Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB Beker - 2021/2022] Finale: PSV - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Leuk dat ze Steek deze finale nog gunnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 15 april 2022 om 07:42:

Kan het zijn dat je per ongeluk steeds "control-v" op je toetsenbord intoetst. (...)



Nee. Dat werkt niet in dit forum.
Ik heb continue verschillende tekstdelen onder de 'knoppen hangen'.
In allerlei programma's en app's.

Maar het zou wel handig zijn om bepaalde teksten hier standaard te kunnen 'plakken'. Zeker als zaken eenzijdig en subjectief geschreven worden.

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 15 april 2022 om 07:42:

(...) Deze tekst heb ik al zo vaak van je gelezen. (...)



Het is ook nog steeds aan de orde, dat er meer verantwoordelijken zijn voor de status van de club. Er zijn meer boosdoeners dan Ten Hag, Onana en Blind.

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 15 april 2022 om 07:42:

(...) Het lijkt erop dat deze tekst je plan A is. Ik ben benieuwd of je ook een plan B hebt?



Ik begrijp deze woordspeling niet. Waarom zou ik hier een plan A hebben? En een plan B.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 15 april 2022 om 18:04:

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 15 april 2022 om 07:42:

Kan het zijn dat je per ongeluk steeds "control-v" op je toetsenbord intoetst. (...)



Nee. Dat werkt niet in dit forum.
Ik heb continue verschillende tekstdelen onder de 'knoppen hangen'.
In allerlei programma's en app's.



Haha. Er is gewoon een studie gemaakt van teksten en hun opmaak/woordgebruik, en op deze textphrases vind beheer plaats.

Er zijn bedrijven die zoiets automatiseren in een chatbot. Informatiegestuurd beïnvloeden noemen die bedrijven dat.

Het is eigenlijk wel een beetje de dood van een forum zoals dit.

 

+1/-0

Een zeer, zeer slecht resultaat!

 

+1/-0

Dat je van dit PSV verliest vat het seizoen wel samen.

 

+1/-0

Wederom geen plan B. En Tadic laten staan. Schande Ten Hag. Kampioenschap wordt ook moeilijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 17 april 2022 om 20:08:

Dat je van dit PSV verliest vat het seizoen wel samen.



... en is een voorbode voor de toekomst.
Voor zowel de nabije als volgend seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 17 april 2022 om 20:09:

(...) Kampioenschap wordt ook moeilijk.



Juist!

 

+1/-0

Ik vond het alweer een heel slechte en typische ETH wedstrijd. We kunnen wel naar die afgekeurde goals wijzen, maar laat ons eerlijk zijn, hoeveel geslaagde combinaties heeft Ajax op de mat gelegd? Hoeveel uitgespeelde aanvallen? Die bal op de paal en de (afgekeurde) 2-2 van Klaassen en dat zal het zowat zijn denk ik.

Veel teveel spelers zakken week na week door de ondergrens. Tadic, Berghuis, Brobbey, Martinez, Alvarez en Timber scoren allemaal een gigantisch onvoldoende. Ik vond die fout op Tadic eerlijk gezegd te licht voor een strafschop, maar daar was in onze Signal chat wel wat discussie over. Maar als je dan toch voor de strafschop gaat, laat je dan niet zo theatraal vallen. Om nog maar te zwijgen dat, als hij doorvoetbalt, hij de spelers voor het uitkiezen heeft om voor te zetten.

Die wissels ook. Iedereen zit hier wel steen en been te klagen dat Overmars weg moest, maar als je die bank ziet, kan je toch niet anders dan jezelf een breuk lachen? En daar is hij toch grotendeels verantwoordelijk voor? Ihattaran moet invallen in een bekerfinale om de wedstrijd te proberen om te draaien. Een speler die al een jaar geen wedstrijd op niveau gespeeld heeft en enkel 1 potje in JA heeft meegedraaid. Een speler waarvan onze oppersmurf een paar weken geleden nog zei dat hij niet kon rennen op niveau.

Ik heb er een hard hoofd in voor het restant van het seizoen.

NEC - Ajax
Ajax - PEC
AZ - Ajax
Ajax - Heerenveen
Vitesse - Ajax

Hier moet je nog 11/15 zien uit te puren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 17 april 2022 om 20:25:

(...) Nuance is vaak ver te zoeken direct na een wedstrijd.



De 'nuance' is hier met regelmaat, door meerdere personen, gedurende het hele seizoen al gepost. En ook voor een wedstrijd.

 

+1/-0

Ligt Stekelenburg al in de hoek om dat schot van Gakpo te pakken?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 17 april 2022 om 20:36:

Ligt Stekelenburg al in de hoek om dat schot van Gakpo te pakken?



Ik begrijp het dat Onana niet meer keept, maar Steek is ondanks zijn verdiensten voor de club niet de juiste man om onder de lat te staan. Had zelf voor Gorter gekozen, maar als die het ook niet is nog eerder Tyton. Dit is echt een beetje lachwekkend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 17 april 2022 om 20:23:

(...) Iedereen zit hier wel steen en been te klagen dat Overmars weg moest, maar als je die bank ziet, kan je toch niet anders dan jezelf een breuk lachen? En daar is hij toch grotendeels verantwoordelijk voor? (...)



Niet 'iedereen'.

En als Overmars daar 'grotendeels' voor verantwoordelijk is, is dat niet best.
Dat betekent:

a.
dat er verder maar weinig of geen personen aanwezig zijn, die de juiste kennis van zaken hebben. Want dan was Overmars veel vaker gecorrigeerd.

b.
dat we daar last van blijven houden zo lang die personen invloed hebben.

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 17 april 2022 om 20:23:

(...)

Ik heb er een hard hoofd in voor het restant van het seizoen.

NEC - Ajax
Ajax - PEC
AZ - Ajax
Ajax - Heerenveen
Vitesse - Ajax

Hier moet je nog 11/15 zien uit te puren.



NEC en Vitesse zie ik als de moeilijkste wedstrijden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 17 april 2022 om 20:44:

Ik begrijp het dat Onana niet meer keept, maar Steek is ondanks zijn verdiensten voor de club niet de juiste man om onder de lat te staan. Had zelf voor Gorter gekozen, maar als die het ook niet is nog eerder Tyton. Dit is echt een beetje lachwekkend.



Ik vind het vooral lachwekkend dat ze al jaren niet in staat zijn een keeper voor het eerste aan te trekken (of te behouden). Een die er direct staat.

En dat Stekelenburg niet naar hoeken kan duiken was al bekend sinds Twente "uit".
Het lijkt mij dat de trainers van NEC, PEC, AZ, Heerenveen en Vitesse dit ook duidelijk in de komende wedstrijdbesprekingen gaan aangeven.

 

+1/-0

Steek heeft maar 1 topseizoen gehad in 2010, 12 jaar geleden. Nadat hij bij Ajax wegging overal op de bank terecht gekomen.Gewoon geen top, punt uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 17 april 2022 om 20:36:

Ligt Stekelenburg al in de hoek om dat schot van Gakpo te pakken?



Was onhoudbaar. Geen enkele keeper ter wereld had die bal gehad. Was gewoon een hele mooie goal.

 

+2/-1

Steek kwam zekerder over dan Onana, op zich snap ik die keus wel.
Verder was het nogal een zaadpot. Eerste helft goed doorgekomen zonder goed goed te spelen, tweede helft afgetroefd op scherpte in duels vooral. Dat gedoe van Tadic is echt tenenkrommend, zo irritant die gast. VAR vond ik altijd al kut, daar is geen verandering in gekomen vandaag. Zet dan geen grensrechters meer neer als je ze toch gaat corrigeren de hele tijd.

Goed, gelukkig wint vBaerle in Roubaix vandaag, toch nog een leuke dag gehad!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 17 april 2022 om 21:21:

(...) VAR vond ik altijd al kut, daar is geen verandering in gekomen vandaag. (...)



Zo'n goal als die van Mazraoui moet altijd tellen.
Tadic (en Ajax!) halen geen enkel voordeel uit die 'buitenspel'-situatie'.
Als hij een meter meer buitenspel had gestaan of een meter meer 'het veld in', was de goal ook gevallen.

Bovendien is de regel helemaal niet bedacht voor dit soort situaties.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB Beker - 2021/2022] Finale: PSV - Ajax