Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2023/2024] Ajax - Heracles Almelo

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ben bang dat we Rulli een tijdje kwijt zijn. Zag er niet best uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 12 augustus 2023 om 20:44:

Ben bang dat we Rulli een tijdje kwijt zijn. Zag er niet best uit.



Scheelt wel dat hij dan niet verkocht wordt. Een geluk bij een ongeluk. Uiteraard gun ik hem dat absoluut niet die blessure. Lijkt op een sleutelbeen breuk.

 

+2/-0

0-1...

Dit gaat nog heel moeilijk worden.

EDIT: 1-1. Wat een goal van Medic!

 

+2/-0

Wat een onvoorstelbaar mooie goal dit. Medic laat leuke dingen zien en dit was natuurlijk fantastisch.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 augustus 2023 om 20:56:

Wat een onvoorstelbaar mooie goal dit. Medic laat leuke dingen zien en dit was natuurlijk fantastisch.


Ben ook wel te spreken over die Medic. Alleen zegt het veel dat het doelpunt van hem moet komen.

 

+1/-0

Medic ook zonder die knal de beste op het veld. Hato, Kudus en Van den Boomen redelijk. Taylor, Rensch en ASE zakken enorm door het ijs. De rest varieert van onzichtbaar tot kut.

Met Gorter op doel krijg je er nog minimaal een tegen, en we scoren moeilijk dus makkelijker wordt het niet. Dit elftal moet echt nog veel op 4 key posities. Dat moet gehaald worden van buitenaf. Dat moet!

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 12 augustus 2023 om 20:59:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 augustus 2023 om 20:56:

Wat een onvoorstelbaar mooie goal dit. Medic laat leuke dingen zien en dit was natuurlijk fantastisch.


Ben ook wel te spreken over die Medic. Alleen zegt het veel dat het doelpunt van hem moet komen.



Dat zegt zeker veel. Ik vind hem qua speelstijl wel een beetje op Vertonghen lijken. Beetje een flashback.

 

+1/-0

Dit is waarom ik een opstelling maakte zonder Salah-Eddine. Hij is gewoon niet goed genoeg. Youri Baas is veel beter dan Anass. We moeten een nieuwe linksback halen.

Medic zowel aanvallend als verdedigend goed voor ons. Is dat toch weer diamantenogen van Mislintat?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 augustus 2023 om 21:01:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 12 augustus 2023 om 20:59:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 augustus 2023 om 20:56:

Wat een onvoorstelbaar mooie goal dit. Medic laat leuke dingen zien en dit was natuurlijk fantastisch.


Ben ook wel te spreken over die Medic. Alleen zegt het veel dat het doelpunt van hem moet komen.



Dat zegt zeker veel. Ik vind hem qua speelstijl wel een beetje op Vertonghen lijken. Beetje een flashback.



Hato laat ik liever in het centrum, maar als je straks 2 slagers uit Kroatië op kunt stellen is dat ook niet verkeerd. Als er dan geen linksback komt, moet Hato daar maar gaan staan. Salah-Eddine erger ik me nu al kapot aan, en Wijndal wil ik het niet eens over hebben.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 augustus 2023 om 21:01:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 12 augustus 2023 om 20:59:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 augustus 2023 om 20:56:

Wat een onvoorstelbaar mooie goal dit. Medic laat leuke dingen zien en dit was natuurlijk fantastisch.


Ben ook wel te spreken over die Medic. Alleen zegt het veel dat het doelpunt van hem moet komen.



Dat zegt zeker veel. Ik vind hem qua speelstijl wel een beetje op Vertonghen lijken. Beetje een flashback.



Die goal deed mij denken aan Alderweireld. Die had er ook een handje van om zomaar van 30 meter aan te leggen en die ballen zuiver de kruising in te jagen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 12 augustus 2023 om 21:03:

Medic zowel aanvallend als verdedigend goed voor ons. Is dat toch weer diamantenogen van Mislintat?


Is er ooit iemand gedebuteerd in een officiële wedstrijd met een pure hattrick in de eerste helft?

Had zomaar gekund.

 

+1/-0

Brobbey hoeveel kansen heb je nodig man. Koop maar snel een eerste spits.

 

+1/-0

.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 augustus 2023, 22:13:12.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 12 augustus 2023 om 21:09:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 augustus 2023 om 21:01:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 12 augustus 2023 om 20:59:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 augustus 2023 om 20:56:

Wat een onvoorstelbaar mooie goal dit. Medic laat leuke dingen zien en dit was natuurlijk fantastisch.


Ben ook wel te spreken over die Medic. Alleen zegt het veel dat het doelpunt van hem moet komen.



Dat zegt zeker veel. Ik vind hem qua speelstijl wel een beetje op Vertonghen lijken. Beetje een flashback.



Hato laat ik liever in het centrum, maar als je straks 2 slagers uit Kroatië op kunt stellen is dat ook niet verkeerd. Als er dan geen linksback komt, moet Hato daar maar gaan staan. Salah-Eddine erger ik me nu al kapot aan, en Wijndal wil ik het niet eens over hebben.


Ik zou Medic en Sutalo het centrum laten vormen en Hato op linksback zetten. Dan heb je drie goede spelers opgesteld van #3 tot en met #5.

Salah-Eddine zal nooit goed genoeg voor Ajax 1 worden en Wijndal is vooralsnog een flop.

 

+1/-0

Engels ziet engeltjes terwijl hij medische verzorging krijgt na een botsing met lange boom Medic wie samen met (ook een redelijk lange boom) Van den Boomen hem dekte.

 

+2/-0

Toch behoorlijk wat lichtpuntjes vanavond en credits voor Mislintat. Medic, Van den Boomen, Tahirovic, Forbs

Dit bericht is gewijzigd op 12 augustus 2023, 22:10:39.

 

+2/-0

Gelukkig dat mijn 1-1 (1-1) voorspelling in het laatste kwartier teniet werd gedaan.

Medic terecht man van de wedstrijd.

Salah-Eddine slechtste Ajacied.

 

+2/-0

Dit viel mij alleszins mee. Goede tot uitstekende eerste optredens van Medic, Tahirovic en Van den Boomen. De keeperspositie zit nu in een rare carrousel. Is Rulli langdurig geblesseerd of gaat hij naar Bayern?

De backs zijn een probleem. Rensch is voetballend goed, maar verdedigend zo passief en weinig diepgang. Ik denk eerlijk gezegd dat Sánchez beter is al moet je die niet laten opbouwen. ASE lijkt erg licht en dan heb je Wijndal waar de gretigheid ook niet van af te lezen valt. Hato is in mijn ogen echt geen vleugelverdediger.

Taylor en Klaassen komen allebei tekort. Taylor (verhuur) en Klaassen (verkoop) functie elders zou gunstig zijn voor Ajax. Kudus en Bergwijn zijn zeker in de Eredivisie topkwaliteit. Brobbey voldoet helaas niet. Veel teveel kansen nodig.
Als 2e spits wel handig. Zet je dan Kudus in de spits en geef je Forbs of Godts de kans? Of gewoon een nieuwe spits (liefst wel).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 augustus 2023 om 22:04:

Toch behoorlijk wat lichtpuntjes vanavond en credits voor Mislintat. Medic, Van den Boomen, Tahirovic, Forbs


Mooi hoe onze nieuwe #6 een heerlijke assist geeft op Kudus. Tahirovic gaat een grote worden. En wauw... hoe die Medic even uit de 2. Bundesliga wordt opgepikt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2023/2024] Ajax - Heracles Almelo