Alders blijft op huurbasis nog een jaar bij Telstar
25 juni 2026 21:00 - Ajax
Foto: Pro Shots

Telstar en Ajax hebben een akkoord bereikt over een verlengde huurperiode van Gerald Alders. De verdediger speelde het afgelopen half jaar al op huurbasis in het BUKO Stadion en die periode zal met nog een seizoen verlengd gaan worden. Alders heeft nog een tweejarig contract bij Ajax, waardoor hij volgende zomer normaal gesproken gewoon terugkeert in Amsterdam.
Alders speelde tot dusver vijf duels in de hoofdmacht van Ajax. Daar worden voorlopig dus nog geen duels aan toegevoegd. Met Telstar wist hij zich afgelopen seizoen uiteindelijk veilig te stellen voor nog een jaar Eredivisie. Daar maakt Alders ook komend seizoen dus onderdeel van uit, al heeft Telstar inmiddels wel een nieuwe trainer. Anthony Correia is vertrokken naar FC Utrecht en inmiddels opgevolgd door Henk Brugge.

