Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Ajax - Fortuna Sittard

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Wat is dit weer bijzonder matig. Erg jammer dat men zo uit deze verlengde break komt.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 18 september 2024 om 20:56:

Wat is dit weer bijzonder matig. Erg jammer dat men zo uit deze verlengde break komt.

Ik verwacht geen wonderen en ben al blij dat we ruim voorstaan. Deze ploeg is bijna gelijkwaardig aan vorig seizoen... Maar staat verdedigend wel wat beter gelukkig.

Voetballend moet het wel beter kunnen, maar daar heeft de ploeg wel ritme voor nodig. We zullen het hopelijk zien zodra de zware wedstrijden komen..

+1/-0

5-0 is wel even lekker, hoor. Dit zal toch een boost moeten geven zou je zeggen.

+1/-0

Prima uitslag en vooral de nul gehouden. Op naar de volgende wedstrijd.

+1/-0

s0lido schreef op 18 september 2024 om 21:57:

Dat is Go Ahead. Is zeker geen makkie voor het huidige Ajax, maar ik wil niet te negatief doen vanavond. Blij met de 5-0, al is het tegen 10 man van Fortuna. Dit Ajax is nog altijd fragiel (en het helpt niet dat de selectie uit balans is), maar ik zie het vertrouwen beetje bij beetje terugkomen.

+2/-0

+3/-2

3xA schreef op 18 september 2024 om 22:06:

s0lido schreef op 18 september 2024 om 21:57:

Dat is Go Ahead. Is zeker geen makkie voor het huidige Ajax, maar ik wil niet te negatief doen vanavond. Blij met de 5-0, al is het tegen 10 man van Fortuna. Dit Ajax is nog altijd fragiel (en het helpt niet dat de selectie uit balans is), maar ik zie het vertrouwen beetje bij beetje terugkomen.

Dit heet realisme.. Ik ben ervan overtuigd dat het uiteindelijk goedkomt, maar we moeten niet denken dat we ineens de sterren van de hemel gaan spelen. Eerst focus op de verdediging en de punten, daarna hopen dat alles beetje bij beetje terugkomt.

+2/-0

Bij de "Man van de Wedstrijd Tussenstand" staat de naam Mika Godts tweemaal vermeld. Ah, ik zie het al: zowel rugnummer 39 als 11.

Ik had op zich wel vertrouwen dat we deze wedstrijd zouden winnen: thuis en een fitte selectie. De uitdaging ligt nu om twee keer per week goed bezig te zijn. Rasmussen die inviel, is waar ik het minst blij van werd.

+1/-0

Dit bericht is gewijzigd op 19 september 2024, 08:56:40.

+3/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 19 september 2024, 20:54:13.

+3/-0

+2/-0

Ondanks de 5-0 uitslag, vond ik het behoorlijk zwak en slordig. Wel 3 punten!

+1/-0

Wat fijn om weer lekker te zeiken over het spel na een zorgeloze 5-0 overwinnen. Dat heb ik gemist :D

+4/-0

+4/-0

AFCA1103 schreef op 19 september 2024 om 11:43:

Wat fijn om weer lekker te zeiken over het spel na een zorgeloze 5-0 overwinnen. Dat heb ik gemist :D

Mensen zijn afgelopen seizoen al vergeten.. en snappen ook niet dat we nog steeds een matige selectie hebben.

+2/-0

+2/-0

+3/-0

+4/-0

+2/-0

+5/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Ajax - Fortuna Sittard