Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 augustus 2019 om 01:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 08 augustus 2019 om 11:00:

Een topic kan inderdaad alleen verwijderd worden door een van de admins of forumbeheerders. Als 'gewone' gebruiker kun je alleen jouw eigen berichten wissen.



Ik kom niet verder dan het verwijderen van de inhoud van een bericht.
De rode balk met datum en tijdstip van posten blijft in beeld ...

Hoe krijg ik die balk ook weg?



Niet. Hier hebben we bewust voor gekozen. Jouw bericht zelf is dan verwijderd, maar zo is het voor de rest wel duidelijk dat er een bericht verwijderd is. Dit om te voorkomen dat discussies onleesbaar gaan worden als er halverwege opeens berichten verwijderd worden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 09 augustus 2019 om 09:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 augustus 2019 om 01:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 08 augustus 2019 om 11:00:

Een topic kan inderdaad alleen verwijderd worden door een van de admins of forumbeheerders. Als 'gewone' gebruiker kun je alleen jouw eigen berichten wissen.



Ik kom niet verder dan het verwijderen van de inhoud van een bericht.
De rode balk met datum en tijdstip van posten blijft in beeld ...

Hoe krijg ik die balk ook weg?



Niet. Hier hebben we bewust voor gekozen. Jouw bericht zelf is dan verwijderd, maar zo is het voor de rest wel duidelijk dat er een bericht verwijderd is. Dit om te voorkomen dat discussies onleesbaar gaan worden als er halverwege opeens berichten verwijderd worden.



Ok, duidelijk.

 

+1/-0

Het Wijzig/Verwijder gedeelte is aangepast.

Nu kun je jouw bericht (ook) verwijderen door dit simpelweg aan te vinken en op Verzenden te drukken. Dat is logischerwijs een stuk duidelijker dan in de eerste opzet. De Opnieuw-knop hebben we bovendien naar rechts verplaatst, zodat deze niet meer per ongeluk aangeraakt wordt en je opnieuw kan gaan beginnen.

 

+1/-0

Stefan, zoals ik je via de mail al had laten weten is het voor mij op mijn iPad 3 met iOS 9.3.6 niet mogelijk om op de interactieve deel de menu's te bedienen, ik kan bijvoorbeeld bij de pool de vakjes of pijltjes niet aanklikken om een cijfer te kiezen. Hetzelfde bij favo opstelling, als ik wil kiezen uit de spelers en op het bewuste knopje klik van een bepaalde positie dan gebeurt er helemaal niets.

 

+1/-0

Een optie dat je een melding kan zien als een post van jezelf is geciteerd.

Niet per PM want dat zou spam zijn maar als aparte optie. Beetje zoals ze dat op tweakers.net hebben.

Zou dat wel een handige functie vinden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 09 augustus 2019 om 20:04:

Een optie dat je een melding kan zien als een post van jezelf is geciteerd.

Niet per PM want dat zou spam zijn maar als aparte optie. Beetje zoals ze dat op tweakers.net hebben.

Zou dat wel een handige functie vinden.


Zoiets is al via dat belletje naast je Nickname. :)

 

+1/-0

Misschien een mogelijke optie: 'Als je tijdens het typen van een bericht je venster zich probeert te sluiten, dat je dan een melding krijgt.'

Nogmaals respect voor jullie harde werk. Stefan is ook op FN en PN vollop actief zag ik, net als o.a. Bas... pff dat kost veel vrije tijd hoor, nogmaals bedankt voor ieder zijn of haar inzet! :)

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

EigenKracht schreef op 09 augustus 2019 om 19:43:

Stefan, zoals ik je via de mail al had laten weten is het voor mij op mijn iPad 3 met iOS 9.3.6 niet mogelijk om op de interactieve deel de menu's te bedienen, ik kan bijvoorbeeld bij de pool de vakjes of pijltjes niet aanklikken om een cijfer te kiezen. Hetzelfde bij favo opstelling, als ik wil kiezen uit de spelers en op het bewuste knopje klik van een bepaalde positie dan gebeurt er helemaal niets.



Hier zijn we al mee bezig om dit op te lossen

 

+1/-0

Als je reageert op een reactie van iemand wat al een reactie is op een ander, dan komen al deze reacties in je eigen post te staan. Is er geen mogelijkheid om alleen het bericht waarop je reageert mee te nemen in je eigen post? Dat zorgt voor iets meer overzicht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sluk schreef op 10 augustus 2019 om 14:56:

Als je reageert op een reactie van iemand wat al een reactie is op een ander, dan komen al deze reacties in je eigen post te staan. Is er geen mogelijkheid om alleen het bericht waarop je reageert mee te nemen in je eigen post? Dat zorgt voor iets meer overzicht.



Hier wordt al aan gewerkt, zodat je alleen nog in jouw eigen bericht de reactie van de laatste persoon ziet waar jij op reageert.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 10 augustus 2019 om 15:25:

Hier wordt al aan gewerkt, zodat je alleen nog in jouw eigen bericht de reactie van de laatste persoon ziet waar jij op reageert.



Zoals het was op het oude forum. Prima.

 

+1/-0

Het quoten is nu ook aangepast.

Je krijgt nu standaard alleen nog de laatste reactie te zien van degene waar je op reageert. Dit om te voorkomen dat je een hele lading aan reacties krijgt te zien in ieder bericht. Door op open/sluit de onderstaande quote te klikken kun je andere reacties wel zien in jouw eigen bericht.

 

+4/-0

De "opnieuw"-knop onder het tekstvak (wanneer je op iemands bericht reageert)staat er zo ongelukkig (rechts onderaan).
Ik heb al tig keren een bericht opnieuw moeten typen omdat ik steeds op de opnieuwknop druk. Gevoelsmatig hoort daar de verzendknop te staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Champy95 schreef op 11 augustus 2019 om 13:15:

De "opnieuw"-knop onder het tekstvak (wanneer je op iemands bericht reageert)staat er zo ongelukkig (rechts onderaan).
Ik heb al tig keren een bericht opnieuw moeten typen omdat ik steeds op de opnieuwknop druk. Gevoelsmatig hoort daar de verzendknop te staan.



Sluit ik me bij aan, die knoppen 'horen' andersom (waarbij ik me persoonlijk de toegevoegde waarde van de opnieuw-knop sowieso al afvraag)

Deze reactie lukte overigens in twee keer, mochten jullie je dat afvragen...

 

+2/-0

Ik mis een aantal forum 'categorieën' die er op het oude AN wel waren.

- Overige Ajax onderwerpen
- Historie
- Technische staf

 

+1/-0

Technische staf en Overige Ajax topics kunnen (vooralsnog) in het Algemeen Ajax forum worden aangemaakt. Indien de vraag er bij meerderen is, kan er natuurlijk altijd een Historie-forum geplaatst worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 12 augustus 2019 om 11:34:

Technische staf en Overige Ajax topics kunnen (vooralsnog) in het Algemeen Ajax forum worden aangemaakt. Indien de vraag er bij meerderen is, kan er natuurlijk altijd een Historie-forum geplaatst worden.



Waarom is de indeling van het oude forum niet gehandhaafd?
Door de jaren heen is daar wel duidelijk geworden waar 'vraag' naar was/is.

Een kleine opschoning was misschien op zijn plaats geweest. Dat had prima gekund omdat precies te zien was 'waar, wanneer, hoe vaak', etc. in topics gepost was.

 

+1/-0

Omdat we niet direct een leeg forum wilden starten met 24 onderdelen. Het forum zal ook de tijd nodig hebben om weer te groeien. Los van het Spelers-forum bestaat nu ieder onderdeel uit slechts enkele topics. De noodzaak om nu bijvoorbeeld een apart onderdeel te starten over de technische staf is er daarom (nog) niet. Op moment als het aantal topics en reacties verder groeit, kunnen altijd alsnog extra onderdelen aangemaakt worden.

Aangezien de vraag al van meerdere personen is gekomen, is een Historie-onderdeel wel al toegevoegd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 12 augustus 2019 om 14:34:

(...) Op moment als het aantal topics en reacties verder groeit, kunnen altijd alsnog extra onderdelen aangemaakt worden.

Aangezien de vraag al van meerdere personen is gekomen, is een Historie-onderdeel wel al toegevoegd.



Ik begin er over omdat het mij logischer lijkt van te voren een bepaalde ordening aan te brengen. I.p.v. later e.e.a. op orde te moeten brengen omdat het een rommeltje is geworden. ;)

Maar ook voor de gebruiker is het handiger als er een duidelijke onderverdeling is waarin je minder hoeft te zoeken en juist meer direct kunt vinden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 13 14 15

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic