Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 2.847
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Go Ahead Eagles-Ajax
Man van de Wedstrijd Ajax-Telstar: -
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 12 augustus 2025 om 09:55:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 11 augustus 2025 om 21:23:
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 11 augustus 2025 om 20:44:
Dit was mogelijk zijn beste wedstrijd voor Ajax. Naast zijn goals en scherpte voorin was hij meevoetballend sterk en ging hij echt tekeer met het afjagen en meeverdedigen. Wat een verschil met Brobbey.
Jammer alleen dat de rest stond toe te kijken alsof ze water zagen branden.
Dat doet me denken aan het penalty-moment uit bij Fortuna waarbij iedereen zag dat de keeper van die tokkies moedwillig de penaltystop aan het vernielen was. Echter was het alleen deze held die meteen agressief optrad.
De rest, inclusief zeikerdje Berghuis die altijd wat te mekkeren heeft, stond erbij en keek ernaar.
Forumreacties: 4.175
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Go Ahead Eagles-Ajax
Man van de Wedstrijd Ajax-Telstar: -
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 12 augustus 2025 om 10:01:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 12 augustus 2025 om 09:55:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 11 augustus 2025 om 21:23:
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 11 augustus 2025 om 20:44:
Dit was mogelijk zijn beste wedstrijd voor Ajax. Naast zijn goals en scherpte voorin was hij meevoetballend sterk en ging hij echt tekeer met het afjagen en meeverdedigen. Wat een verschil met Brobbey.
Jammer alleen dat de rest stond toe te kijken alsof ze water zagen branden.
Dat doet me denken aan het penalty-moment uit bij Fortuna waarbij iedereen zag dat de keeper van die tokkies moedwillig de penaltystop aan het vernielen was. Echter was het alleen deze held die meteen agressief optrad.
De rest, inclusief zeikerdje Berghuis die altijd wat te mekkeren heeft, stond erbij en keek ernaar.
Dat was inderdaad prima, maar im allgemeinen vind ik wel dat dat continu druk zijn met de arbiter en met tegenstanders ook kan doorslaan. International Wout Weghorst zou tegen het veredelde campingelftal van Telstar, waarvan de helft van de huidige selectie vorig jaar bij Quick Boys en in de tweede divisie van Cyprus aanmodderde, niet zo druk hoeven zijn met of de scheids wel of geen vrije trap geeft. Kijk, als Christian Poulsen binnen vijf minuten Mark van Bommel en Ola Toivonen onder het gras stopt in dé sleutelkraker van het seizoen tegen PSV, dan is dat een voorbeeld van lovenswaardige mentaliteit. Tegen Telstar een keer of zestien de scheids gaan staan uitkafferen omdat je een vrije trap mee wilt, vind ik eerder aan de treurige kant. Toen tegen Hercules stonden er ook een paar, waaronder Avila, los te gaan tegen tegenstanders en de scheids. Misschien gewoon normaal, geconcentreerd voetballen, dan zet je dat soort tegenstanders - als het goed is - met 8-0 onder de douche.
Ajax Forum » Spelers » Wout Weghorst