Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Ajax - Ludogorets

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Wat moet je hier nu nog van zeggen..
Het deed gewoon pijn aan je ogen om hier nasr te kijken.

Wat ik gewoon echt niet begrijp is dat als je 0-1 achterstaat in eigen huis in de 2e helft dat niemand denkt van joh we klappen erop en gaan voor die gelijkmaker. Er werd geen enkele druk gezet. Die bulgaren krijgen echt alle ruimte om een beetje te ballen.
Of zou Steijn geen druk willen zetten?

Ik heb gisteren wel Ajax voetbal gezien bij de concurrent en dat doet pijn!

 

+1/-0

Allemaal leuk en aardig maar het was gewoon een camping-elftal tegen een elftal dat net van de camping terugkwam..
Wat vreselijk slecht dat AJAX…. Spot met alle wetten van modern voetbal ; kan niet eens vooruit verdedigen ..

Die Brobbey is altijd al een fan van Ludogorets geweest… Standbeeld voor deze jongen ..!

Ik heb een paar woorden vervangen in mijn reactie van een week geleden na de heenwedstrijd… ( bovenstaande is dus de versie voor vandaag )..

Maar goed ….Alleen succes-supporters hadden een ruime overwinning van AJAX verwacht ..
Die coach ,Petev, heeft de juiste analyse gemaakt ; als hij dat een week geleden ook had gedaan was AJAX uit deze competitie geknikkerd,dat had een Kudus ook niet kunnen voorkomen..

 

+1/-0

Onvoorstelbaar hoe er alweer geoordeeld wordt over de verschillende aankopen. De belangrijksten zaten op de tribune en Tahirovic vond ik als enige een krappe voldoende scoren. Taylor, Wijndal, Rensch, Bergwijn, Brobbey de gemakzucht en luiheid straalt ervanaf , wat een lamzakken. Wijndal die geen druk zet, Taylor die zijn man laat lopen, etc. Maar ja volgens de meeste kranten is het allemaal de schuld van onze Duitser :) Brobbey wijst ook lekker naar Forbs terwijl hij zelf geen pepernoot raakt. Er zit een mentale issue en ik vraag me af of dit ooit goed gaat komen met deze jongens, ik betwijfel het.

 

+2/-0

Als Vos niet klaar is voor het eerste elftal vraag ik mij eerlijk gezegd af waarom we die jongen een contract hebben aangeboden, want ik denk dat zelfs ik een MOTM trofee had gescoord gisteren.

Het is dat Ludogerets er niet meer in geloofde voor de aftrap, of Ajax was lang en breed uitgeschakeld. De interviews achteraf waren echt hemeltergend. Brobbey die Forbs onder de bus gooit met gelul over niet nagekomen afspraken, terwijl hij zelf weer een counter om zeep helpt in classic Brobbey style. Alleen op de keeper afgaan en dan weer de verkeerde beslissingen nemen + een slechte controle en weg kans. Misschien moet je eerst eens naar je eigen lamentabele spel kijken, alvorens met het vingertje naar een jongen te wijzen die een paar weken bij de selectie zit? Steijn die achteraf aan komt kakken met "het is te hopen dat de nieuwe jongens het niveau hebben die we hun toedichten", was ook maar een rare uitspraak. Daarop gebaseerd neem ik aan dat er niet veel overleg is geweest tussen beide heren, wat weinig vertrouwen geeft in de komende weken.

Forbs was een lichtpuntje trouwens, laat ons hopen dat die drieste aanslag (hoe was dit geen rood?) geen nare gevolgen heeft. Maar met zijn snelheid, daar gaan we nog plezier aan beleven. Het is de "hoop" (je wenst dit niemand toe) dat Bergwijn er een paar weken uitligt, dan kan Forbs op links en zijn we van die over het paard getilde vedette af. Verder is het hopen dat de versterkingen achterin wel degelijk versterkingen zijn, want Hato kan wel wat coaching gebruiken. Van Medic zal het niet komen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 01 september 2023 om 09:52:

Als Vos niet klaar is voor het eerste elftal vraag ik mij eerlijk gezegd af waarom we die jongen een contract hebben aangeboden, want ik denk dat zelfs ik een MOTM trofee had gescoord gisteren.

Het is dat Ludogerets er niet meer in geloofde voor de aftrap, of Ajax was lang en breed uitgeschakeld. De interviews achteraf waren echt hemeltergend. Brobbey die Forbs onder de bus gooit met gelul over niet nagekomen afspraken, terwijl hij zelf weer een counter om zeep helpt in classic Brobbey style. Alleen op de keeper afgaan en dan weer de verkeerde beslissingen nemen + een slechte controle en weg kans. Misschien moet je eerst eens naar je eigen lamentabele spel kijken, alvorens met het vingertje naar een jongen te wijzen die een paar weken bij de selectie zit? Steijn die achteraf aan komt kakken met "het is te hopen dat de nieuwe jongens het niveau hebben die we hun toedichten", was ook maar een rare uitspraak. Daarop gebaseerd neem ik aan dat er niet veel overleg is geweest tussen beide heren, wat weinig vertrouwen geeft in de komende weken.

Forbs was een lichtpuntje trouwens, laat ons hopen dat die drieste aanslag (hoe was dit geen rood?) geen nare gevolgen heeft. Maar met zijn snelheid, daar gaan we nog plezier aan beleven. Het is de "hoop" (je wenst dit niemand toe) dat Bergwijn er een paar weken uitligt, dan kan Forbs op links en zijn we van die over het paard getilde vedette af. Verder is het hopen dat de versterkingen achterin wel degelijk versterkingen zijn, want Hato kan wel wat coaching gebruiken. Van Medic zal het niet komen.



Goeie analyse …!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

gg schreef op 01 september 2023 om 09:20:

Onvoorstelbaar hoe er alweer geoordeeld wordt over de verschillende aankopen. De belangrijksten zaten op de tribune en Tahirovic vond ik als enige een krappe voldoende scoren. Taylor, Wijndal, Rensch, Bergwijn, Brobbey de gemakzucht en luiheid straalt ervanaf , wat een lamzakken. Wijndal die geen druk zet, Taylor die zijn man laat lopen, etc. Maar ja volgens de meeste kranten is het allemaal de schuld van onze Duitser :) Brobbey wijst ook lekker naar Forbs terwijl hij zelf geen pepernoot raakt. Er zit een mentale issue en ik vraag me af of dit ooit goed gaat komen met deze jongens, ik betwijfel het.



Kijk jij begrijpt het en ziet het goed. Juist de spelers die al bij Ajax spelen en zogenaamd het Ajax DNA zouden moeten hebben vielen keihard door de mand.

Alleen Hato hield zich goed staande en die is 17 jaar.
De rest moet zich kapot schamen.
Rensch is niks en wordt niets meer. Hooguit sub top.
Taylor het eeuwige talent, nou ja talent?
Brobbey al te veel woorden aan vuil gemaakt. Bergwijn valt keer op keer door de mand.
Klaassen voegt niets toe behoudens af en toe een doelpunt.
Berghuis krijgt van mij nog het voordeel van de twijfel. Is geen rechtsbuiten en was duidelijk niet fit gisteren, fout van Steijn.

Wijndal. Ik vraag me echt af wat daar mee aan de hand is. Is geen schim meer van de speler die hij bij AZ was.
Gorter blijf ik over twijfelen. Heeft veel talent, maar ik vraag me af of hij mentaal wel sterk genoeg is.

Medic een leuke stand-in. Kan nog groeien, maar zal geen top speler worden denk ik.
Van de Boomen. Heeft een mooie pass in de benen, maar ik heb het idee dat hij geforceerd loopt te spelen.
Tahirovic kan uitgroeien tot een waardevolle speler, maar is nog jong en je ziet dat hij vorig seizoen weinig gespeeld heeft.
Forbs moet gewoon op links. Groot talent.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Ajax - Ludogorets