Forumreacties: 25
Reg.: 9 september 2024
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-FC Twente: -
Uit: Hilversum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.771
Reg.: 19 november 2001
Forumreacties: 766
Reg.: 14 mei 2024
3LittleBirds
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 203
Reg.: 24 november 2003
PSV uit en dan voor PSV de laatste kans, dan verwacht ik toch een andere wedstrijd. PSV heeft geen kans gehad of ik kan het me niet meer herinneren. Ajax speelde degelijk, maar voorin toch ook vaak slordig. Goede wedstrijd, maar niet top. Begreep eigenlijk niet waarom ze in de eerste helft niet de bal hoog voor gaven, want ze hebben daar Luuk de Jong lopen. Toch een wapen. De wissels van Veerman en Til haalde ook weinig aan. Ik dacht bij die goal van Traore dat er een jeugdspeler linksback stond. Ik besefte later dat dit Malacia was, die komt bij Man United vandaan . Die greep wel erg slap in voor een alles of niets wedstrijd. Wel mooi geplaatst schot van Traore. Prima goal van Klaassen, werd wel helemaal vrij gelaten.
Forumreacties: 3.011
Reg.: 27 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 31 maart 2025 om 15:50:
PSV heeft geen kans gehad of ik kan het me niet meer herinneren.
3LittleBirds
Fan van Ajax
Forumreacties: 203
Reg.: 24 november 2003
open/sluit de onderstaande quote:3xA schreef op 31 maart 2025 om 19:25:
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 31 maart 2025 om 15:50:
PSV heeft geen kans gehad of ik kan het me niet meer herinneren.
Dest had nog een grote kans. Dat was het wel geloof ik.
Weet niet of dit al gezegd is, maar vorig seizoen verlieten we Eindhoven als hekkensluiter. En nu verlaat je Eindhoven als nummer 1 met 9 punten los. Om maar nogmaals aan te geven hoe groot deze prestatie is.
Forumreacties: 766
Reg.: 14 mei 2024
Ik vond het ook mooi hoe Brobbey bij de 0-2 de verdediger zodanig blokkeerde dat het schot van Traore precies paste. Ondanks zijn misser heeft Brobbey een prima pot gespeeld. Even was is wel bang dat hij een tweede gele kaart zou pakken, maar gelukkig hebben de PSV'ers dat niet kunnen uitlokken.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.429
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Mauro weghalen van linksback was trouwens ook wel een enorme inschattingsfout van Bosz he? Hoe haal je het in je hoofd om in deze wedstrijd die Malacia ineens te brengen. Die heeft er zó lang uit gelegen, heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld dit seizoen, en dan ga je 'm hier in de rust erin gooien terwijl je nagenoeg zeker weet dat hij gaandeweg de tweede helft nog een topfitte Traoré of Edvardsen tegenover zich krijgt.
Mauro was op links nu juist de sleutel om de dubbele dekking op Lang te ontregelen. Malacia bakte er weer niks van, terwijl Mauro vanuit die positie al diverse assists op zijn naam heeft dit seizoen.
Had gewoon Mauro daar laten staan en had Babadi op het middenveld gebracht, als je Veerman er zo nodig uit wilt halen. Rare keuze van Bosz en een mooie inleiding naar Bertrands 0-2.
Forumreacties: 3.850
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 01 april 2025 om 11:02:
Mauro weghalen van linksback was trouwens ook wel een enorme inschattingsfout van Bosz he? Hoe haal je het in je hoofd om in deze wedstrijd die Malacia ineens te brengen. Die heeft er zó lang uit gelegen, heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld dit seizoen, en dan ga je 'm hier in de rust erin gooien terwijl je nagenoeg zeker weet dat hij gaandeweg de tweede helft nog een topfitte Traoré of Edvardsen tegenover zich krijgt.
Mauro was op links nu juist de sleutel om de dubbele dekking op Lang te ontregelen. Malacia bakte er weer niks van, terwijl Mauro vanuit die positie al diverse assists op zijn naam heeft dit seizoen.
Had gewoon Mauro daar laten staan en had Babadi op het middenveld gebracht, als je Veerman er zo nodig uit wilt halen. Rare keuze van Bosz en een mooie inleiding naar Bertrands 0-2.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.429
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 01 april 2025 om 12:24:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 01 april 2025 om 11:02:
Ach, je moet wat. Zoiets als dit is wellicht de directe aanleiding van het falen van die gasten, maar de oorzaak zit natuurlijk veel dieper. Die man heeft er nou niet bepaald een gedisciplineerd garnizoen van gemaakt. Saibari die kennelijk altijd te laat komt, jongetje Veerman dat zich weigert te schikken naar het teambelang en het is overall gewoon een ongeorganiseerde bende.
Die man kan er niks van.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.581
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Forumreacties: 3.850
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 01 april 2025 om 19:38:
Spelers hebben geen transfer kunnen maken begin van de competitie en in de winterstop en dat zal ook denk ik doorwerken bij de spelers.
Maar Bosz kan het niet omdraaien en hij vindt de chemie met de spelers niet belangrijk en de spelers weten dat ook en dat merk je op het veld
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] PSV - Ajax