik er niet om zou rouwen als hij van de buis afgaat. Sinds zijn meningen over maatschappelijke problemen is het een eng mannetje geworden.



Zo is het maar net.

Zal niet snel vergeten wat hij, en velen met hem in die verrotte media, allemaal over ongevaccineerde mensen hebben uitgekraamd.



Precies dit. Toen heeft hij bij mij definitief alle credits verspeeld. De man had het gewoon bij voetbal moeten houden.

Wat ik wel in en intriest vind is dat woke links Nederland wederom een overwinning heeft behaald en glijdt dit land definitief tot een bananenrepubliek.



FVD is rechts fascistisch woke..
Wokisme is te vinden onder alle mensen die opgehouden zijn met denken of daar niet toe in staat zijn: zowel links, midden en rechts ..!

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 29 april 2022 om 13:52:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 april 2022 om 23:08:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 april 2022 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 april 2022 om 15:48:
Alhoewel ik er niet om zou rouwen als hij van de buis afgaat. Sinds zijn meningen over maatschappelijke problemen is het een eng mannetje geworden.



Zo is het maar net.

Zal niet snel vergeten wat hij, en velen met hem in die verrotte media, allemaal over ongevaccineerde mensen hebben uitgekraamd.



Precies dit. Toen heeft hij bij mij definitief alle credits verspeeld. De man had het gewoon bij voetbal moeten houden.

Wat ik wel in en intriest vind is dat woke links Nederland wederom een overwinning heeft behaald en glijdt dit land definitief tot een bananenrepubliek.



FVD is rechts fascistisch woke..
Wokisme is te vinden onder alle mensen die opgehouden zijn met denken of daar niet toe in staat zijn: zowel links, midden en rechts ..!



Snap de obsessie met FvD niet zo. FvD is eigenlijk niets meer dan een libertarische partij met een conservatief sausje. Een partij die voor referenda is zou ik zeker niet als fascistisch willen bestempelen. Dus ik zie niet waar jij het fascisme hebt gevonden, maar ik neem dan ook niet de mainstream media serieus.

Het gedachtegoed van FvD (wat je er ook van mag vinden) gaat niet als een olievlek door het land heen en voelt niet als opgedrongen, dat van het Amerikaanse wokisme wel. Je ziet het overal. In de schoolboeken, Netflix-series, commercials en een hoop andere dingen. Zelfs het voetbal moet er af en toe aan geloven.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 april 2022, 15:56:32.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 28 april 2022 om 23:18:

Aan de andere kant moet het niet zo zijn dat je helemaal niks meer mag zeggen of doen. De grens is duidelijk opgeschoven, maar daar kun je in doorslaan. Als iemand fluit naar een mooie dame valt het dan onder de noemer verwerpelijk gedrag?



Dat hangt vooral af van wat die mooie dame daarvan vindt. Als zij daar niet mee gediend is, dan *tromgeroffel* wordt het niet geapprecieerd. En als je het niet weet, dan euh, wel, doe het gewoon niet? Vraag het eens aan vrouwen, of ze daarmee gediend zijn. Ze gaan heus niet beledigd zijn en zullen normaal gezien je met plezier van antwoord dienen.

Waar komt eigenlijk altijd die drang vandaan om hypothetische situaties uit te vinden en daar dan een "we mogen niets meer" draai aan te geven? Het is heel simpel hoor, het begint en eindigt met consent. Al de rest is praat in de marge en doet er weinig toe. Maar om 1 of andere reden treedt er bij heel wat mensen kortsluiting op als het gaat over toestemming geven of akkoord gaan met iets.

Denk dat we allemaal wel kunnen besluiten dat een kaars in iemands geslachtsdeel duwen, die n.b. bewusteloos, is strafbaar is, onfatsoenlijk is en niet onder de noemer "toestemming geven" valt. Derksen moet niet janken want hij wist goed genoeg wat de reactie ging zijn toen hij het geval naar boven haalde. Dat daar nog grapjes over gemaakt worden is helemaal zum kotsen. Moest 1 van mijn vrienden in een gesprek ooit zeggen dat hij iemand gepenetreerd heeft met een kaars en ze was bewusteloos, kan hij gelijk zijn biezen pakken en hoef ik die persoon nooit meer te zien. Ik zie niet in wat daar nu zo controversieel aan is. Stel je eens voor dat het bij je vrouw/dochter/moeder/... gebeurt. Zou je dan nog allemaal zeggen "Goh, niet janken vrouwmens, die mens moet dat kunnen doen. En het is zijn goed recht om daar in de kroeg over op te scheppen, hij moet kunnen zeggen wat hij wil".

open/sluit de onderstaande quote:

Swampman schreef op 28 april 2022 om 23:27:

Kots en kotsmisselijk van die hele fucking woke en cancel cultuur. Derksen was misschien wel het enige onafhankelijke en authentieke geluid op TV. Ik was het lang niet altijd met hem eens, maar dat is ook helemaal niet relevant. Derksen had de ballen om te zeggen wat hij dacht en schijt te hebben aan politiek correct Nederland. Een geluid dat zeer welkom was in het meer en meer verstikkende linkse elitaire woke cultuurtje dat wil bepalen wat wel en niet gezegd mag worden en mensen aan de hoogste boom hangen die een ander geluid verkondigen. Het ga je goed Johan en fuck 'm all.



Weet je wat apart is? Dat in dit soort gesprekken en discussie de meest ranzige uitspraken onder de noemer "Vrijheid van meningsuiting" vallen. Maar als iemand zegt dat dit soort uitspraken niet kunnen en dat hij daarmee best van het scherm geweerd wordt, dan valt dat plots niet meer onder de noemer "vrijheid van meningsuiting". Beide zijn toch meningen? Waarom moet het 1 beschermd worden en komt het schuim op de lippen als er tegengas gegeven wordt?

En euh, als je echt van mening bent dat "cancel culture" iets links is, zou ik toch wat meer onderzoek doen. Want aan de rechtse kant wordt het minstens even hard, zo niet harder, toegepast. Het Vlaams Belang, een extreem-rechtse en fascistische partij heeft een kliklijn geopend om leerkrachten aan te melden die te linkse (wat dat ook moge wezen) statements maken voor de klas. Zoek voor de gein eens uit wat Fox allemaal uitspookt, of het gelul dat Tucker Carlson allemaal uitblaat.

Maar ik vermoed dat er ergens weer een bizarre hersenkronkel het weer gaat vinden dat dit niet onder de noemer cancellen valt.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 29 april 2022 om 13:52:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 april 2022 om 23:08:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 april 2022 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 april 2022 om 15:48:
Alhoewel ik er niet om zou rouwen als hij van de buis afgaat. Sinds zijn meningen over maatschappelijke problemen is het een eng mannetje geworden.



Zo is het maar net.

Zal niet snel vergeten wat hij, en velen met hem in die verrotte media, allemaal over ongevaccineerde mensen hebben uitgekraamd.



Precies dit. Toen heeft hij bij mij definitief alle credits verspeeld. De man had het gewoon bij voetbal moeten houden.

Wat ik wel in en intriest vind is dat woke links Nederland wederom een overwinning heeft behaald en glijdt dit land definitief tot een bananenrepubliek.



FVD is rechts fascistisch woke..
Wokisme is te vinden onder alle mensen die opgehouden zijn met denken of daar niet toe in staat zijn: zowel links, midden en rechts ..!



Vertel eens kerel wat heeft de FvD er nu weer mee te maken. Wordt een beetje moe van jou om die partij er elke keer bij te slepen als ik een post plaats. Wat heb ik met de FvD te maken? Jou persoonlijke haat naar deze partij moet je niet op mij afwentelen. Daar ben ik onderhand wel helemaal klaar mee.

 

+1/-0



Nederland is een clown show...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Swampman schreef op 28 april 2022 om 23:27:

Kots en kotsmisselijk van die hele fucking woke en cancel cultuur. Derksen was misschien wel het enige onafhankelijke en authentieke geluid op TV. Ik was het lang niet altijd met hem eens, maar dat is ook helemaal niet relevant. Derksen had de ballen om te zeggen wat hij dacht en schijt te hebben aan politiek correct Nederland. Een geluid dat zeer welkom was in het meer en meer verstikkende linkse elitaire woke cultuurtje dat wil bepalen wat wel en niet gezegd mag worden en mensen aan de hoogste boom hangen die een ander geluid verkondigen. Het ga je goed Johan en fuck 'm all.



Johan Derksen heeft het over de cancel cultuur, maar zelf had hij geen enkele moeite met dat ongevaccineerde mensen werden gecanceld. Kan eigenlijk wel smakelijk lachen om de hele situatie. Nu ook weer met Kaag die er een mening over heeft, terwijl haar eigen partij vol met viezigheid zit. Derksen blijkt de perfecte bliksemafleider voor familie De Mol en Doofpot66. Het zijn stuk voor stuk hypocrieten en smeerlappen.

 

+2/-0

Derksen zal er geen traan om laten dat hij van de buis getrapt is .. Ik ook niet..
Het geld blijft toch wel naar de bankrekening van Derksen c.s. stromen en inhoudelijk over voetbal werd er allang niet meer gesproken.
Dat je met schijtlollige ranzigheid en sexistische repressieve intolerantie je zakken kunt vullen was al een tijdje bekend; dat een groep in de samenleving hun rolmodellen even kwijt zijn ,om een goede reden, is dan ook niet erg..
Ik heb, trouwens ,weinig hoop op vooruitgang , want als ik de geluiden uit de samenleving zo hoor dan gaat er voor een boel mensen het lampje nooit branden…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 29 april 2022 om 21:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Swampman schreef op 28 april 2022 om 23:27:

Kots en kotsmisselijk van die hele fucking woke en cancel cultuur. Derksen was misschien wel het enige onafhankelijke en authentieke geluid op TV. Ik was het lang niet altijd met hem eens, maar dat is ook helemaal niet relevant. Derksen had de ballen om te zeggen wat hij dacht en schijt te hebben aan politiek correct Nederland. Een geluid dat zeer welkom was in het meer en meer verstikkende linkse elitaire woke cultuurtje dat wil bepalen wat wel en niet gezegd mag worden en mensen aan de hoogste boom hangen die een ander geluid verkondigen. Het ga je goed Johan en fuck 'm all.



Johan Derksen heeft het over de cancel cultuur, maar zelf had hij geen enkele moeite met dat ongevaccineerde mensen werden gecanceld. Kan eigenlijk wel smakelijk lachen om de hele situatie. Nu ook weer met Kaag die er een mening over heeft, terwijl haar eigen partij vol met viezigheid zit. Derksen blijkt de perfecte bliksemafleider voor familie De Mol en Doofpot66. Het zijn stuk voor stuk hypocrieten en smeerlappen.



Volledig mee eens. Niets aan toe te voegen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 29 april 2022 om 22:38:

Derksen zal er geen traan om laten dat hij van de buis getrapt is .. Ik ook niet..
Het geld blijft toch wel naar de bankrekening van Derksen c.s. stromen en inhoudelijk over voetbal werd er allang niet meer gesproken.
Dat je met schijtlollige ranzigheid en sexistische repressieve intolerantie je zakken kunt vullen was al een tijdje bekend; dat een groep in de samenleving hun rolmodellen even kwijt zijn ,om een goede reden, is dan ook niet erg..
Ik heb, trouwens ,weinig hoop op vooruitgang , want als ik de geluiden uit de samenleving zo hoor dan gaat er voor een boel mensen het lampje nooit branden…



Gelukkig kunnen alle deugmensen zich nu concentreren op de "kwaliteitsprogramma's" als Jinek, Op1, Beau, Niemann, Buitenhof etc. die een breed geluid laten horen :denk.

En toen werd ik wakker.

Vooropgesteld dat ik ook blij ben dat hij van de buis is. Sinds ze het programma omgegooid hebben en maatschappelijke zaken zijn gaan belichten, is met name Derksen volledig door de mand gevallen. Zeker in Corona tijd heeft hij zich ontpopt als een strijder tegen een grote groep Nederlanders die niet in zijn straatje denken. Totaal niet openstaan voor andermans mening.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 april 2022 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 29 april 2022 om 22:38:

Derksen zal er geen traan om laten dat hij van de buis getrapt is .. Ik ook niet..
Het geld blijft toch wel naar de bankrekening van Derksen c.s. stromen en inhoudelijk over voetbal werd er allang niet meer gesproken.
Dat je met schijtlollige ranzigheid en sexistische repressieve intolerantie je zakken kunt vullen was al een tijdje bekend; dat een groep in de samenleving hun rolmodellen even kwijt zijn ,om een goede reden, is dan ook niet erg..
Ik heb, trouwens ,weinig hoop op vooruitgang , want als ik de geluiden uit de samenleving zo hoor dan gaat er voor een boel mensen het lampje nooit branden…



Totaal niet openstaan voor andermans mening.



Wat dat betreft is hij wel weer mega woke.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Ajax in de media » Voetbal(praat)programma\'s