Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2026/2027] Ajax - Willem II

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Willem II gaat hetzelfde doen als tegen AZ, en dan begin je met Klaassen, Dolberg en Gloukh. :denk

Vrouwe Fortuna, sta ons bij.

+3/-1

De linkerkant met Wijndal en Gloukh loopt vooralsnog prima. Eigenlijk speelt Wijndal dit seizoen best wel goed.
Overigens voetbalt Mokio wel heel makkelijk.

+2/-0

Jaren geleden dat ik zo heb genoten van Ajax.

Nu ook nog 2-0 op prachtige wijze. Dit is genieten.

Friet, patat, airfryer of oven? Zoveel keuzes. Maar Ajax altijd nummer 1.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 september 2026, 20:50:29.

+2/-0

Met een ´B team´ Willem II zo weg voetballen zegt wel genoeg.

Met de marge van 2 vlak voor rust mag je dit niet meer weggeven.

Ben erg benieuwd hoe het met de positiviteits meter van Kiki gaat.

Het balbezit is iets van 75% / 25% ofzo? Dolberg geeft daar een puike assist en lang geleden dat er een smile bij hem te zien was.

+2/-0

Dat moment dat Dolberg met 2 assists en 1 goal niet MOTM is geworden, maar volledig terecht Gloukh.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 15 september 2026 om 20:29:

De linkerkant met Wijndal en Gloukh loopt vooralsnog prima. Eigenlijk speelt Wijndal dit seizoen best wel goed.
Overigens voetbalt Mokio wel heel makkelijk.

Wijndal eraf en Henrique zag er gelijk niet goed uit bij de tegengoal. Dat zet je te denken...

+1/-0

Willem II gaat hetzelfde doen als tegen AZ, en dan begin je met Klaassen, Dolberg en Gloukh. :denk

Ik moet gelukkig op m'n woorden terugkomen, Dolberg en Gloukh waren uitstekend. Maar elke keer als ik Klaassen weer diep in het strafschopgebied naast de spits op een voorzet zie wachten, krijg ik de schurft. Je staat niet op 10, Harry. En hou op met dat gezenuwpees.

+1/-0

Eigenlijk functioneert het team behoorlijk goed, alleen zijn de Brazilianen, de duurste aankopen, Caio Henrique en Marcos Leonardo de teleurstelling tot zover. Is Leonardo inmiddels gedegradeerd tot 3e spits? En ik vind Wijndal defensief een stuk beter dan Henrique.

+2/-0

T-Bag schreef op 15 september 2026 om 19:20:

Onbegrijpelijk dat rouleren nu al begint nog voor er behoorlijke vastigheid in is geslepen. Krankzinnig gewoon

Het rouleren zorgde vandaag voor een fris elftal. Ik ben er een voorstander van. De selectie is behoorlijk breed en het zou zonde zijn om daar geen gebruik van te maken.

+2/-0

RodyTur10 schreef op 15 september 2026 om 22:01:

Eigenlijk functioneert het team behoorlijk goed, alleen zijn de Brazilianen, de duurste aankopen, Caio Henrique en Marcos Leonardo de teleurstelling tot zover. Is Leonardo inmiddels gedegradeerd tot 3e spits? En ik vind Wijndal defensief een stuk beter dan Henrique.

Ja, daar lijkt het wel op en volledig terecht ook! Een geluk bij een ongeluk dat Baas, Wijndal, Dolberg en Gloukh allemaal zijn gebleven! Zeker de eerste twee waren 'bijna' weg. Ijzersterk optreden van dit viertal!

Ook Tsygankov dient zich aan (op de plek van Berghuis). Een sterk optreden van de hele ploeg!

+1/-0

Gefeliciteerd allemaal.

+1/-0

Prima wedstrijd, alleen jammer van het tegendoelpunt. Amrabat is nog ver verwijderd van zijn topvorm, maar kan er zo rustig inkomen.

Nog genoeg verbeterpunten, maar vond het vandaag echt dik overtuigend. Gloukh zat er heel lekker in. Fijn voor Dolberg en ook Wijndal deed het prima.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2026/2027] Ajax - Willem II