Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Oranje & overige interlands » EK 2024 Duitsland

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

A.s. zondag om 15:00 uur op 16 juni 2024 begint Oranje tegen Polen, wie Milik missen (sowieso geen EK voor hem), maar vandaag ook Lewandowski en Swiderski gewisseld zien worden vanwege blessures (nog onbekend wel of geen EK voor hen).

Vrijdag de 21e spelen we tegen Frankrijk om 21:00 uur en op de 25e tegen Oostenrijk om 18:00 uur.

Frenkie gaat niet mee naar het EK. We horen nog wie hem gaat vervangen. Quinten Timber en Wieffer in ieder geval niet, liet Koeman reeds schemeren. Nog onbekend hoe het met Koopmeiners zit, wie eerder deze avond vlak voor de wedstrijd tegen IJsland geblesseerd is geraakt.

 

+1/-0

Beste voetballiefhebbers,

Ik bied twee tickets aan voor de wedstrijd Nederland - Frankrijk op 21 juni 2024 in Leipzig, aanvang 21.00 uur.

Deze tickets heb ik bemachtigd tijdens de eerste ronde van de UEFA-loting, toen de speeldagen en locaties bekend waren, maar de tegenstanders nog niet. Wat een geluk dat ik twee tickets heb voor deze topwedstrijd op het EK!

De tickets zijn beschikbaar in de UEFA-app op mijn telefoon en kunnen eenvoudig worden overgedragen. De koper moet ook de UEFA-app installeren om de tickets te ontvangen en toegang tot het stadion te krijgen. Vergeet niet dat deze tickets ook recht geven op gratis openbaar vervoer in Leipzig op de dag van de wedstrijd.

Daarnaast heb ik een hotelkamer geboekt (met tweepersoonsbed) voor de periode van 21 juni tot 23 juni (twee nachten, drie dagen). Deze reservering kan ik nog kosteloos annuleren tot 19 juni. Mocht je ook interesse hebben in de hotelkamer, kan ik de boeking op jouw naam zetten. Deze reservering heb ik via Booking.com gemaakt. Waarschijnlijk komt dit goedkoper uit, aangezien de hotels in Leipzig inmiddels vol zullen zitten met andere voetbalfans.

De originele aankoopprijs van een ticket was €30. Uiteraard wil ik deze tickets doorverkopen met een aanvaardbare winst. Ben je geïnteresseerd of ken je iemand die interesse heeft, neem dan gerust contact met me op. Ik leg je graag alles uit en zorg ervoor dat je zeker weet dat dit geen scam is. Mocht ik de kaartjes niet verkopen, dan ga ik zelf naar de wedstrijd. Maar ik denk dat het voor een Nederlander interessanter is om deze wedstrijd bij te wonen dan voor een Belg.

Je kunt me via PM contacteren. Ik kijk uit naar jullie positieve reacties!

 

+1/-0

Frenkie is een betere middenvelder dan Schouten, Veerman en Reijnders bij elkaar.

De hype rond Simons heb ik nooit begrepen.

Dumfries is net zo onzichtbaar als Simons. Maar ja we hebben ook geen andere veel betere speler op de bank zitten ... :denk

Gakpo en Depay zijn pure egoïsten. Voor spelers die zoveel grote kansen verprutsen is dat nogal een probleem.

 

+2/-0

Simons loopt er weer als een vedette bij, maar voegt andermaal niks toe. Je mist verder toch een type Brobbey die wel een bal vast kan houden in kansrijke situaties en mensen eronder kunnen komen of er overheen kunnen gaan. Memphis doet dan niet eens moeite om de bal nog te winnen. Het is veel te statisch en voorspelbaar zo. Verder verdedigt iedereen op halve kracht, wordt niet meegelopen en staan ze op 3 meter, waardoor het zowaar lijkt alsof die Polen nog kunnen voetballen. Ondanks dat, had je al minimaal twee doelpunten verschil voor moeten staan. Nu is en blijft het link.

 

+2/-0

Positioneel staat het net zo slecht als bij Ajax, alsof die Polen als ze aanvallen twee man meer hebben.

 

+1/-1

Dit is nog slechter dan Ajax. Die 2e helft is een aanfluiting, lol. Wat een armtierig niveau is dit zeg.

 

+2/-1

Leuk potje. Al is dat vooral ook doordat het zo lang spannend blijft. Het is heel goed dat je voor rust zoveel creëert, maar 21 keer schieten en maar 4 op doel kan echt niet. Vond het ook niet verrassend dat die goal al snel viel nadat je een echte spits inbracht.

Op het middenveld vond ik het ook niet helemaal complementair. Schouten en Reijnders zag je bijvoorbeeld nog een aantal keer in de zestien opduiken, maar daar verwacht je toch eerder een echte aanvallende middenvelder en een doelpuntenmaker. Het werd al wat logischer toen Wijnaldum werd ingebracht, ware het dat hij allang niet meer in Oranje thuishoort. Vond Veerman ook heel matig. Die mist gewoon handelingssnelheid.

 

+2/-0

Zoals Eriksen vanavond speelde zou ik eigenlijk wel graag bij Ajax terugzien. Echt genoten van zijn spel. Geen idee alleen of hij nog echt een hoog tempo aankan. Volgens mij heeft hij wel wat aan snelheid en inhoud ingeleverd.

 

+3/-0

Vond die Dennis Man van Roemenië wel een leuke rechtsbuiten. Zou dat misschien een interessante optie zijn voor Ajax, mocht hij haalbaar zijn? Hij is afgelopen seizoen net naar de Serie A gepromoveerd met Parma en heeft nog maar een contract voor een jaar. Ook wel van een leeftijd dat hij er direct zou moeten kunnen staan. Nadeel is wel dat hij nog weinig ervaring in sterkere competities heeft, maar het ziet er leuk uit wat hij laat zien.

 

+1/-0

Chico met de winnende goal in blessuretijd. :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 18 juni 2024 om 22:54:

Chico met de winnende goal in blessuretijd. :)



Lekker avondje voor de (al dan niet voormalig) beleidsbepalers.

Zowel Mikautadze als Conceicao, 2 spelers die je hebt verhuurd met veel te lage gelimiteerde koopopties die allebei gelicht zijn voor bedragen onder hun huidige marktprijs. Zeker met het EK dat er nog aan kwam.

Toch pijnlijk als Ajacied.. Maargoed dat is hier al vaker aan bod gekomen.Hoef er niet hier nog een keer op terug te komen wat voor wanbeleid is geweest. (moeten koppen voor rollen wat mij betreft).

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 18 juni 2024 om 23:03:

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 18 juni 2024 om 22:54:

Chico met de winnende goal in blessuretijd. :)



Lekker avondje voor de (al dan niet voormalig) beleidsbepalers.

Zowel Mikautadze als Conceicao, 2 spelers die je hebt verhuurd met veel te lage gelimiteerde koopopties die allebei gelicht zijn voor bedragen onder hun huidige marktprijs. Zeker met het EK dat er nog aan kwam.

Toch pijnlijk als Ajacied.. Maargoed dat is hier al vaker aan bod gekomen.Hoef er niet hier nog een keer op terug te komen wat voor wanbeleid is geweest. (moeten koppen voor rollen wat mij betreft).


Mijn Ajax-hart is bij deze officieel gebroken. Chico was mijn favoriete Ajacied vorig jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 18 juni 2024 om 23:08:

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 18 juni 2024 om 23:03:

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 18 juni 2024 om 22:54:

Chico met de winnende goal in blessuretijd. :)



Lekker avondje voor de (al dan niet voormalig) beleidsbepalers.

Zowel Mikautadze als Conceicao, 2 spelers die je hebt verhuurd met veel te lage gelimiteerde koopopties die allebei gelicht zijn voor bedragen onder hun huidige marktprijs. Zeker met het EK dat er nog aan kwam.

Toch pijnlijk als Ajacied.. Maargoed dat is hier al vaker aan bod gekomen.Hoef er niet hier nog een keer op terug te komen wat voor wanbeleid is geweest. (moeten koppen voor rollen wat mij betreft).


Mijn Ajax-hart is bij deze officieel gebroken. Chico was mijn favoriete Ajacied vorig jaar.


Ja, was een mooie speler geweest voor ons. Heb net nog even zitten terugzoeken: begin juli opperde ik om hem een basisplaats te geven afgelopen seizoen, ten faveure van Berghuis.

Zo zonde hoe dit gelopen is...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 19 juni 2024 om 00:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 18 juni 2024 om 23:08:

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 18 juni 2024 om 23:03:

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 18 juni 2024 om 22:54:

Chico met de winnende goal in blessuretijd. :)



Lekker avondje voor de (al dan niet voormalig) beleidsbepalers.

Zowel Mikautadze als Conceicao, 2 spelers die je hebt verhuurd met veel te lage gelimiteerde koopopties die allebei gelicht zijn voor bedragen onder hun huidige marktprijs. Zeker met het EK dat er nog aan kwam.

Toch pijnlijk als Ajacied.. Maargoed dat is hier al vaker aan bod gekomen.Hoef er niet hier nog een keer op terug te komen wat voor wanbeleid is geweest. (moeten koppen voor rollen wat mij betreft).


Mijn Ajax-hart is bij deze officieel gebroken. Chico was mijn favoriete Ajacied vorig jaar.


Ja, was een mooie speler geweest voor ons. Heb net nog even zitten terugzoeken: begin juli opperde ik om hem een basisplaats te geven afgelopen seizoen, ten faveure van Berghuis.

Zo zonde hoe dit gelopen is...



Hier moeten beleidsmakers op aangesproken worden.

 

+1/-0

Wat een ontsnapping voor Engeland (terecht overigens). Zou wat zijn als ook zij werden uitgeschakeld. Maar ja, ze redden het en dit gaat ze een gigantische boost geven voor de volgende ronde. Dinsdag maar zien waar Oranje toe in staat is tegen Roemenië. Wat een aangenaam schema. Hopelijk rekenen de spelers zich niet rijk en daarvoor kan zo'n nederlaag tegen Oostenrijk een goeie wake-up call geweest zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 30 juni 2024 om 20:08:

Wat een ontsnapping voor Engeland (terecht overigens). Zou wat zijn als ook zij werden uitgeschakeld. Maar ja, ze redden het en dit gaat ze een gigantische boost geven voor de volgende ronde. Dinsdag maar zien waar Oranje toe in staat is tegen Roemenië. Wat een aangenaam schema. Hopelijk rekenen de spelers zich niet rijk en daarvoor kan zo'n nederlaag tegen Oostenrijk een goeie wake-up call geweest zijn.


Escape Room is er niks bij.

Echt het slechtste Engeland wat ik ooit gezien heb. Sowieso de 1e helft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 30 juni 2024 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 30 juni 2024 om 20:08:

Wat een ontsnapping voor Engeland (terecht overigens). Zou wat zijn als ook zij werden uitgeschakeld. Maar ja, ze redden het en dit gaat ze een gigantische boost geven voor de volgende ronde. Dinsdag maar zien waar Oranje toe in staat is tegen Roemenië. Wat een aangenaam schema. Hopelijk rekenen de spelers zich niet rijk en daarvoor kan zo'n nederlaag tegen Oostenrijk een goeie wake-up call geweest zijn.


Escape Room is er niks bij.

Echt het slechtste Engeland wat ik ooit gezien heb. Sowieso de 1e helft.




Qua spel zeker heel slecht ja. Maar met dit materiaal zou het toch veel beter moeten? Vooral aanvallend. Zou wat zijn als de Zwitsers weten door te stoten naar de finale vanaf deze kant van het schema.

 

+1/-0

Spanje - Georgië leuke wedstrijd. Spanje voetballend sterk en Georgië krijgt genoeg ruimte om te counteren.

Doelpunt Spanje terecht goedgekeurd. Absoluut niet te vergelijken met de situatie van Simons/Dumfries. Raar dat de commentator dat er ff bij haalde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 30 juni 2024 om 20:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 30 juni 2024 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 30 juni 2024 om 20:08:

Wat een ontsnapping voor Engeland (terecht overigens). Zou wat zijn als ook zij werden uitgeschakeld. Maar ja, ze redden het en dit gaat ze een gigantische boost geven voor de volgende ronde. Dinsdag maar zien waar Oranje toe in staat is tegen Roemenië. Wat een aangenaam schema. Hopelijk rekenen de spelers zich niet rijk en daarvoor kan zo'n nederlaag tegen Oostenrijk een goeie wake-up call geweest zijn.


Escape Room is er niks bij.

Echt het slechtste Engeland wat ik ooit gezien heb. Sowieso de 1e helft.




Qua spel zeker heel slecht ja. Maar met dit materiaal zou het toch veel beter moeten? Vooral aanvallend. Zou wat zijn als de Zwitsers weten door te stoten naar de finale vanaf deze kant van het schema.


Yep, een trainer is niet zo goed als zijn materieel. Slechte trainers trekken het niveau actief omlaag (zie verschil Steijn -> Schip) en Southgate is een bizar slechte trainer. Zijn prestaties bij de jeugd Engeland zijn ook puur bereikt door de individuele ingevingen van talenten.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Oranje & overige interlands » EK 2024 Duitsland