Vak: -
Forumreacties: 3.309
Reg.: 14 december 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:RodyTur10 schreef op 13 september 2022 om 21:59:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 13 september 2022 om 21:52:
Berghuis speelt als een natte krant. Taylor slordig maar wel energiek.
Grillitsch er in voor Berghuis en Taylor naar 10. Niet ideaal, maar hopelijk wel iets meer grip op het middenveld.
Ik zou ook het probleem Blind graag oplossen, maar hoe ... wie ...
Ik wil ook Grillitsch zien. Meer rust in de opbouw.
Als alternatief voor jouw optie kun je ook gaan voor: Grillitsch => Blind.
Dan: Rensch - Grillitsch - Timber - Bassey en middenveld ongewijzigd.
Of: Sánchez en Grillitsch => Blind en Berghuis.
Dan: Sánchez - Timber - Bassey - Rensch met Álvarez - Grillitsch ervoor.
T-Bag
Fan van Ajax
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2014/2015
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013
Derde plek Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Ajax.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: valkenswaard
Forumreacties: 11.612
Reg.: 26 september 2004
Forumreacties: 3.657
Reg.: 10 juli 2003
Moest ook wel gebeuren. Het lijkt nergens op en we hebben geen enkel kopduel gewonnen.
Bassey heeft het zeer zwaar, Martinez was verder.
Zeer slechte beurt dit van heel Ajax, inclusief technische staf. Je hebt gewoon niet gevoetbald. Of je durfde het niet, of je kon het niet. Maar dan moet je niet een Ten Hagje doen als je al heel snel ziet dat het een kansloze avond wordt als je op dezelfde voet door blijft gaan.
Dit bericht is gewijzigd op 13 september 2022, 22:55:33.
Sverre Isachsen
Fan van Ajax
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 595
Reg.: 13 april 2000
Uit: Vleuten
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 227
Reg.: 24 augustus 2014
Forumreacties: 3.748
Reg.: 8 augustus 2001
Blind kost ons weer de 3 punten. Was nergens te bespeuren bij die openingstreffer en hoe hij er nog in slaagt om die bal naast te koppen is mij een raadsel. Verder heeft Ajax gewoon van zichzelf verloren vandaag. Alles was aanwezig om liverpool een verlies aan te smeren, maar ze weigerden om te gaan voetballen.
Verder mag dat schijtgeluk van liverpool tegen Ajax zo onderhand ook wel eens gaan ophouden.
Alleen Pasveer maakte het verschil . Middenveld komt op alle vlakke tekort. Aanval niet balvast en Bergwijn laat vanavond zien dat hij tekort komt voor de PL. Timber 1ste helft erg matig en zelfs een beetje gemakzuchtig, daar komt ook de 1-0 uit. . Rensch helpt ook niet echt mee, en Blind is alleen de schuldige zo gaat dat bij ons
Forumreacties: 51
Reg.: 13 september 2022
Het is technisch en fysiek allemaal heel hoogstaand, maar toch vind ik dat Engelse power-voetbal er altijd zo dom uitzien, een beetje zoals de NBA. In dit soort voetbal is er geen plaats voor Maradona's, Cantona's of Prosinecki's. Het is ren-je-rot, het eindstation van voetbal.
Dit was goed voor Ajax, nu hebben ze een level om naartoe te werken na de jaarwisseling. Maar ga alsjeblieft nooit zo voetballen.
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
Uit: Vleuten
Forumreacties: 227
Reg.: 24 augustus 2014
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 13 september 2022 om 22:55:
Blind kost ons weer de 3 punten. Was nergens te bespeuren bij die openingstreffer en hoe hij er nog in slaagt om die bal naast te koppen is mij een raadsel. Verder heeft Ajax gewoon van zichzelf verloren vandaag. Alles was aanwezig om liverpool een verlies aan te smeren, maar ze weigerden om te gaan voetballen.
Verder mag dat schijtgeluk van liverpool tegen Ajax zo onderhand ook wel eens gaan ophouden.
Afgelopen jaren nog nooit zo weggespeeld. We waren altijd minimaal gelijkwaardig qua spel. Dit was echt kut om te zien. Liverpool was op alle fronten beter. Het spel bij Ajax moet echt beter. Van snelle positiespel was geen sprake, niemand tussen de linies. Je kan wel zeggen dat we dichtbij een punt waren, maar dit was verschrikkelijk. Het had net zo goed 5-2 of 6-2 kunnen worden... Pasveer bedankt!
De rest laat ik ff voor wat het is. Het zegt genoeg dat ik opgelucht ben dat de score niet hoger is uitgevallen.
Forumreacties: 679
Reg.: 3 november 2021
open/sluit de onderstaande quote:John89 schreef op 13 september 2022 om 23:05:
Ik vond Rensch vanavond dramatischer dan Blind voetballen, men vergeet hier ook dat hij de bal op Berghuis geeft bij de 1-1. De rest was alleen maar ballen aan het weggeven met Bassey als nummer 1.
Forumreacties: 276
Reg.: 31 maart 2019
Blind was verantwoordelijk voor het missen van de 1-2 en het vallen van de 2-1 van Liverpool. Dat gekut aan de zijlijn waaruit de inworp kwam die leidde tot de hoekschop en goal is 100% op zijn conto. Dat kereltje Timber ook niet echt meespringt helpt ook niet. Liverpool was echt niet top maar knokte voor wat het waard was en zette druk op alle linies met constant lange ballen en balverlies tengevolge. Schreuder mag zo langzamerhand echt wel de bejaardensoos op gaan zoeken samen met Blind en Tadic voor het uitzoeken van rollators. Op dit niveau is het balverlies dodelijk.
Forumreacties: 679
Reg.: 3 november 2021
open/sluit de onderstaande quote:s0lidus schreef op 13 september 2022 om 23:07:
Ik vond Rensch vanavond dramatischer dan Blind voetballen, men vergeet hier ook dat hij de bal op Berghuis geeft bij de 1-1. De rest was alleen maar ballen aan het weggeven met Bassey als nummer 1.
Dat dwong Liverpool af. Iedereen die kan opbouwen werd gedekt, maar Bassey kreeg alle vrijheid om de bal te ontvangen.. tsja, die jongen kan dan ook niet opbouwen. Liverpool stond vandaag eigenlijk perfect.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.072
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:John89 schreef op 13 september 2022 om 23:12:
open/sluit de onderstaande quote:s0lidus schreef op 13 september 2022 om 23:07:
Dat dwong Liverpool af. Iedereen die kan opbouwen werd gedekt, maar Bassey kreeg alle vrijheid om de bal te ontvangen.. tsja, die jongen kan dan ook niet opbouwen. Liverpool stond vandaag eigenlijk perfect.
Rensch was gewoon overall heel matig geen reden om hem te verdedigen.
open/sluit de onderstaande quote:Donpedro schreef op 13 september 2022 om 23:11:
Blind was verantwoordelijk voor het missen van de 1-2 en het vallen van de 2-1 van Liverpool. Dat gekut aan de zijlijn waaruit de inworp kwam die leidde tot de hoekschop en goal is 100% op zijn conto. Dat kereltje Timber ook niet echt meespringt helpt ook niet. Liverpool was echt niet top maar knokte voor wat het waard was en zette druk op alle linies met constant lange ballen en balverlies tengevolge. Schreuder mag zo langzamerhand echt wel de bejaardensoos op gaan zoeken samen met Blind en Tadic voor het uitzoeken van rollators. Op dit niveau is het balverlies dodelijk.
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 13 september 2022 om 22:55:
Sverre Isachsen
Fan van Ajax
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 595
Reg.: 13 april 2000
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 14 september 2022 om 00:56:
Schijtgeluk?
Heb je de wedstrijd wel gezien? we hebben mazzel gehad dat het zolang 1-1 gebleven is.
Een verlies uit bij Liverpool is te accepteren, maar de manier waarop voor mij een stuk minder. Een Ajax dat niet komt om te voetballen, is geen Ajax.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League - 2022/2023] FC Liverpool - Ajax