Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2023/2024] Fortuna Sittard - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

3 september 2023, 14.30 uur



Fortuna Sittard -Ajax

 

+1/-0

Hopelijk gaat het hele elftal op de schop.

Drie nieuwe verdedigers wat mij betreft, maar Steijn zal het wel bij twee houden. Denk niet dat hij Rensch gaat vervangen.

Doel: Gorter

Achterhoede: Gaaei, Sutalo, Hato, Ávila (mits speelgerechtigd)

Middenveld: Tahirovic, Akpom, Mannsverk

Voorin: Forbs, Brobbey (niet van harte) en Mikautatze

Aangepast ivm schorsing Berghuis

Dit bericht is gewijzigd op 1 september 2023, 14:50:05.

 

+1/-0

Als bergwijn het niet haald gaat Forbs op linksbuiten spelen. Berghuis nog 1 rondje op het strafbankje

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 01 september 2023 om 14:30:

Als bergwijn het niet haald gaat Forbs op linksbuiten spelen. Berghuis nog 1 rondje op het strafbankje



Klopt was ik vergeten.

 

+1/-0

Net als bij de laatste wedstrijd tegen Ludogorets kijk ik er wel weer naar uit. Vooral om eindelijk een paar nieuwe jongens bezig te zien. Hopelijk vandaag niet weer een enorme domper. De volgende wedstijd is pas ook weer over 2 weken door die kut interlands.

 

+2/-0

Hlynsson zeer verrassend in de basis (profiteert van o.a. afwezigheid van Berghuis, Bergwijn).
Zal onmiddellijk zijn kans moeten pakken, want als iedereen beschikbaar is komt die vast niet nog eens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 03 september 2023 om 13:35:

Hlynsson zeer verrassend in de basis (profiteert van o.a. afwezigheid van Berghuis, Bergwijn).
Zal onmiddellijk zijn kans moeten pakken, want als iedereen beschikbaar is komt die vast niet nog eens.


Én Forbs op linksbuiten? Ik ben benieuwd! Avila linksachter en Mikautadze op rechtsbuiten.

 

+2/-0

Hlynsson krijgt dus de voorkeur boven Taylor, nice. Ben erg benieuwd wat hij kan brengen. Verder natuurlijk erg benieuwd naar de aanwinsten.

 

+2/-0

In ieder geval positief dat die vervelende Taylor niet onaantastbaar is. Hopelijk pakt Hlynsson zijn kans en gaat Taylor beseffen dat hij toch niet de vedette is, die hij denkt dat hij is.

Sutalo aanvoerder trouwens!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 03 september 2023 om 14:03:

Sutalo aanvoerder trouwens!



Als aanvoerder debuteren. Bijzonder.

 

+2/-0

Het is niet zo dat het er veel beter op word, ook defensief niet.

 

+1/-0

Pfff hebben we nu al 120 minuten niet op doel geschoten?

 

+2/-0

Heb ik ergens een wijziging gemist dat spelers die een blessurebehandeling krijgen niet meer van het veld moeten?

 

+1/-0

Tsja, om toch maar een beetje positief te zijn:

Uiteraard is het niet om aan te gluren, maar het is niet slecht voor een team dat 45 minuten samen heeft gespeeld.

 

+1/-0

Voetbal bij Ajax is kennelijk zo moeilijk dat wie er ook op het veld staat de ploeg altijd in twee lijnen uiteenvalt waardoor het gatenkaas is als je de bal niet hebt en je niet kunt opbouwen als je de bal wel hebt.

Het lijkt weer nergens op.

 

+1/-0

Wat een strontpartij zeg, op deze manier mogen we nog blij zijn met een gelijkspel. Bah wat ben ik hier ziek van.

Dan word onze beste aanvaller nog gewisseld ook

 

+2/-0

Er is zoveel mis bij Ajax.
Kijk ook eens hoe sloom die Brobbey van het veld liep bij z’n wissel. Teleurstelling ok, maar je staat 0-0 man.

 

+2/-0

Taylor voor Tahirovic is een onlogische wissel. Had je beter Branco kunnen wisselen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 03 september 2023 om 16:03:

Er is zoveel mis bij Ajax.
Kijk ook eens hoe sloom die Brobbey van het veld liep bij z’n wissel. Teleurstelling ok, maar je staat 0-0 man.


Gebrek aan mentaliteit en professionaliteit. Idem bij Taylor, Rensch, Bergwijn etc.

 

+1/-0

Sja ...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2023/2024] Fortuna Sittard - Ajax