Transparent
Inloggen
Sluiten

Sassuolo gaat zich weer melden voor Gaaei

24 juni 2026 23:15 - Gianluca di Marzio
Foto: Pro Shots

Sassuolo gaat zich weer melden voor Gaaei; image source: Pro Shots

Volgens Gianluca Di Marzio zal Sassuolo zich binnen afzienbare tijd bij Ajax gaan melden voor Anton Gaaei. De club had in de afgelopen winter ook al belangstelling voor de Deense rechtsback, maar kwam er toen niet uit met Ajax. Nu volgt een herhaling van zetten, om te kijken of Ajax en Gaaei nu wel open staan voor een voortijdig vertrek. Gaaei staat immers op de transferlijst, dus de Serie A-club heeft goede hoop op een transfer.

Gaaei staat volgens Di Marzio bovenaan de verlanglijst bij Sassuolo. "Ze doen er alles aan om hem deze zomer binnnen te halen", zo schrijft de Italiaanse transferjournalist. Gaaei kwam in de zomer van 2023, de zomer van Sven Mislintat, naar Ajax, dat daarvoor een slordige vijf miljoen euro overmaakte naar zijn vorige club Viborg in Denemarken. Gaaei bereikte afgelopen seizoen de Club van Honderd bij Aajx en heeft nog een tweejarig contract in de Johan Cruijff ArenA.




Discussieer mee op de forums


Tags

gaaei sassuolo marzio aajx afzienbare anton arena binnnen denemarken herhaling mislintat overmaakte slordige transferjournalist transferlijst verlanglijst viborg

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.


11 uur geleden (gewijzigd)
Sassuolo is een mooie club uit de Serie A en Italië lijkt mij een prachtig land om te wonen. Anton Gaaei heeft altijd een grote inzet getoond en uiteindelijk meer dan 100 wedstrijden voor Ajax gespeeld. Ik gun Anton Gaaei deze transfer van harte.
+6/-2

9 uur geleden
Verkopen voor een aantal miljoen en Veltman transfervrij ophalen. Geen slechte deal dan toch? Beetje ervaring erbij en een prima verdediger. Helaas geen bizarre goals meer van 25 meter.
+3/-2

 
8 uur geleden
Alsjeblieft, stop eens met Veltman. We dachten destijds nooit meer van hem af te komen en godzijdank gebeurde het toch. Is miet het Ajax niveau waar we op zitten te wachten. Beetje niveau Frank Verlaat, Ferdy Vierklauw.
+9/-1

 
7 uur geleden
Veltman heeft de afgelopen jaren bij Brighton over het algemeen sterk en zeer constant gepresteerd. Supporters zijn daar ook nog zeer te spreken over hem omdat hij vooral betrouwbaar was. We hebben in het verleden wel vaker geklaagd over spelers, ook bijvoorbeeld over Martinez en Mazraoui. Daar kijken we inmiddels ook anders naar. Het is niet perse een must om hem te halen maar gezien zijn transfervrije status lijkt het mij een prima aanvulling. Onzin om hem te vergelijken met Verlaat, Veltman heeft gewoon ruim 160 premier League duels gespeeld, dat is wel andere koek hoor. Overigens zou je ook Rosa daar neer kunnen zetten als ze nog een links back halen.
+4/-0

 
5 uur geleden
Hij is geen vaste waarde meer daar, nooit het het niveau dat we nastreven geweest.
Hij liep een ereronde nadat hij een keer een assist gaf.

Wie heeft er ooit geklaagd over Martinez?
+4/-5

7 uur geleden
Gezien de ervaring en wedstrijden in de. PL en zijn jeugdopleiding is Joël wat mij betreft van harte welkom.
+5/-3

6 uur geleden
Linksom of rechtsom, de voorbereidingen starten binnenkort en volgens mij hebben we nog geen Ajax waardig elftal bij elkaar !
+6/-1


Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

accepteert afca akpom atletico bounida branco brobbey depay derk dijk dolberg elsimao gloukh henrique hoelang ibrahimovic johanssen jong jordi kiki koeman lido maximilian mie monserrate sevic summerville topscorer zahouani zweden