Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2023/2024] Ajax - Feijenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ben benieuwd wat het gaat worden. Kan in mijn ogen alle kanten op. Dit zijn normaal gesproken wedstrijden op zich.

Hopelijk is dit de ommekeer in de competitie en kunnen ze vertrouwen tanken voor de komende tijd.

 

+1/-0

Ik vind Ajax-Volendam, RKC-Ajax, Ajax-Psv normaal gesproken ook wedstrijden op zich.

Hopelijk geven we een keer niet zoveel ruimte weg achterin, want dat is de laatste wedstrijden een groot probleem.

Net als de afgelopen wedstrijden heb ik nu ook weer vertrouwen in een goed resultaat!

 

+2/-2

Ik heb geen idee waar ik het op baseer, gezien de wedstrijden van de afgelopen maand. Maar ik blijf in deze spelers een hoop potentie zien. Ik denk echt dat ze steeds beter zullen gaan spelen.
Hato is een wereldtopper in spé en week in week uit één van de besten. Sutalo en Sosa zij Kroatisch international, dus geen prutsers. Dan moet de verdediging in potentie van internationale klasse zijn. De middenvelders zijn geen wereldtop maar moeten toch zeker voor de competitie goed genoeg zijn. De voorhoede zijn ook niet echt jongens die er niets van kunnen. Dat is wel eens slechter geweest. denk aan de tijd onder Frank de Boer.
Dan hebben we nog een aantal aanstormende talenten zoals Vos, Godts, Banel, enz. Alhoewel jonge talenten. De basis is ook het jongste sinds jaren. Dus ook voor de toekomst zitten we gebakken.
Ik hoop op een overwinning op Feyenoord maar mocht dit onverhoopt niet lukken. Dan zie ik de toekomst nog altijd rooskleurig in. We moeten alleen stoppen met het opportunisme en geen paniek beslissingen gaan nemen.

 

+5/-0

Laat je horen morgen. Laat de spelers merken dat dit de klassieker is.

 

+2/-0

Stop er maar weer mee voor vandaag. Wat een kustverdediging zeg, waar staat iedereen!!!!

 

+3/-0

0-3 en de eerste helft is nog niet eens voorbij. Dit begint erg pijnlijk te worden...

 

+3/-0

Je kunt iedereen veel verwijten, maar dat het eind september nog steeds een organisatorische wanorde is in het veld toch echt alleen aan de trainer.

Sutalo tot dusver net zo weifelend als Bassey, Gaaei niet beter dan Sanchez en Sosa in alles minder dan Tagliafico.

Ik vrees dat ik met 0-6 nog te positief was.

 

+2/-0

Dat Nico niet is teruggehaald is al een hele grote schande!
Vuurwerk f-side staken....wat een troep is het!!

 

+2/-0

Misschien volgende keer een andere opstelling proberen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Patdaddy schreef op 24 september 2023 om 15:09:

Stop er maar weer mee voor vandaag. Wat een kustverdediging zeg, waar staat iedereen!!!!



Die is er om in te houden.

Kustverdediging: verdediging die zeer traag omschakelt

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 24 september 2023 om 15:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Patdaddy schreef op 24 september 2023 om 15:09:

Stop er maar weer mee voor vandaag. Wat een kustverdediging zeg, waar staat iedereen!!!!



Die is er om in te houden.

Kustverdediging: verdediging die zeer traag omschakelt

🤣🤣 Ik wilde het nog enigzins netjes houden.

 

+1/-0

Je speelt gewoon niet eens meer 4-1-5, maar 2-2-6.
Ik weet nog toen Koeman bij ons begon alles plots weer heel logisch en geordend leek. Iemand moet dat nu ook weer snel gaan doen, Steijn kan er echt niks van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 24 september 2023 om 15:42:

Je speelt gewoon niet eens meer 4-1-5, maar 2-2-6.
Ik weet nog toen Koeman bij ons begon alles plots weer heel logisch en geordend leek. Iemand moet dat nu ook weer snel gaan doen, Steijn kan er echt niks van.



Inderdaad, onze trainer is niet echt een Einsteijn te noemen in de categorie Michels-Cruyff-Van Gaal

 

+3/-0

Salah-Eddine erin voor Sosa. De strijd tussen trainer en TD wordt op het veld uitgevochten. Even laten zien dat een afgedankte jeugdspeler nog beter is dan de aankoop van Mislintat. Bijna alle aankopen zijn door Steijn inmiddels naar de bank verwezen.

 

+2/-0

Nou dat was het dan. Einde wedstrijd.

 

+1/-0

De eerste 20 minuten waren nog best heel behoorlijk. Ajax was beter aan de bal, had meer inzet, meer kansen en meer schoten. Vervolgens sta je met 2-0 achter, door persoonlijke fouten van Gaaei. Door valt niet tegenaan te voetballen. De rest is dan niet meer relevant want dan moet je geforceerd gaan spelen.

 

+3/-0

We hebben weer verloren

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 24 september 2023 om 15:59:

Salah-Eddine erin voor Sosa. De strijd tussen trainer en TD wordt op het veld uitgevochten. Even laten zien dat een afgedankte jeugdspeler nog beter is dan de aankoop van Mislintat. Bijna alle aankopen zijn door Steijn inmiddels naar de bank verwezen.


Echt, he. Dit seizoen is nu al verloren.

 

+1/-0

Moeilijk om rationeel te reageren na zo'n middag. Realistisch gezien had Maurice Steijn op de counter moeten spelen vandaag. Hij ging echter voor bravoure met dit vreselijke resultaat. Toch denk ik niet dat de trainer ontslaan veel op zal leveren. Dit team ontbeert voor een deel kwaliteit en voor een groot deel ervaring en leiderschap. Ik zou Steijn laten bouwen aan dit nieuwe team ervan uitgaande dat het seizoen toch verloren is. Mislintat zou ik er wel uitgooien. Het team dat hij aan Steijn heeft gegeven is zo uit balans daar kan zelfs pep guardiola geen pepernoot mee. Met een paar ervaren goede krachten hadden we dit seizoen goed mee kunnen doen maar hij heeft alleen maar onduidelijke jonge spelers gehaald.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2023/2024] Ajax - Feijenoord