Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 5.289
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Qarabag FK-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 10 december 2025 om 07:36:
Weghorst krijgt inderdaad regelmatig een vrije trap niet mee die hij wel zou moeten krijgen. Bij Brobbey was het (zeker begin vorig seizoen) wel wat erger, naar mijn mening. Die werd echt wedstrijd na wedstrijd naar de grond getrokken op een gegeven moment. Kan me nog een moment herinneren dat hij met vasthoudende verdediger en al probeerde door te stomen en uiteindelijk in z'n onderbroek stond. Formeel geen shirtje trekken - maar broekje trekken.
Bij Weghorst is het probleem dat hij rete-irritant is in de ogen van veel arbiters. Vanaf minuut 1 veel misbaar en commentaar op de leiding. En dan zijn het net mensen: ze gunnen je wat minder. Zou natuurlijk niet moeten. Als Weghorst hard tekeer tegen je gaat, moet je 'm geel geven, maar moet je daarna wel gewoon fluiten voor overtredingen die op hem gemaakt worden.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 3.559
Reg.: 16 augustus 2007
Forumreacties: 3.064
Reg.: 27 april 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 4.697
Reg.: 3 juli 2017
Forumreacties: 3.064
Reg.: 27 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 10 december 2025 om 22:15:
Dolberg scoort een prima goal, maar verder deed ie alles verkeerd. Hij is inderdaad wel wat handiger en motorisch wat sierlijker dan Wout.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 3.559
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 10 december 2025 om 22:15:
Dolberg scoort een prima goal, maar verder deed ie alles verkeerd. Hij is inderdaad wel wat handiger en motorisch wat sierlijker dan Wout.
Forumreacties: 3.752
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-5-1
Man van de Wedstrijd Qarabag FK-Ajax: Oscar Gloukh
Ik denk niet dat we gisteren met Wout in de basis hadden gewonnen. Dolberg scoorde uit het niets en dat hadden we hard nodig om de wedstrijd te doen kantelen. Al een langere tijd ben ik zeer ontevreden over Wout en heb ik een duidelijk beter gevoel bij Dolberg. De blessure van Wout is jammer, behalve dan dat hij nu niet onterecht de voorkeur boven Dolberg krijgt. Voorlopig althans en hopelijk bewijst Dolberg zich gewoon.
Ajax Forum » Spelers » Wout Weghorst