Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Volgens mij lijkt het overduidelijk dat reine gezondheid van de discours-draadjes zeker wordt gewaarborgd.

Niemand wordt gevrijwaard van een kritische edoch beschaafde
noot en tot IEDERS spijt helaas nodige sancties door een team aan moderatoren boordevol beoordelingsvermogen.

Wat hier al opperbest is, hoeft niet verbeterd te worden.

 

+1/-0

Kan het spelersgedeelte worden verschoont.
Ziyech, Babel, de Jong en Varela staan er bijvoorbeeld nog tussen terwijl Kudus nog geen eigen topic heeft.

 

+1/-0

Meer oude garde of nieuwe leden zou ook prettig zijn. Dit forum is als een opdrogende poel in de droge tijd in Afrika. Een paar van de oude garde spartelen nog wat...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 19 juli 2020 om 11:39:

Meer oude garde of nieuwe leden zou ook prettig zijn. Dit forum is als een opdrogende poel in de droge tijd in Afrika. Een paar van de oude garde spartelen nog wat...


Als jij ze kunt bereiken ben je altijd welkom om ze een reminder te sturen ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 04 augustus 2020 om 17:36:

Als jij ze kunt bereiken ben je altijd welkom om ze een reminder te sturen ;)



Jullie beschikken toch over onze e-mailadressen? Dus ook die van het oude forum?
Dan is een mailing een optie.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 04 augustus 2020 om 22:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 04 augustus 2020 om 17:36:

Als jij ze kunt bereiken ben je altijd welkom om ze een reminder te sturen ;)



Jullie beschikken toch over onze e-mailadressen? Dus ook die van het oude forum?
Dan is een mailing een optie.



Die mogen wij daarvoor niet gebruiken vanwege de privacy wetgeving. Er is geen toestemming gegeven dat wij hun e-mailadressen mogen gebruiken om een e-mail te sturen en om die reden kunnen we niet zomaar iedereen een bericht sturen. Alleen degenen die zich aangemeld hebben voor de E-Zine hebben meerdere malen een e-mail ontvangen. Meer mogen wij niet doen.

 

+1/-0

Is het geen idee om de straffen van posters te openbaren? Zie dat Luigi een kaart heeft gehad. Waarom en hoe lang? Heeft dit een eigen topic waar ik dat kan vinden?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ziyech_ schreef op 12 augustus 2020 om 12:50:

Is het geen idee om de straffen van posters te openbaren? Zie dat Luigi een kaart heeft gehad. Waarom en hoe lang? Heeft dit een eigen topic waar ik dat kan vinden?



Om eventuele privacy discussies te voorkomen gaan we dit niet openbaar maken.

 

+1/-0

Wat heeft dat dan met privacy te maken? Dat is ineens zo'n veelgehoorde uitspraak sinds de AVG-wet. Waarom kan dit niet? Bijv. Pietje Puk, rode kaart: 3 weken ban. Verder geen opgaaf van reden, want die gaat me inderdaad niets aan. Ik vind het raar dat posters ineens wegvallen en je niet weet waarom (al snap ik dat er redenen zijn dit niet te openbaren) en hoe lang dat dan is.

Zal er verder niet over doorpiepen hoor. Jullie forum, jullie regels. Maar ik vind het raar dat er totaal geen transparantie op dat vlak is.

 

+1/-0

Topic is bij deze aangemaakt :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 12 augustus 2020 om 18:56:

Topic is bij deze aangemaakt :)



Maar je kunt er niet in posten. Is gesloten.
Ik vind dat hij veel uit zijn nek lult en hier vaak onleesbare teksten dropt(e) maar dit is wel erg lang. Wat heeft hij misdaan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 12 augustus 2020 om 20:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 12 augustus 2020 om 18:56:

Topic is bij deze aangemaakt :)



Maar je kunt er niet in posten. Is gesloten.
Ik vind dat hij veel uit zijn nek lult en hier vaak onleesbare teksten dropt(e) maar dit is wel erg lang. Wat heeft hij misdaan?



Is toch ook niet de bedoeling? Het is toch enkel ter informatie. Niet om een discussie op gang te brengen. Nu weet ik dat ik voorlopig niet meer op zijn posts hoef te reageren omdat hij (een inderdaad erg lange) ban heeft. Maar ik ken zijn voorgeschiedenis op het forum dan ook niet. Dus wat mij betreft geen verantwoording nodig. Ik wilde enkel wat duidelijkheid over hoe lang iemand niet mag posten. Dat is nu te vinden in dat specifieke draadje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 12 augustus 2020 om 20:57:

Maar je kunt er niet in posten. Is gesloten. (...)



Dat was op het oude forum ook zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 12 augustus 2020 om 20:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 12 augustus 2020 om 18:56:

Topic is bij deze aangemaakt :)



Maar je kunt er niet in posten. Is gesloten.
Ik vind dat hij veel uit zijn nek lult en hier vaak onleesbare teksten dropt(e) maar dit is wel erg lang. Wat heeft hij misdaan?



Dit was voorheen inderdaad ook al zo, het is ook niet een topic om discussies in te voeren maar slechts 'ter informatie'.
Over de reden van de ban doen wij geen uitspraken maar je kunt ervan uitgaan, dat wanneer er zo'n lange ban wordt uitgesproken dat er een zeer goede reden voor is.

Overigens wellicht overbodig maar even ter aanvulling, niet alleen openbare berichten kunnen een reden voor een ban zijn. Wanneer PM's over de scheef gaan er hier melding van wordt gemaakt, kan dat een reden voor een ban zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 12 augustus 2020 om 20:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 12 augustus 2020 om 18:56:

Topic is bij deze aangemaakt :)



Maar je kunt er niet in posten. Is gesloten.
Ik vind dat hij veel uit zijn nek lult en hier vaak onleesbare teksten dropt(e) maar dit is wel erg lang. Wat heeft hij misdaan?



Zag net dat het is omgezet naar een permanente ban. Ik ben op dit forum niet zo actief meer, maar hij moet het dan wel erg bont gemaakt hebben.

Heb ook gezien dat dwtk rood heeft gekregen, maar weet niet of zijn ban permanent is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 23 augustus 2020 om 19:29:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 12 augustus 2020 om 20:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 12 augustus 2020 om 18:56:

Topic is bij deze aangemaakt :)



Maar je kunt er niet in posten. Is gesloten.
Ik vind dat hij veel uit zijn nek lult en hier vaak onleesbare teksten dropt(e) maar dit is wel erg lang. Wat heeft hij misdaan?



Zag net dat het is omgezet naar een permanente ban. Ik ben op dit forum niet zo actief meer, maar hij moet het dan wel erg bont gemaakt hebben.

Heb ook gezien dat dwtk rood heeft gekregen, maar weet niet of zijn ban permanent is.



Krijg er een beetje een vieze smaak van in mijn mond. Zitten er enkele personen die beslissen zonder enige uitleg. Kan zomaar selectief zijn.
Noord Koreaanse toestanden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 23 augustus 2020 om 22:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 23 augustus 2020 om 19:29:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 12 augustus 2020 om 20:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 12 augustus 2020 om 18:56:

Topic is bij deze aangemaakt :)



Maar je kunt er niet in posten. Is gesloten.
Ik vind dat hij veel uit zijn nek lult en hier vaak onleesbare teksten dropt(e) maar dit is wel erg lang. Wat heeft hij misdaan?



Zag net dat het is omgezet naar een permanente ban. Ik ben op dit forum niet zo actief meer, maar hij moet het dan wel erg bont gemaakt hebben.

Heb ook gezien dat dwtk rood heeft gekregen, maar weet niet of zijn ban permanent is.



Krijg er een beetje een vieze smaak van in mijn mond. Zitten er enkele personen die beslissen zonder enige uitleg. Kan zomaar selectief zijn.
Noord Koreaanse toestanden.



Ze zoeken nog moderators geloof ik ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 23 augustus 2020 om 22:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 23 augustus 2020 om 19:29:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 12 augustus 2020 om 20:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 12 augustus 2020 om 18:56:

Topic is bij deze aangemaakt :)



Maar je kunt er niet in posten. Is gesloten.
Ik vind dat hij veel uit zijn nek lult en hier vaak onleesbare teksten dropt(e) maar dit is wel erg lang. Wat heeft hij misdaan?



Zag net dat het is omgezet naar een permanente ban. Ik ben op dit forum niet zo actief meer, maar hij moet het dan wel erg bont gemaakt hebben.

Heb ook gezien dat dwtk rood heeft gekregen, maar weet niet of zijn ban permanent is.



Krijg er een beetje een vieze smaak van in mijn mond. Zitten er enkele personen die beslissen zonder enige uitleg. Kan zomaar selectief zijn.
Noord Koreaanse toestanden.



De reden waarom we geen uitleg geven bij een bepaalde straf hebben we al uitgelegd. Maar het is in ieder geval zeker niet omdat hij lange (of onleesbare zoals jij het noemde) teksten plaatste.

 

+2/-0

Zijn er eigenlijk bepaalde regels bij het starten van een nieuw topic? Of richtlijnen waaraan een titel of openingspost aan moet voldoen? Topic-namen als 'Reactie van Vermeegen na Eintracht', 'Eriksen mag weg bij Inter?' of 'Nu nog twee nieuwe spelers? Maar wie?' zijn niet in mijn ogen niet echt mooi of duidelijk. Dat is natuurlijk ook maar objectief, maar de namen zijn in ieder geval ook niet heel levensvatbaar. Als je een topic wil hebben over Harry Vermeegen, kan dat toch gewoon 'Harry Vermeegen' heten? 'Nu nog twee nieuwe spelers', wat is nu? Geldt dit over een jaar ook nog? Waarom niet gewoon 'Potentiële aankopen' o.i.d.. Ziet er volgens mij overzichtelijker uit en zorgt ervoor dat er niet voor elke scheet een nieuw topic geopend hoeft te worden.

Ik wil nog even benadrukken dat dit niet persoonlijk tegen de maker van de topics is, maar ik heb dit al eens bij iemand aangekaart. En ik denk dat hier wellicht wat meer sturing of richtlijnen van bovenaf daar bij zou kunnen helpen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 02 september 2020 om 10:02:

Zijn er eigenlijk bepaalde regels bij het starten van een nieuw topic? Of richtlijnen waaraan een titel of openingspost aan moet voldoen? Topic-namen als 'Reactie van Vermeegen na Eintracht', 'Eriksen mag weg bij Inter?' of 'Nu nog twee nieuwe spelers? Maar wie?' zijn niet in mijn ogen niet echt mooi of duidelijk. Dat is natuurlijk ook maar objectief, maar de namen zijn in ieder geval ook niet heel levensvatbaar. Als je een topic wil hebben over Harry Vermeegen, kan dat toch gewoon 'Harry Vermeegen' heten? 'Nu nog twee nieuwe spelers', wat is nu? Geldt dit over een jaar ook nog? Waarom niet gewoon 'Potentiële aankopen' o.i.d.. Ziet er volgens mij overzichtelijker uit en zorgt ervoor dat er niet voor elke scheet een nieuw topic geopend hoeft te worden.

Ik wil nog even benadrukken dat dit niet persoonlijk tegen de maker van de topics is, maar ik heb dit al eens bij iemand aangekaart. En ik denk dat hier wellicht wat meer sturing of richtlijnen van bovenaf daar bij zou kunnen helpen.



De richtlijnen staan op de site maar een ieder kan creatief een topic starten met dito titel. Ik heb in deze twee gevallen de naam van het topic aangepast om het wat breder te trekken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic