Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2020/2021] Ajax - Lille

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 25 februari 2021 om 16:43:

Blind linksback vind ik wel een risico gezien hun snelheid in de omschakeling.



Schuurs en Blind samen in het centrum van je verdediging omdat Rensch linksback moet spelen vind ik een nog veel groter risico. Blind op linksback is de minst slechte optie. Ja Martinez kan linksback en Blind in het centrum, maar persoonlijk zie ik Martinez liever links centraal in de verdediging en niet Blind.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 25 februari 2021 om 16:43:
Tijd voor de buitenspelers van Ajax om eens wat te laten zien. Neres, Antony.. het mag een keer hoor.

Waar Neres soms te vaak een actie maakt, hoop ik dat Antony vanavond echt eens een paar keer zijn man opzoekt en een actie maakt. Dat doet ie echt te weinig.

Wat me ook opvalt is dat Stekelenburg véél sneller het spel hervat dan Onana, dat kan vanavond echt een wapen zijn, zeker met zijn fijne trap. Zodra hij in balbezit komt moeten de vleugels meteen diep gaan.

 

+1/-0

Nou we gaan het zien. Hopelijk hebben we na vanavond nog nagels over ... :P

Ik hoop wel dat er wat minder onnodige kaarten worden gepakt. Blind bijv. die de vorige wedstrijd geel kreeg wegens aanmerkingen op de leiding terwijl de scheidsrechter al duidelijk had aangegeven dat hij hier niet van gediend was. Nu daardoor op scherp. Klaassen die ook nogal eens staat te klagen. Denken ze dan dat de scheidsrechter alsnog zijn beslissing terug gaat draaien of zo als ze maar genoeg klagen?!?

De opstelling: Stekelenburg; Rensch, Timber, Martínez, Blind; Álvarez, Klaassen, Gravenberch; Antony, Tadic, Neres.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 februari 2021, 17:50:34.

 

+1/-0

Ik verwacht toch echt dat Lille uit een ander vaatje gaat tappen. Afwachten heeft niet zoveel zin, ze moeten er immers twee maken. Dus ik verwacht dat ze veel meer druk naar voren zullen zetten en proberen in de fysieke duels te komen.

Het is zeker nog niet gedaan, hopelijk kan onze ploeg dezelfde concentratie, scherpte en rust brengen als vorige week. Dan wordt het moeilijk voor Lille om druk te ontwikkelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

newbie schreef op 25 februari 2021 om 18:19:

Dus ik verwacht dat ze veel meer druk naar voren zullen zetten en proberen in de fysieke duels te komen.



Hopelijk hebben ze dan de oogkleppen bij Neres van zijn kop getrokken anders wordt het weer voor eigen succes gaan.

 

+1/-2

Thuiswedstrijden onder TH en Bosz zijn echt tegenpolen. Onder Bosz was het er vol op en onder TH is het meestal twijfelend. Dit begin ook weer.

 

+1/-0

Alles gaat fout en toch met 1-0 voor... staat de ploeg strak van de spanning?

 

+1/-0

Positiespel is zo ontzettend matig. Net pas voor het eerst een aardige veldbezetting gezien. En dan kun je tikken. Dat is typisch onder TH. Het is zelden op basis van positiespel, maar snelle uitbraken waardoor het vanzelf beter in positie komt, als het ware.

En Alvarez op 6: 0 oplossingen in de diepte.

 

+1/-0

Waarom zo veel risico met Rensch, waarom ook met deze stand nog zo hoog staan. zeker met dit matige spel. roekeloos

 

+1/-0

Op Antony gelet?

Nog niet2 1 aktie, duel, pass of...

Goed gedaan.

Drama....

Niks goed gedaan creert bijna nog een penalty....

Wauw.. Gooi Brobbey, kudus, Idrissi erin...
Maar als je zo speelt... Wauw

Dit bericht is gewijzigd op 25 februari 2021, 19:43:52.

 

+1/-0

Pfoe. Best een wonder deze tussenstand. Ze ogen niet scherp, niet fit en de veldbezetting is echt heel zwak.

 

+1/-0

Ze lijken allemaal al sinds minuut 10 buiten adem.

 

+1/-0

Zonder goed positiespel verliezen ze de bal zo snel en zo makkelijk. Dan is het dweilen met de kraan open. Dan krijg je ook nog een paar fouten achterin - ook prima verdedigende acties gezien overigens - en is het een billenknijpen.

 

+1/-0

Blind, Gravenberch, Klaassen en Antony echt heel erg matig. Meer geluk dan wijsheid dat we niet op achterstand staan.

 

+1/-0

Kudus, Idrissi of Brobbey erin voor Antony en Blind meer op het middenveld laten komen en snel de 2-0...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 25 februari 2021 om 13:56:

(...) Dan pak je met afjagen de bal en dan? (...)



Snel een goal maken! Voordat zij hem weer afpakken ... B)

 

+1/-0

.

 

+1/-0

Tadic is ook Ajax onwaardig vanav.

 

+1/-0

Heeft Gravenberch vanavond al iets goeds gedaan??

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2020/2021] Ajax - Lille