Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Ajax - Ludogorets

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ben benieuwd of we vanavond verwend worden met aantrekkelijk voetbal en veel doelpunten.

 

+1/-0

Het niveau is wel echt beneden elk peil na minuut 4.

 

+1/-0

Sorry dat ik het zeg maar wat een zaadwedstrijd. We zullen heel snel beter moeten worden want na de interlandbreak staan de wedstrijden tegen Twente en Feyenoord voor de deur.

 

+1/-0

Brobbey en Bergwijn echt bizar slecht.

Dus Forbs zal wel geslachtofferd worden zoals dat vorig seizoen met Conceicao gebeurde.

 

+1/-0

Geen enkele normale aanval gezien, compleet gebrek aan opbouw van achteruit. Dit middenveld kan niet. Moet creativiteit en dynamiek bij.

Hopelijk kunnen Gaaei en Avila er wat van, want met deze backs wordt het niks.

Van den Boomen blijkt vooralsnog een matige speler. Heeft een mooie traptechniek, maar daar is alles wel mee gezegd. Als je vervolgens de helft van de ballen over de zij- en achterlijn schiet, heb je er niets aan. Kan verder niets in de kleine ruimte, is niet creatief en te traag.

Berwgijn en Brobbey is dan 50 miljoen voor betaald. Meer hoeft daar niet over gezegd te worden.

Bij PSV heeft Bosz in korte tijd al wel zijn stempel gedrukt. We moeten echt hopen dat de nieuwe spelers die nu vanaf de tribune toekijken iets toevoegen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 31 augustus 2023 om 20:45:

Brobbey en Bergwijn echt bizar slecht.

Dus Forbs zal wel geslachtofferd worden zoals dat vorig seizoen met Conceicao gebeurde.


Forbs heeft ook niet echt een goede balcontrole valt me op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Patdaddy schreef op 31 augustus 2023 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 31 augustus 2023 om 20:45:

Brobbey en Bergwijn echt bizar slecht.

Dus Forbs zal wel geslachtofferd worden zoals dat vorig seizoen met Conceicao gebeurde.


Forbs heeft ook niet echt een goede balcontrole valt me op.


Forbs op links kan denk ik een sensatie worden. Maar op rechts is Conceicao nog beter.
Als je op rechts speelt als linksbenige speler, is techniek en balbehandeling belangrijker dan snelheid.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Patdaddy schreef op 31 augustus 2023 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 31 augustus 2023 om 20:45:

Brobbey en Bergwijn echt bizar slecht.

Dus Forbs zal wel geslachtofferd worden zoals dat vorig seizoen met Conceicao gebeurde.


Forbs heeft ook niet echt een goede balcontrole valt me op.


Is een pure linksbuiten en moet nu dus veel met zijn verkeerde been doen. Godts klaagde daar ook al over.

 

+1/-0

Klaassen komt erin, dat wordt smullen op het middenveld. Hij zal er straks vanaf 5 meter wel weer een bal inschieten en dan is alles weer hosanna.

 

+2/-0

Wat een bedenkelijk niveau. Je kunt er zo een stuk of 6 wisselen.

 

+1/-0

En inderdaad Forbs geslachtofferd ipv internationale superster Bergwijn.

Van Forbs wordt binnenkort door kortzichtige supporters hetzelfde gezegd als van Conceicao en als hij genoeg speeltijd krijgt ook Godts; geen rendement.

Brobbey, Taylor in de eerste helft en Klaassen in de tweede staan zich bij iedere voorzet te verstoppen achter de verdedigers zoals ze vorig seizoen ook heel het seizoen deden.

Klaassen onmiddelijk zijn contract ontbinden en van Brobbey en Bergwijn in de winterstop afscheid nemen bij elk redelijk bod.

 

+1/-0

Dit moet een van de slechtste wedstrijden zijn die ik gezien heb sinds ik Ajax volg sinds 1995.

 

+2/-0

Met zo'n ruime voorsprong en zo'n slechte eerste helft, hoop je op een trainer die het rigoureus omgooit. Maar nee, je brengt Klaassen voor Van den Boomen en laat alles verder hetzelfde. Maar goed, je mag niet te kritisch zijn want Steijn en Mislinat zijn al bijna heilig verklaard.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 31 augustus 2023 om 21:27:

Dit moet een van de slechtste wedstrijden zijn die ik gezien heb sinds ik Ajax volg sinds 1995.


Nou ik heb vorig seizoen met grotendeels hetzelfde zooitje als wat nu speelt ook genoeg kandidaten voor die "eer" gezien hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 31 augustus 2023 om 21:39:

Wat zou er nu gedacht worden door die nieuwe nog niet speelgerechtigde spelers vraag ik me dan af....Denken dat ze in de zeik zijn genomen wss :denk


Halverwege de eerste helft had ik dat gevoel ook, vooral toen ik Sutalo zag. Die volgens mij wel een klasbak is. Plaatsvervangende schaamte, waar komt hij in terecht. Is dit nu het grote Ajax? Maar nu heeft dat plaatsgemaakt voor vooral frustratie en onbegrip. Alle elementen waren aanwezig om er een leuke avond van te maken, en dan presteren ze dit tegen de nummer 8 van Bulgarije.

 

+1/-0

Pi-air: Volgens Steijn is de voertaal op de club Nederlands. Hij wil ook het liefst alleen Nederlandse spelers. Dat wordt nogal lastig als de helft van de selectie geen Nederlands spreekt en ook nooit van plan is het te leren aangezien ze zo snel mogelijk weer ergens anders in het buitenland meer willen verdienen. Dus misschien snappen de spelers de tactiek en spelopvatting niet van grootmeester Steijn en Maduro.

 

+1/-0

Zonder Kudus was Ajax er misschien gewoon uitgevlogen in dit tweeluik.
Wat een drama. Hemeltergend slecht.

De routiniers Van den Boomen, Klaassen, Bergwijn en Berghuis waren nog het slechtst van allemaal.
Die kun je zo bij het grof vuil zetten, mis je niets aan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Ajax - Ludogorets