Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] PSV -Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Jammer dat Brobbey na de 0-1 er gelijk uit moest. Danilo is een stuk mindere speler.

Verder best wel een slaapverwekkende eerste helft.

 

+1/-0

Blijkbaar is het heel lastig om zonder supp goed tespelen. en er echt voor tegaan.

blij met de drie punten ;)

 

+3/-0

Werd tijd dat we daar weer eens hebben gewonnen. Verder zal er wel weer een hoop gezeur over de ''KNJB'' te horen zijn.

 

+2/-0

Via de camera kun je niet zien of die bal over de lijn was of niet. De camera hangt er schuin boven dan krijg je optisch bedrog in diepte. De grensrechter vlagde niet, punt uit, niet over de lijn.

Het was een baggerwedstrijd die Ajax verdiend heeft gewonnen, PSV wilde en durfde zoals gewoonlijk niet te voetballen.

Jammer dat Danilo die zekere 1-3 niet maakte daardoor bleven ze onnodig in leven.

Ik ben blij dat de jaarlijkse *** wedstrijd er weer op zit.

 

+2/-0

Het zal nu alleen maar over die ene bal gaan in Eindhoven, maar ze vergeten dat ze verder gewoon weer de mindere waren met tactisch onbenul Schmidt. Gewoon terecht verloren, ze moeten zich geen illusies maken verder, maar dat zit niet in hun systeem. Dit gaan we nog jaren horen. Paar millimeter geen buitenspel hoor je ook niemand over. Ze moeten zich druk maken over hun eigen spel, dat lijkt me wat meer doorslaggevend.

 

+6/-0

Prima resultaat.
Teleurstellende wedstrijd en uitslag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 23 januari 2022 om 16:54:

Het zal nu alleen maar over die ene bal gaan in Eindhoven, maar ze vergeten dat ze verder gewoon weer de mindere waren met tactisch onbenul Schmidt. Gewoon terecht verloren, ze moeten zich geen illusies maken verder, maar dat zit niet in hun systeem. Dit gaan we nog jaren horen. Paar millimeter geen buitenspel hoor je ook niemand over. Ze moeten zich druk maken over hun eigen spel, dat lijkt me wat meer doorslaggevend.



Daarom de volgende keer weer met 5-0 winnen. ;) Krijg je geen gezeik van, behalve dan dat het eventueel ''geflatteerd'' zou kunnen zijn.

 

+1/-0

Heerlijke uitslag, na 6 seizoenen weer gewonnen daar.
Grensrechter zei tegen Makkelie dat de bal binnen was, dus terechte doelpunt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 23 januari 2022 om 16:54:

(...) Paar millimeter geen buitenspel hoor je ook niemand over. (...)



Over de slechte aanname van Blind ook niet. Ze krijgen dat VAR-moment in de schoot geworpen.

Wie is die speler die zo staat te zwaaien bij Blind? Van Ginkel?
Als hij blijft verdedigen kan Blind de bal op Danilo niet geven.
Daar gaat het voor PSV fout in die situatie.

 

+1/-0

Ook dit soort overwinningen tellen gewoon. Tegen je rivaal voor de titel uit `lelijk` winnen is gewoon wel lekker. Zij goed over de zeik, wij de 3 punten. Absoluut geen problemen mee!

 

+1/-0

Heb toch een heerlijke middag gehad. Ajax was duidelijk de betere partij, maar psv geen walkover. Er zat spanning op en dat zag je terug in de duels en de fouten die gemaakt werden. We hadden moeten uitlopen naar 3 of 4 goals, maar een goeie keeper heeft er voor gezorgd dat die missers niet fataal werden. 10 minuten (!) blessuretijd, waarin de tegenstander op verse banden speelden. Die Götze is echt een topspeler, geweldig om mijn team tegen dat soort tegenstanders te zien. Jammer dat er maar weinig van dit soort wedstrijden per jaar zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 januari 2022 om 16:55:

Prima resultaat.
Teleurstellende wedstrijd en uitslag.


Wat is het verschil tussen resultaat en uitslag?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Wat is het verschil tussen resultaat en uitslag?



Vermoedelijk zal er een verhaal komen in de richting van: het resultaat is 3 punten en dat is dus maximaal. De uitslag had hoger moeten uitvallen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 23 januari 2022 om 19:29:

Wat is het verschil tussen resultaat en uitslag?



In mijn quote bedoel ik met resultaat de winst van de wedstrijd
en met de uitslag de winst uitgedrukt in doelpunten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 23 januari 2022 om 19:34:

Wat is het verschil tussen resultaat en uitslag?



Vermoedelijk zal er een verhaal komen in de richting van: het resultaat is 3 punten en dat is dus maximaal. De uitslag had hoger moeten uitvallen.



Of zoiets inderdaad. B)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 januari 2022 om 19:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 23 januari 2022 om 19:29:

Wat is het verschil tussen resultaat en uitslag?



In mijn quote bedoel ik met resultaat de winst van de wedstrijd
en met de uitslag de winst uitgedrukt in doelpunten.


Oké, duidelijk.

 

+1/-0

psv speelde weer is om vooral niet te verliezen en dat ze dan zo de deksel op de neus krijgen is extra lekker. Straks ff op hun netwerk kijken want dat wordt weer een bron van vermaak.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 23 januari 2022 om 16:54:

Het zal nu alleen maar over die ene bal gaan in Eindhoven, maar ze vergeten dat ze verder gewoon weer de mindere waren met tactisch onbenul Schmidt. Gewoon terecht verloren, ze moeten zich geen illusies maken verder, maar dat zit niet in hun systeem. Dit gaan we nog jaren horen. Paar millimeter geen buitenspel hoor je ook niemand over. Ze moeten zich druk maken over hun eigen spel, dat lijkt me wat meer doorslaggevend.



Het is vooral die subjectieve verontwaardiging altijd in Eindhoven. Als Gakpo Van der Hoorn wegtrekt en het daardoor 1-1 wordt, in een fase waarin FC Utrecht de betere ploeg is, dan hoor je niemand. Ook niet in de media.

Als die gast van NEC bij 1-0 alleen op de keeper afgaat en wordt geduwd.....dan hoor je niemand. Had gewoon een strafschop en rood kunnen zijn en daarmee de beslissing in de wedstrijd.

En los daarvan: wat had de VAR moeten doen dan? Moet hij dan de goal afkeuren terwijl de grensrechter niet gevlagd heeft en het niet duidelijk te zien is?

Haha. Best dom toch.....deze hetze wederom.....

Typisch PSV.

Ik herinner me zoveel PSV - Ajax potjes waarin Ajax zwaar benadeeld werd.....nooit iemand over gehoord.

Los daarvan was het niet eens een fout van de VAR...das nog het allergrappigste. Maar ja, in Eindhoven zullen ze dat calimerocomplex nooit los kunnen laten.

 

+3/-0

Wat FK ook terecht aanhaalt, het is dom dat die psv-er stopt met verdedigen op Blind en met zijn handen gaat lopen zwaaien. Je gaat pas appelleren als het spel stil ligt.

 

+2/-0

Weet iemand waarom er volgend week geen voetbal is?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] PSV -Ajax