Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League 2023/2024] Aston Villa - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 15 maart 2024 om 16:52:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 15 maart 2024 om 10:11:

Er is maar één conclusie mogelijk, want elke analyse is verspillen van tijd en moeite.

John van 't Schip en zijn Griekse assistent met onmiddellijke ingang op non actief stellen. Sympathieke vent die John, maar dan houdt het ook meteen op. En die Griek is de grootste flapdrol die ik ooit als assistent gezien heb bij Ajax.

Kroes je begint vandaag. Stel meteen een daad. En gooi alle andere directieleden er ook maar gelijk uit, behoudens Menno Geelen.

Ajax zal vanaf de grond af opnieuw opgebouwd moeten worden. Bestuursraad, RvC en directie. Daarna een grote bezem door de hele organisatie van de koffiejuffrouw tot en met de selectie.

Ajax moet weer Ajax gaan ademen!!



Op de achtergrond kan er alvast het één en ander gedaan worden, maar ik zou dit seizoen gewoon met Schip afmaken. Het valt toch niet meer te redden. Voorronde Champions League (en zelfs Europa League) haal je niet meer. Ajax mag van mij wel 10e worden. Heb je die domme play offs voor dat sukkelige Conference League ook niet. Kun je gelijk na de laatste speelronde KEIHARD aan de slag. Hoe eerder dit kutseizoen voorbij is hoe beter.



Het is wel wat extreem om te doen alsof de Europa League al uit zicht is. Als Feyenoord de beker wint, staan we al op de juiste positie daarvoor. Nu we uit Europa hebben, hebben we die midweekse wedstrijden niet meer wat vermoeidheid scheelt. Berghuis en Bergwijn zullen ook op een gegeven moment terugkeren. Allemaal factoren waardoor ik denk dat we dat nog wel gaan redden.

Niet iets om trots op te zijn natuurlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 15 maart 2024 om 17:21:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 15 maart 2024 om 16:52:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 15 maart 2024 om 10:11:

Er is maar één conclusie mogelijk, want elke analyse is verspillen van tijd en moeite.

John van 't Schip en zijn Griekse assistent met onmiddellijke ingang op non actief stellen. Sympathieke vent die John, maar dan houdt het ook meteen op. En die Griek is de grootste flapdrol die ik ooit als assistent gezien heb bij Ajax.

Kroes je begint vandaag. Stel meteen een daad. En gooi alle andere directieleden er ook maar gelijk uit, behoudens Menno Geelen.

Ajax zal vanaf de grond af opnieuw opgebouwd moeten worden. Bestuursraad, RvC en directie. Daarna een grote bezem door de hele organisatie van de koffiejuffrouw tot en met de selectie.

Ajax moet weer Ajax gaan ademen!!



Op de achtergrond kan er alvast het één en ander gedaan worden, maar ik zou dit seizoen gewoon met Schip afmaken. Het valt toch niet meer te redden. Voorronde Champions League (en zelfs Europa League) haal je niet meer. Ajax mag van mij wel 10e worden. Heb je die domme play offs voor dat sukkelige Conference League ook niet. Kun je gelijk na de laatste speelronde KEIHARD aan de slag. Hoe eerder dit kutseizoen voorbij is hoe beter.



Als Feyenoord de beker wint, staan we al op de juiste positie daarvoor.
...
Nu we uit Europa hebben, hebben we die midweekse wedstrijden niet meer wat vermoeidheid scheelt.


Nog wel ja ...

Dat waren ook de enige wedstrijden waarvoor ze zich wél konden motiveren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 15 maart 2024 om 23:24:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 15 maart 2024 om 17:21:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 15 maart 2024 om 16:52:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 15 maart 2024 om 10:11:

Er is maar één conclusie mogelijk, want elke analyse is verspillen van tijd en moeite.

John van 't Schip en zijn Griekse assistent met onmiddellijke ingang op non actief stellen. Sympathieke vent die John, maar dan houdt het ook meteen op. En die Griek is de grootste flapdrol die ik ooit als assistent gezien heb bij Ajax.

Kroes je begint vandaag. Stel meteen een daad. En gooi alle andere directieleden er ook maar gelijk uit, behoudens Menno Geelen.

Ajax zal vanaf de grond af opnieuw opgebouwd moeten worden. Bestuursraad, RvC en directie. Daarna een grote bezem door de hele organisatie van de koffiejuffrouw tot en met de selectie.

Ajax moet weer Ajax gaan ademen!!



Op de achtergrond kan er alvast het één en ander gedaan worden, maar ik zou dit seizoen gewoon met Schip afmaken. Het valt toch niet meer te redden. Voorronde Champions League (en zelfs Europa League) haal je niet meer. Ajax mag van mij wel 10e worden. Heb je die domme play offs voor dat sukkelige Conference League ook niet. Kun je gelijk na de laatste speelronde KEIHARD aan de slag. Hoe eerder dit kutseizoen voorbij is hoe beter.



Als Feyenoord de beker wint, staan we al op de juiste positie daarvoor.
...
Nu we uit Europa hebben, hebben we die midweekse wedstrijden niet meer wat vermoeidheid scheelt.


Nog wel ja ...

Dat waren ook de enige wedstrijden waarvoor ze zich wél konden motiveren.



Dat laatste geloof ik nooit zo in. Wellicht dat een enkeling motivatieproblemen heeft, maar ik denk dat de gemiddelde speler echt wel wil. Het is een combinatie van gebrek aan kwaliteit en een dramatische sturing van de technische staf.

 

+1/-0

Ik heb de wedstrijd teruggekeken. Het lijkt erop dat ik tijdens de rust in slaap ben gevallen en af en toe heel even wakker werd tijdens de tweede helft.

Eigenlijk weet ik niet zo goed wat te zeggen over de wedstrijd. Het was een collectief falen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League 2023/2024] Aston Villa - Ajax