Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Little-Idiot
Fan van Ajax
Uit: Haarlem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 27
Reg.: 28 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Ajax-Go Ahead Eagles
Man van de Wedstrijd Ajax-Union Sint-Gillis: -
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 21 februari 2025 om 12:09:
Ik vond hem wel de slechtste, de VI en Voetbalzone geven een 3.5 en een 3.0 voor zijn optreden (ook het laagste cijfer). Zelfs Klaassen kreeg een hoger punt, ondanks het veroorzaken van een pingel en rood.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.703
Reg.: 25 april 2004
Volgens mij is hij zowel aan de bal als defensief stabieler dan Gaaei. Hij moet alleen nog wel leren wanneer hij bijvoorbeeld door moet dekken, hoe precies vrij te lopen, enzovoort. Zoiets leer je niet vlekkeloos in een paar trainingen. Dit is pas zijn tweede wedstrijd, en beide potjes waren ook niet bepaald de gemiddelde wedstrijd.
Forumreacties: 2.981
Reg.: 21 januari 2021
Na het terugkijken van de wedstrijd vind ik Rosa een enorm problematische speler. Bij meerdere pogingen tot simpele balaanname stuitert de bal twee meter van zijn voet af en ik overdrijf niet. Defensief is hij zowel in het heen- als terugduel een probleem. Bij de afgekeurde tegengoal hangt hij aan iemands shirtje; hij weet niet hoe een goede, slimme verdedigende actie te maken. Spelers dribbelen hem makkelijk voorbij en hij is vaak uit positie. Ik zie letterlijk geen enkel pluspunt in zijn spel(intelligentie/inzicht/handigheid).
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Spelers » Lucas Rosa