Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Ajax in de media » Voetbal(praat)programma\'s

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 april 2022 om 00:42:

Uitgesproken meningen in Rondo over de huidige spelregels en daarmee samenhangend de 'dood van het voetbal'.

Hopelijk vinden deze discussie (wereldwijd) navolging en leiden ze tot veranderingen om het voetbal weer aantrekkelijk te maken.



Rondo is het enige voetbalpraatprogramma dat ik nog kijk. Die andere meningkjes bij ESPN (Anti Ajax) en de NOS geloof ik ondertussen wel.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 19 april 2022 om 09:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 april 2022 om 00:42:

Uitgesproken meningen in Rondo over de huidige spelregels en daarmee samenhangend de 'dood van het voetbal'.

Hopelijk vinden deze discussie (wereldwijd) navolging en leiden ze tot veranderingen om het voetbal weer aantrekkelijk te maken.



Rondo is het enige voetbalpraatprogramma dat ik nog kijk. Die andere meningkjes bij ESPN (Anti Ajax) en de NOS geloof ik ondertussen wel.



Behalve als Jan van Halst en Youri Mulder (in minder mate) hun visie geven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 19 april 2022 om 10:36:
:

Behalve als Jan van Halst en Youri Mulder (in minder mate) hun visie geven.



Dat heb ik net andersom. B)

Die twee, maar ook een aantal bij de NOS, zijn zeer vermoeiend met hun geforceer om 'een balans' te zoeken qua aandacht tussen Ajax en 'de andere clubs'.

Los daar van, ik hoef van een Mulder jr. of een Van Halst niet te horen hoe het spelletje in elkaar zit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 april 2022 om 17:00:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 19 april 2022 om 10:36:
:

Behalve als Jan van Halst en Youri Mulder (in minder mate) hun visie geven.



Dat heb ik net andersom. B)

Die twee, maar ook een aantal bij de NOS, zijn zeer vermoeiend met hun geforceer om 'een balans' te zoeken qua aandacht tussen Ajax en 'de andere clubs'.

Los daar van, ik hoef van een Mulder jr. of een Van Halst niet te horen hoe het spelletje in elkaar zit.


Van Basten en Gullit nemen ze ook niet serieus. Ik vind Marco en Ruud wel altijd fijn om naar te luisteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 19 april 2022 om 18:11:

Van Basten en Gullit nemen ze ook niet serieus. Ik vind Marco en Ruud wel altijd fijn om naar te luisteren.



Dat vind ik niet storend. Gullit en van Basten hebben van alles meegemaakt wat niet in verhouding staat tot Van Halst en Mulder.
De eerst-genoemden vegen de vloer aan met de laatst-genoemden als het daar over gaat of aan gerelateerd is.

 

+1/-0

Marco en Ruud zijn authentieke denkers en waren absolute wereldsterren als spelers.
Daar luister ik graag naar.

Al die meningkjes op Espn, kan daar weinig mee. Ze zijn allemaal als de dood voor de anti-Ajax meute en lullen daarom als een kip zonder kop. Bij de NOS is het ook schrijnend. Ze niet voorbereidt (Rafaël) of lopen zich druk te maken om irrelevante randzaken (Arno, Sjoerd) en dat onder het mom van journalistiek bezig zijn.

Ze trekken makkelijk de anti Ajax kaart want dat is veilig. Ze weten dat vanuit Amsterdamse hoek het minste wordt gereageerd.

Ik kijk niet eens en als ik wat hoor: ach, moet ik me druk maken om weer een meningkje van een doorsnee mannetje ? Lekker belangrijk.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 19 april 2022 om 19:53:









Marco en Ruud zijn authentieke denkers en waren absolute wereldsterren als spelers.
Daar luister ik graag naar.

Al die meningkjes op Espn, kan daar weinig mee. Ze zijn allemaal als de dood voor de anti-Ajax meute en lullen daarom als een kip zonder kop. Bij de NOS is het ook schrijnend. Ze niet voorbereidt (Rafaël) of lopen zich druk te maken om irrelevante randzaken (Arno, Sjoerd) en dat onder het mom van journalistiek bezig zijn.

Ze trekken makkelijk de anti Ajax kaart want dat is veilig. Ze weten dat vanuit Amsterdamse hoek het minste wordt gereageerd.

Ik kijk niet eens en als ik wat hoor: ach, moet ik me druk maken om weer een meningkje van een doorsnee mannetje ? Lekker belangrijk.





Ik mis nog altijd Cruijff, hij was fantastisch om naar te luisteren.

 

+2/-0

Fragment van 11 minuten uit Rondo van gisteravond. Indrukwekkende uitzending vond ik, het ging in totaal 25 minuten over Johan Cruijff. Een unieke speler, trainer en mens.

https://www.youtube.com/watch?v=6X9hkWN-KHElink

 

+3/-0

De anekdotes van Marco zijn toch heerlijk man. Ik zou het nooit in mijn hoofd kunnen halen om hem een pannenkoek te noemen. Zelfs als hij tegenvalt als trainer. Wat een legende.

De fragmenten van Cruijff raken me telkens weer. Cruijff horen praten over voetbal mis ik echt.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 26 april 2022 om 21:00:

De anekdotes van Marco zijn toch heerlijk man. (...)



Ja, mooie herinneringen waaruit maar weer eens blijkt dat de eenvoud van het spelletje ("handigheidjes" ) de basis is voor alle successen.

Dit bericht is gewijzigd op 27 april 2022, 02:03:22.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 26 april 2022 om 17:56:

Fragment van 11 minuten uit Rondo van gisteravond. Indrukwekkende uitzending vond ik, het ging in totaal 25 minuten over Johan Cruijff. Een unieke speler, trainer en mens.

https://www.youtube.com/watch?v=6X9hkWN-KHElink



Bedankt voor de tip, mooie uitzending!

 

+1/-0

Ja was mooi. Zat zeer geboeid te kijken

 

+1/-0

Vanavond maar eens een kaars opzetten voor Johan Derksen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 27 april 2022 om 17:04:

Vanavond maar eens een kaars opzetten voor Johan Derksen.



Verhaal was wel even anders dan gisteren. Zoals hij het nu bracht was er weinig aan de hand.

Voor mij blijft wel staan dat deze man gewoon met pensioen moet. Dus dan ook het programma van de buis. Of terug naar het oude en alleen over voetbal hebben.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 27 april 2022 om 22:37:

Verhaal was wel even anders dan gisteren. Zoals hij het nu bracht was er weinig aan de hand. (...)



Schandalig dat zijn opmerking weer zo veel aandacht krijgt.

Het fragment van de minister voor Natuur en Stikstof, Christianne van der Wal-Zeggelink, in hetzelfde programma, was veel schokkender.

Een persoon in een verantwoordelijke functie, die zeggenschap heeft over het lot van miljoenen mensen, en niet capabel is.
Een persoon die in de functie gezet is, gekozen is, omdat ze vrouw is en niet omdat ze de kennis van zaken heeft. Belachelijk!

Dát is schadelijk voor het land! En behoort spraakmakend te zijn.
Niet een mening van Gijp of Derksen.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 27 april 2022 om 23:17:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 27 april 2022 om 22:37:

Verhaal was wel even anders dan gisteren. Zoals hij het nu bracht was er weinig aan de hand. (...)



Schandalig dat zijn opmerking weer zo veel aandacht krijgt.

Het fragment van de minister voor Natuur en Stikstof, Christianne van der Wal-Zeggelink, in hetzelfde programma, was veel schokkender.

Een persoon in een verantwoordelijke functie, die zeggenschap heeft over het lot van miljoenen mensen, en niet capabel is.
Een persoon die in de functie gezet is, gekozen is, omdat ze vrouw is en niet omdat ze de kennis van zaken heeft. Belachelijk!

Dát is schadelijk voor het land! En behoort spraakmakend te zijn.
Niet een mening van Gijp of Derksen.



Juist!

Alhoewel ik er niet om zou rouwen als hij van de buis afgaat. Sinds zijn meningen over maatschappelijke problemen is het een eng mannetje geworden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 april 2022 om 15:48:
Alhoewel ik er niet om zou rouwen als hij van de buis afgaat. Sinds zijn meningen over maatschappelijke problemen is het een eng mannetje geworden.



Zo is het maar net.

Zal niet snel vergeten wat hij, en velen met hem in die verrotte media, allemaal over ongevaccineerde mensen hebben uitgekraamd.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 27 april 2022 om 23:17:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 27 april 2022 om 22:37:

Verhaal was wel even anders dan gisteren. Zoals hij het nu bracht was er weinig aan de hand. (...)


Het fragment van de minister voor Natuur en Stikstof, Christianne van der Wal-Zeggelink, in hetzelfde programma, was veel schokkender.

Een persoon in een verantwoordelijke functie, die zeggenschap heeft over het lot van miljoenen mensen, en niet capabel is.
Een persoon die in de functie gezet is, gekozen is, omdat ze vrouw is en niet omdat ze de kennis van zaken heeft. Belachelijk!



Heb het fragment niet gezien, maar dat iemand uit de politiek niet capabel zou zijn is niet echt schokkend.

Op elke positie zit nu een clown, een puppet van WEF/EU en/of iemand die ''divers'' is. Kwaliteit en het belang van Nederland doen er al heel lang niet meer toe.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 april 2022, 19:26:00.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 april 2022 om 19:05:

Heb het fragment niet gezien, maar dat iemand uit de politiek niet capabel zou zijn is niet echt schokkend.

Op elke positie zit nu een clown, een puppet van WEF/EU en/of iemand die ''divers'' is. Kwaliteit en het belang van Nederland doen er al heel lang niet meer toe.



Dat vind ik dus wel 'schokkend'.

Mensen in de regering hebben invloed op mijn inkomsten en uitgaven.
Daar moeten geen clowns en puppets zitten maar capabele personen met o.a. kennis van zaken.

 

+2/-0

Sorry hoor, maar we slaan volledig door in Nederland met vooral politiek correct gelul.. Derksen maakt een uitglijder, zoals ze zo vaak doen en heel Nederland staat op z'n kop, zo ook bij Overmars, ook dat sloeg volledig door...ik keur zedenzaken absoluut af maar daar is niet eens sprake van en zie wat er gebeurd... die Angela de Jong is precies het voorbeeld van doorgeslagen politiek correct gelul en reden dat je straks niets meer kan zeggen en amicaal gedrag verleden tijd wordt... Helemaal gestoord begint Nederland te worden... deze mag ook in het rijtje zwarte pieten, coronashit en toeslagenaffaire etc...bananenrepubliek zijn we aan het worden....bahbah wat is het volgende . Walgelijk mens dat wijf btw, beetje meerdere keren geschiedenis willen maken door persoonlijk einde van Derksen op conto proberen te krijgen ...gewoon jaloers dat niemand een kaars bij haar tussen de benen had geklemd....

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Ajax in de media » Voetbal(praat)programma\'s