Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2022/2023] Ajax - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 06 november 2022 om 18:48:

Gewoon 9 corners op rij niks gecreëerd, ongelooflijk. Perez zegt het goed, mindere trainer, minder team, fuck it..... Wat een afgang.



Mindere trainer die de selectie minder maakt dan het werkelijk uit te halen valt. Stel je mensen op op hun juiste posities, ben je al een stuk verder, stel je dan spelers op die meer voetballend/creatieve vermogen hebben, ben je als club nóg verder, maar ho maar. Deze man maakt de ploeg nog slechter dan het is.

 

+1/-0

Geen idee waarom ze roepen dat Psv verdiend heeft gewonnen want beter als een slecht spelend Ajax waren ze toch niet?

Verliezen was simpelweg niet nodig en je hebt meer van jezelf verloren dan dat Psv voetballend beter was en daardoor won.

Was duidelijk dat er veel miscommunicatie was, aan beide zijden overigens

Zwaar gemiste kans vandaag om iig op minimaal 4 punten te blijven

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 06 november 2022 om 18:54:

Geen idee waarom ze roepen dat Psv verdiend heeft gewonnen want beter als een slecht spelend Ajax waren ze toch niet?

Verliezen was simpelweg niet nodig en je hebt meer van jezelf verloren dan dat Psv voetballend beter was en daardoor won.

Was duidelijk dat er veel miscommunicatie was, aan beide zijden overigens

Zwaar gemiste kans vandaag om iig op minimaal 4 punten te blijven



Je bent erg mild. We hebben o,o gecreeërd tegen een tegenstander die heel professioneel de boel heeft aangepakt. Scoren op onze zwakke punten en op zijn Zuid Europees, rollen zuigen vallen etc. Het enige wat je PSV kan verwijten is dat ze de ruimtes die ze kregen nadat Ajax alles of niets ging voetballen niet hebben benut voor een nog grotere afgang.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 06 november 2022 om 18:54:

Geen idee waarom ze roepen dat Psv verdiend heeft gewonnen want beter als een slecht spelend Ajax waren ze toch niet?

Verliezen was simpelweg niet nodig en je hebt meer van jezelf verloren dan dat Psv voetballend beter was en daardoor won.

Was duidelijk dat er veel miscommunicatie was, aan beide zijden overigens

Zwaar gemiste kans vandaag om iig op minimaal 4 punten te blijven



Wat een milde reactie inderdaad.. Als je kijkt hoe Ajax staat te prutsen en dat de trainer weer met rare experimenten komt om vervolgens niet op tijd te corrigeren, kun je eigenlijk (misschien uit frustratie) wel zeggen dat PSV verdiend wint.

 

+1/-0

Schreuder zet het al slecht neer in het begin, en na die omzettingen in de tweede helft werd het zelfs nog schrijnender.

 

+2/-0

Ik vond de opstelling prima (was ook mijn opstelling). Helaas klopt er van de organisatie weinig. Hierdoor is ons veldspel matig en krijgen we geen druk op de tegenstander. Ook hebben we door een slecht aankoopbeleid deze zomer op veel posities een kwaliteitstekort.

Schreuder heeft simpelweg geen grip op dit team en dus ben ik ook voor een ontslag.
Het werkt niet. En daarbij moet er zeer kritisch gekeken worden naar de procedure van aankopen. Voor de middellange termijn is het misschien slim om goed te kijken wie vanuit Jong Ajax of Ajax -18 de stap naar het eerste kan gaan maken. Foutjes van eigen opgeleide spelers zijn wat makkelijker te slikken dan die van dure aankopen.
En op de lange termijn kun je daarvan profiteren als zij een hoger plafond hebben.

Even voor de goede orde, hier alle Ajax-spelers van 23 jaar en ouder. Dus de ervaren garde die de kar zou moeten trekken (en vraag je af wie van dit elftal en extra doelman bij een Europese (top 20) topclub in de basis zou staan):

Pasveer 38
Stekelenburg 40

Sánchez 24
Álvarez 25
Magallán 29
Blind 32

Klaassen 29
Grillitsch 27
Berghuis 30

Ocampos 28
Tadic 33
Bergwijn 25

Ps: voor volgend jaar zou ik alleen Berghuis en Bergwijn bij de selectie houden en de rest mag vertrekken, helaas gaat alleen Álvarez wat geld in het laadje brengen

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 november 2022, 19:47:41.

 

+2/-0

Wat was het hemelterggggend slecht vandaag zeg.
Ik heb heel weinig gezien wat op voetbal leek.
Je kan door twee lullige momenten verliezen maar niet op een manier waarbij er in 97 minuten geen 1 fatsoenlijke aanval te zien is.
Natuurlijk ligt Schreuder onder vuur, dat snap ik. Hij is verantwoordelijk en krijgt ze niet aan het voetballen. Maar ik vind dat de spelers ook in de spiegel moeten kijken! Stop met denken dat je allemaal een wereldspeler bent die niet begrepen wordt en begin eens met het geven van een fatsoenlijke pass naar dezelfde kleur. Echt walgelijk dat deze dikbetaalde heertjes zich laten provoceren door wat speldeprikjes van Ramalho en co. Wees liever minstens zo boos op je zelf voor deze wanprestatie en ga voetballen.

Schreuder zal echt keuzes moeten maken (een vaste plek voor iedere basisspeler) en terug moeten naar de basis. Deze selectie heeft vooralsnog niet het niveau voor meer. Ik ben alleen bang dat het zowel voor Schreuder als deze selectie al te laat is.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

newbie schreef op 06 november 2022 om 20:04:

Wat was het hemelterggggend slecht vandaag zeg.
Ik heb heel weinig gezien wat op voetbal leek.
Je kan door twee lullige momenten verliezen maar niet op een manier waarbij er in 97 minuten geen 1 fatsoenlijke aanval te zien is.
Natuurlijk ligt Schreuder onder vuur, dat snap ik. Hij is verantwoordelijk en krijgt ze niet aan het voetballen. Maar ik vind dat de spelers ook in de spiegel moeten kijken! Stop met denken dat je allemaal een wereldspeler bent die niet begrepen wordt en begin eens met het geven van een fatsoenlijke pass naar dezelfde kleur. Echt walgelijk dat deze dikbetaalde heertjes zich laten provoceren door wat speldeprikjes van Ramalho en co. Wees liever minstens zo boos op je zelf voor deze wanprestatie en ga voetballen.

Schreuder zal echt keuzes moeten maken (een vaste plek voor iedere basisspeler) en terug moeten naar de basis. Deze selectie heeft vooralsnog niet het niveau voor meer. Ik ben alleen bang dat het zowel voor Schreuder als deze selectie al te laat is.




Het niveau halen ze niet meer omdat er te veel kwaliteit is verkocht, en te weinig kwaliteit voor teruggekomen. Of beter gezegd:

" Als je een goede speler verkoopt haal dan op zijn minst een zelfde kwaliteit terug. Anders ga je er altijd op achteruit. Nooit op vooruit maar dat is logisch"

- Johan Cruijff.

Ajax stond afgelopen zomer qua inkoop niet op te letten en tegenstanders als PSV profiteren daar nu van.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2022/2023] Ajax - PSV