Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 3.530
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 09 december 2025 om 14:35:
Ik zag het meer zo: Die lul van Fortuna gaat de bal wegknallen en Weghorst zet z'n voet ervoor. Ongelukkige samenloop.
Ik zag het meer zo: Die lul van Fortuna gaat de bal wegknallen en Weghorst zet z'n voet ervoor. Ongelukkige samenloop.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 144
Reg.: 13 september 2022
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 09 december 2025 om 15:39:
Misschien hebben jullie gelijk. Ik vond het gewoon onhandig van Weghorst, als je bedenkt dat je tegen een ploeg van Danny Buijs speelt. Die hebben op trainingskamp allemaal een dwangbuis om.
Forumreacties: 1.165
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 09 december 2025 om 15:39:
Misschien hebben jullie gelijk. Ik vond het gewoon onhandig van Weghorst, als je bedenkt dat je tegen een ploeg van Danny Buijs speelt. Die hebben op trainingskamp allemaal een dwangbuis om.
open/sluit de onderstaande quote:
Dat zijn allemaal separate discussies waar zeker wat voor te zeggen valt. Soms is het temperament van Weghorst in het voordeel van Ajax, soms ook niet. Hoe vroeger in de wedstrijd hij daarmee begint, hoe kleiner de kans dat je er wat aan hebt. Daarom moet hij pas in de tweede helft ingewisseld worden.
Wat ik in dit specifieke geval wilde zeggen: Ik vond het gewoon geen 100% rood, en Weghorst heeft natuurlijk z'n imago niet mee. Dat die ploegen van Buijs standaard na 20 minuten al minimaal 3 gele kaarten en wellicht een rode verdienen, staat daar los van.
Ik had liever gezien dat Weghorst even z'n poot terugtrok. Dan hadden we nu tot aan de winterstop nog een supersub gehad, en hoefde er geen onnodig risico met Dolberg genomen te worden.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.274
Reg.: 25 april 2004
Forumreacties: 3.934
Reg.: 8 augustus 2001
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 09 december 2025 om 19:55:
Dat zijn allemaal separate discussies waar zeker wat voor te zeggen valt. Soms is het temperament van Weghorst in het voordeel van Ajax, soms ook niet. Hoe vroeger in de wedstrijd hij daarmee begint, hoe kleiner de kans dat je er wat aan hebt. Daarom moet hij pas in de tweede helft ingewisseld worden.
Wat ik in dit specifieke geval wilde zeggen: Ik vond het gewoon geen 100% rood, en Weghorst heeft natuurlijk z'n imago niet mee. Dat die ploegen van Buijs standaard na 20 minuten al minimaal 3 gele kaarten en wellicht een rode verdienen, staat daar los van.
Ik had liever gezien dat Weghorst even z'n poot terugtrok. Dan hadden we nu tot aan de winterstop nog een supersub gehad, en hoefde er geen onnodig risico met Dolberg genomen te worden.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.274
Reg.: 25 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 09 december 2025 om 20:55:
lol. Hij mag van geluk spreken dat hij zowel tegen AZ als Excelsior niet met rood van het veld gestuurd werd. Dat is nu niet bepaald mijn definitie van "vaak de scheidsrechter tegen hebben", maar goed.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 10 december 2025 om 00:30:
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 09 december 2025 om 20:55:
lol. Hij mag van geluk spreken dat hij zowel tegen AZ als Excelsior niet met rood van het veld gestuurd werd. Dat is nu niet bepaald mijn definitie van "vaak de scheidsrechter tegen hebben", maar goed.
Zeker die actie tegen Excelsior was conform de regels geen rode kaart. Hij duwt daar fel iemand die hem vasthoudt van zich af.
En zelfs al hadden dit rode kaarten moeten zijn, dat zijn nog altijd maar twee momenten. Hij krijgt best vaak overtredingen niet mee. Bij Brobbey was dat altijd voer voor discussie.
Ajax Forum » Spelers » Wout Weghorst