Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Forumreacties: 3.715
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-5-1
Man van de Wedstrijd Ajax-Benfica SL: -
Forumreacties: 3.715
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-5-1
Godts Dolberg Bounida
Gloukh
Steur Mokio
Wijndal Baas Itakura Gaaei
Reverson
Itakura speelt tegen zijn oude club, dus dat kan hem extra motiveren. Sutalo worstelt sowieso in dit Ajax. Huurling Janse kan met Groningen over Ajax heen wippen.
Alders heeft het vooralsnog moeilijk op linksback en Rosa wil ik voorlopig liever niet zien. Wijndal en Gaaei spelen tenminste als échte backs met een drang naar voren en soms is dat wat je gewoon nodig hebt.
Weghorst speelt nu al een handvol wedstrijden als Woody Woodpecker met een bijhorende daling in zijn contributie. Dolberg speelt tenminste als een échte spits. Op rechts hebben we niemand, dus kan Bounida voortborduren op afgelopen wedstrijd. Gloukh en Godts kennen de hoogste contributies en maken het spel, net als Bounida.
Regeer viel door de mand tegen Excelsior en ziet er momenteel niet goed uit. Tegen een ploeg als Groningen is het een mooi moment om wat fris en fruitig in te brengen: Mokio en Steur. Mokio moeten we proberen binnen boord te houden en op het middenveld moet hij ook nog wat kansen gaan krijgen. Het wordt eens tijd dat Steur mag spelen. Deze héérlijke voetballer kende een meer dan uitstekende voorbereiding en als niet Mokio het grootste talent is, dan is hij het! Taylor is zeer zeker niet in goede doen, dus laat hem een keer vanaf de bank te beginnen om even de boel op te schudden.
Pasveer kan niet meer. Jaros heeft zijn basisplek weer terug. Dat lijkt mij beter, maar je kunt nooit een jonge doelman uit JA zien doorbreken als ze nooit een kans krijgen. Jaros is natuurlijk ook geen zekerheidje. Reverson lijkt mij de beste gok om een wedstrijd als deze gewoon eens tussen de palen te zetten.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.271
Reg.: 19 maart 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - FC Groningen