Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Ik denk dat het 5G topic ondanks alle strubbelingen als uiterst nuttig wordt beschouwd. Er staan diverse bijdrages in met informatie die 75% van de lezers niet wisten. Jammer dat het soms escaleert ik zou graag meer willen vertellen in dat topic. Maar ik zit er niet op te wachten dat een wetenschappelijk verhaal constant ten onrechte verdraaid wordt met jij gelooft dat filmpje..... 100% onderbouwde berekeningen worden niet in filmpjes gemaakt.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 mei 2020, 17:35:17.

 

+1/-0

Volgens mij vlogen jij en ik mekaar niet in de haren. En op het laatst was je juist opgetogen over wat ik plaatste.

 

+1/-0

Klopt, jij zag op tijd het licht. Siert je. Je had je duidelijk verdiept in de materie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 15 mei 2020 om 12:28:

Het spijt mij maar dat de inbreng van NietLinksNietRechts wordt getaboe"iseerd en het onderwerp gesloten kan niet waar zijn op een supportersforum als de onze.



Hij heeft een (tijdelijke) rode kaart gehad omdat hij herhaaldelijk op de man bleef spelen, terwijl hij daar al meerdere keren voor gewaarschuwd is. Precies ook de reden waarom het topic gesloten is. Er werd niet meer gediscussieerd, maar alleen nog maar puur op de man gespeeld.

 

+1/-1

Met up voten en down voten wel laten zien wie dat doet. En het is niet moeilijk kan bij FB ook! Lopen te veel schaapjes in wolfskleren rond.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 20 mei 2020 om 21:24:

Met up voten en down voten wel laten zien wie dat doet. En het is niet moeilijk kan bij FB ook! Lopen te veel schaapjes in wolfskleren rond.



De 'down voters' haal je er zo uit. Dat vind ik niet nodig.

Maar ik ben voorstander om dat kinderachtige gedoe helemaal weg te laten.
Dat bestond in het oude topic ook niet.
Hebben we het daar gemist? Ik niet.

Dwing een poster om de moeite te nemen "eens" of "oneens" in te typen.
Dan is er ook nog een grotere kans dat er argumenten toegevoegd worden en er een dialoog op gang komt.

 

+1/-0

Op het oude forum bestond in het forum 'Gastenboek' een topic 'Rode kaarten':

https://web.archive.org/web/20160721120756/linkhttp://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum3/773-7.phplink

Daarin kon men zien om welke reden iemand een rode kaart had gekregen en hoelang die maatregel geldt. Deze informatie is nu niet beschikbaar.

Als de informatie wel beschikbaar is, kunnen geïnteresseerden er o.a. wellicht een les uittrekken waar specifieke grenzen liggen met welke gevolgen.

(Ik kan de link niet plaatsen m.b.v. de 'URL'-karakters. De link wordt niet herkend. De link kan wel bekeken worden door deze te kopiëren en te plaatsen in de invoerregel van een browser.)

 

+1/-0

Heb nog geen onduidelijke forumjurisprudentie ergens gezien, jij wel dan, Fier Koen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 14 juni 2020 om 17:45:

Op het oude forum bestond in het forum 'Gastenboek' een topic 'Rode kaarten':

https://web.archive.org/web/20160721120756/linkhttp://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum3/773-7.phplink

Daarin kon men zien om welke reden iemand een rode kaart had gekregen en hoelang die maatregel geldt. Deze informatie is nu niet beschikbaar.

Als de informatie wel beschikbaar is, kunnen geïnteresseerden er o.a. wellicht een les uittrekken waar specifieke grenzen liggen met welke gevolgen.

(Ik kan de link niet plaatsen m.b.v. de 'URL'-karakters. De link wordt niet herkend. De link kan wel bekeken worden door deze te kopiëren en te plaatsen in de invoerregel van een browser.)



Wat de grenzen zijn kun je lezen op de pagina waar de regels staan: regels. Verder wordt in topics die dreigen te ontsporen zelf aangegeven wat de grenzen en gevolgen zijn.

Zeker omdat er vooralsnog nauwelijks rode kaarten gegeven hoeven te worden zien wij de noodzaak niet om hiervoor een topic aan te maken. Sinds de lancering van het nieuwe forum zijn er wellicht vijf rode kaarten gegeven en deze waren allemaal voor een korte periode.

 

+1/-1

Ik ben zo klaar met sommige posters hier. Die mogen hun gang maar gaan en worden nooit teruggefloten. Als jullie dit forum niet helemaal kapot willen laten gaan wordt het tijd dat jullie eens objectief gaan kijken naar sommige hier die alleen maar uitdagen, zuigen en irriteren. Andere die wel op inhoud posten die krijgen alleen maar rood. En waarom? Omdat dat gedrag niet wordt teruggefloten. Ik ben hier al heel lang lid, maar denk er over om hier te gaan stoppen en op andere forums aan te melden. Ik waardeer jullie inzet, maar kijk ook eens naar dubbele accounts, want daar lijkt het sterk op. Iedereen post wel eens iets wat niet door de beugel kan of op het randje zit. Maar sommige hebben hier een streepje voor en mogen rustig hun gang gaan.

 

+2/-0

Niemand heeft een streepje voor, laat dat duidelijk zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 juni 2020 om 21:39:

Ik ben zo klaar met sommige posters hier. Die mogen hun gang maar gaan en worden nooit teruggefloten. Als jullie dit forum niet helemaal kapot willen laten gaan wordt het tijd dat jullie eens objectief gaan kijken naar sommige hier die alleen maar uitdagen, zuigen en irriteren. Andere die wel op inhoud posten die krijgen alleen maar rood. En waarom? Omdat dat gedrag niet wordt teruggefloten. Ik ben hier al heel lang lid, maar denk er over om hier te gaan stoppen en op andere forums aan te melden. Ik waardeer jullie inzet, maar kijk ook eens naar dubbele accounts, want daar lijkt het sterk op. Iedereen post wel eens iets wat niet door de beugel kan of op het randje zit. Maar sommige hebben hier een streepje voor en mogen rustig hun gang gaan.



Niemand hier heeft een streepje voor of mag rustig hun gang gaan. Er zijn de laatste weken van alle kanten voldoende kaarten uitgedeeld. Ook aan degene(n) waar jij aangeeft mee klaar te zijn.

Van dubbele accounts is geen sprake. Hier wordt ook constant naar gekeken. Daarbij zijn de rode kaarten die zijn uitgedeeld (in alle gevallen waren dit overigens twee gele kaarten vlak achter elkaar) omdat er herhaaldelijk vol op de man werd gespeeld en er absoluut niet op inhoud werd gepost.

 

+1/-1

De laatste tijd worden er met regelmaat posts verwijderd zonder opgaaf van reden en een naam van degene die deze aktie uitvoerd.
Is daar een reden voor?

Is het een idee om in de toekomst wel de reden van verwijderen te noemen?
Zodat deze akties transparanter worden en posters geïnformeerd worden dat ze, indien van toepassing, op een andere wijze boodschappen moeten formuleren.

 

+1/-0

Zo is het forum altijd al geweest, ook op de oude site. Daarbij zijn er tegenwoordig zoveel berichten die verwijderd dienen te worden dat als er bij ieder bericht aangegeven moet worden waarom deze verwijderd is je zonder overdrijven al bijna een uur extra uit moet gaan trekken.

Daarbij komt dat in veel gevallen de betreffende poster wel een waarschuwing of kaart krijgt voor een van de posts. Buiten de waarschuwingen die in de diverse topics gegeven zijn, zou dat al een belletje moeten laten rinkelen dat er iets aan het postgedrag aangepast moet worden.

Een paar man zijn al even bezig om hun privé oorlogjes in de diverse topics uit te voeren en laten daarmee keer op keer de discussies ontsporen. Zij hebben daar hun waarschuwingen en kaarten voor gekregen met uitleg. Daarvoor hoeft niet in de topics zelf ook nog uitleg gegeven te worden.

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic