Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [UEFA CL 2022/23] Ajax - Rangers FC

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Woensdag 7 september 18:45 uur

Ajax - Rangers FC

 

+1/-0

Dat wordt nog hard werken ,want de klasse druipt er nog niet vanaf ,van dit elftal ..

 

+2/-0

Ik hoop niet dat Blind en Tadic mee doen, maar dat is denk ik ijdele hoop.

 

+2/-0

Deze wedstrijd moet gewonnen worden, hoe je het wendt of keert, dit is de sleutel tot of overwinteren of niet (zij in de CL of EL). Ik ben zelf ook bang dat Tadic en Blind weer in het veld staan.

 

+2/-0

Het publiek zal er weer een spaktakel van maken waardoor de Boys vleugels zullen krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 06 september 2022 om 12:48:

Het publiek zal er weer een spaktakel van maken waardoor de Boys vleugels zullen krijgen.



Ik verwacht eigenlijk ook dat Ajax over Rangers heen walst. Zou mij niet verbazen als het bij rust 3-0 of zo is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 06 september 2022 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 06 september 2022 om 12:48:

Het publiek zal er weer een spaktakel van maken waardoor de Boys vleugels zullen krijgen.



Ik verwacht eigenlijk ook dat Ajax over Rangers heen walst. Zou mij niet verbazen als het bij rust 3-0 of zo is.



Omdat veel mensen dat verwachten gaat het dus niet gebeuren.

 

+2/-0

Ik verwacht dat van Bronckhorst de Nederlandse competitie wel bij heeft gehouden en dus de bus gaat parkeren.

Veel Rangers fans zouden niet rouwig zijn als hij wordt ontslagen ivm de tegenvallende resultaten en het gebrek aan ontwikkeling in de SPL.

 

+2/-0

Wijndal niet van de partij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 06 september 2022 om 13:28:

Ik verwacht dat van Bronckhorst de Nederlandse competitie wel bij heeft gehouden en dus de bus gaat parkeren.

Veel Rangers fans zouden niet rouwig zijn als hij wordt ontslagen ivm de tegenvallende resultaten en het gebrek aan ontwikkeling in de SPL.


Heb je een toelichting op de tweede alinea?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 06 september 2022 om 16:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 06 september 2022 om 13:28:

Ik verwacht dat van Bronckhorst de Nederlandse competitie wel bij heeft gehouden en dus de bus gaat parkeren.

Veel Rangers fans zouden niet rouwig zijn als hij wordt ontslagen ivm de tegenvallende resultaten en het gebrek aan ontwikkeling in de SPL.


Heb je een toelichting op de tweede alinea?



Ik lees regelmatig op Rangers forums, voornamelijk deze:

https://www.followfollow.com/forum/forums/the-bear-pit/link

Iets meer dan een jaar geleden kampioen geworden met 25 punten verschil onder Gerrard en vervolgens meteen weer ver teruggevallen onder Gio.

 

+1/-0

Ik verwacht geen makkelijke wedstrijd als met name ook Blind op linksback staat. Dan hebben we echt een probleem. Zeker omdat hun rechtsback veelvuldig opkomt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 06 september 2022 om 16:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 06 september 2022 om 16:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 06 september 2022 om 13:28:

Ik verwacht dat van Bronckhorst de Nederlandse competitie wel bij heeft gehouden en dus de bus gaat parkeren.

Veel Rangers fans zouden niet rouwig zijn als hij wordt ontslagen ivm de tegenvallende resultaten en het gebrek aan ontwikkeling in de SPL.


Heb je een toelichting op de tweede alinea?



Ik lees regelmatig op Rangers forums, voornamelijk deze:

https://www.followfollow.com/forum/forums/the-bear-pit/link

Iets meer dan een jaar geleden kampioen geworden met 25 punten verschil onder Gerrard en vervolgens meteen weer ver teruggevallen onder Gio.


Interessant! Ik ken Rangers met name van de verloren finale in Europa.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 06 september 2022 om 18:02:

Ik verwacht geen makkelijke wedstrijd als met name ook Blind op linksback staat. Dan hebben we echt een probleem. Zeker omdat hun rechtsback veelvuldig opkomt.


Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar ik vind het jammer dat Blind niet naar Antwerpen is vertrokken. Nu was het moment om afscheid te nemen van elkaar en dan kon je Daley een mooi afscheid geven, want dat heeft hij wel verdiend.

Wat mij betreft strijden Baas en Wijndal om de linksback positie en wordt Kaplan Bassey's backup. Ik heb al in een lange tijd geen goede wedstrijd meer van Daley gezien. Benfica liep over Blind heen... dat gaat dit seizoen ook weer gebeuren.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 06 september 2022 om 18:23:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 06 september 2022 om 18:02:

Ik verwacht geen makkelijke wedstrijd als met name ook Blind op linksback staat. Dan hebben we echt een probleem. Zeker omdat hun rechtsback veelvuldig opkomt.


Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar ik vind het jammer dat Blind niet naar Antwerpen is vertrokken. Nu was het moment om afscheid te nemen van elkaar en dan kon je Daley een mooi afscheid geven, want dat heeft hij wel verdiend.

Wat mij betreft strijden Baas en Wijndal om de linksback positie en wordt Kaplan Bassey's backup. Ik heb al in een lange tijd geen goede wedstrijd meer van Daley gezien. Benfica liep over Blind heen... dat gaat dit seizoen ook weer gebeuren.




Ik vind Wijndal niet geschikt als linksback. Blijft Bassey of Baas over.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 06 september 2022 om 19:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 06 september 2022 om 18:23:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 06 september 2022 om 18:02:

Ik verwacht geen makkelijke wedstrijd als met name ook Blind op linksback staat. Dan hebben we echt een probleem. Zeker omdat hun rechtsback veelvuldig opkomt.


Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar ik vind het jammer dat Blind niet naar Antwerpen is vertrokken. Nu was het moment om afscheid te nemen van elkaar en dan kon je Daley een mooi afscheid geven, want dat heeft hij wel verdiend.

Wat mij betreft strijden Baas en Wijndal om de linksback positie en wordt Kaplan Bassey's backup. Ik heb al in een lange tijd geen goede wedstrijd meer van Daley gezien. Benfica liep over Blind heen... dat gaat dit seizoen ook weer gebeuren.




Ik vind Wijndal niet geschikt als linksback. Blijft Bassey of Baas over.


Bassey vormt samen met Timber onze hart van de verdediging. Daar kom je niet aan. Blijft Baas over.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 06 september 2022 om 13:05:

Ik verwacht eigenlijk ook dat Ajax over Rangers heen walst. (...)



Dat verwacht ik elke wedstrijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 06 september 2022 om 13:16:

Omdat veel mensen dat verwachten gaat het dus niet gebeuren.



Gisteren zeiden ze bij Rondo dat een zwak punt van Rangers is als ze snel onder druk gezet worden, dicht bij de eigen goal. Celtic voetbalde blijkbaar zo afgelopen weekend.

Het lijkt mij dat Ajax, behalve van eigen kracht, ook uitgaat van de zwaktes van de tegenstander. Eens kijken of ze de 'vijf seconden regel' nog kennen ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 06 september 2022 om 18:23:

(...) Benfica liep over Blind heen... dat gaat dit seizoen ook weer gebeuren.



Benfica zit in groep H.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 06 september 2022 om 22:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 06 september 2022 om 18:23:

(...) Benfica liep over Blind heen... dat gaat dit seizoen ook weer gebeuren.



Benfica zit in groep H.


Dus we kunnen elkaar treffen. Ik had speciaal voor jou oorspronkelijk de laatste zin anders verwoord, maar toen aangepast denkende dat het duidelijk was en als iemand een wijsneus wilde zijn, dat dit dan kon.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [UEFA CL 2022/23] Ajax - Rangers FC