Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Go Ahead Eagles - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Zondag 27 februari 2022, 16.45u:

Go Ahead Eagles - Ajax

 

+1/-0

Wie kan ons nog stoppen

 

+2/-2

60 uit 24!

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 20 februari 2022 om 11:34:

Wie kan ons nog stoppen



Nou, Go Ahead is het de vorige keer aardig gelukt.

Als je dat soort wedstrijden ziet kun je niet onder de indruk ontlomen dat binnen de selectie dit soort misplaatste arrogantie ook welig tiert en dat is de enige manier waarop een andere club dan Ajax nog kampioen kan worden.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 20 februari 2022 om 15:21:

Nou, Go Ahead is het de vorige keer aardig gelukt.

Als je dat soort wedstrijden ziet kun je niet onder de indruk ontlomen dat binnen de selectie dit soort misplaatste arrogantie ook welig tiert en dat is de enige manier waarop een andere club dan Ajax nog kampioen kan worden.



Ik denk dat het niet alleen arrogantie is. Er ontbreken verschillende kwaliteiten in deze selectie waardoor ze niet in staat zijn elke wedstrijd boven een gewenst niveau uit te stijgen.

Keer op keer komt dit terug, het zijn geen incidenten.

En ja, bij Go Ahead Eagles hebben ze nog niet gewonnen.
En ook niet bij Cambuur, AZ en Groningen.

 

+1/-0

Deze wedstrijd komt na een Champions League wedstrijd. Niet onderschatten dus. Komt bij dat het thuis tegen Go Ahead gewoon 0-0 is gebleven. Echt zo'n wedstrijd waar je ineens punten kunt morsen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 20 februari 2022 om 19:59:

Deze wedstrijd komt na een Champions League wedstrijd. Niet onderschatten dus. Komt bij dat het thuis tegen Go Ahead gewoon 0-0 is gebleven. Echt zo'n wedstrijd waar je ineens punten kunt morsen.



Ja, helemaal eens. Alleen mag dat geen excuus zijn, we zullen daar gewoon moeten winnen.

Tegenstanders geven 110% tegen Ajax, dat weet je. Ze graven zich in, gooien zich overal voor. Hoe langer het 0-0 blijft hoe meer ze erin gaan geloven.
Maar nogmaals: dat mag geen excuus zijn.

 

+3/-0

Gaat lekker met Ajax. :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 20 februari 2022 om 11:34:

Wie kan ons nog stoppen



forumillustratie

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 20 februari 2022 om 19:59:

Deze wedstrijd komt na een Champions League wedstrijd. Niet onderschatten dus. Komt bij dat het thuis tegen Go Ahead gewoon 0-0 is gebleven. Echt zo'n wedstrijd waar je ineens punten kunt morsen.


Ja pfff. Je merkt het inderdaad goed de after CL dip.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 27 februari 2022 om 17:40:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 20 februari 2022 om 19:59:

Deze wedstrijd komt na een Champions League wedstrijd. Niet onderschatten dus. Komt bij dat het thuis tegen Go Ahead gewoon 0-0 is gebleven. Echt zo'n wedstrijd waar je ineens punten kunt morsen.


Ja pfff. Je merkt het inderdaad goed de after CL dip.



Die hadden we toch in de tweede helft tegen Benfica al?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 27 februari 2022 om 18:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 27 februari 2022 om 17:40:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 20 februari 2022 om 19:59:

Deze wedstrijd komt na een Champions League wedstrijd. Niet onderschatten dus. Komt bij dat het thuis tegen Go Ahead gewoon 0-0 is gebleven. Echt zo'n wedstrijd waar je ineens punten kunt morsen.


Ja pfff. Je merkt het inderdaad goed de after CL dip.



Die hadden we toch in de tweede helft tegen Benfica al?



Tegen een ploeg die 7-5-12 speelt in de madurodam ED en momenteel 12e staat. Zal de wraak van Marc wel zijn.....

 

+1/-0

Ik heb me de hele wedstrijd geërgerd aan Blind, dat ik niet snap dat hij de wedstrijd uitspeelt.

 

+2/-0

Daar waar Psv zijn slechte wedstrijden wel steeds wint, laten wij het continue liggen... Bizar dat zo'n Psv zo slecht speelt en maar 2 punten achter staat...

Dat is echht gewoon ons eigen falen ,maar bizar is het wel... :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 27 februari 2022 om 18:45:

Ik heb me de hele wedstrijd geërgerd aan Blind, dat ik niet snap dst hij de wedstrijd uitspeelt.



Dat is al zo sinds zijn hartklachten en het wordt alleen maar erger.

 

+2/-0

Wat een drama.. EtH wederom ongeschikt gebleken. Verschrikkelijk slechte wissels weer en net als tegen Benfica veel te laat ingegrepen. Pak een zak geld en stuur ‘m aub zsm naar Engeland. Deze man gaat ons de titel kosten, donderdag tegen AZ uit de beker en Benfica thuis zie ik ook niet gebeuren. Weg ermee!

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 27 februari 2022 om 18:45:

Daar waar Psv zijn slechte wedstrijden wel steeds wint, laten wij het continue liggen... Bizar dat zo'n Psv zo slecht speelt en maar 2 punten achter staat...

Dat is echht gewoon ons eigen falen ,maar bizar is het wel... :denk


PSV heeft echt geluk gehad dat een Sparta speler ineens dacht: laat ik rood pakken.

 

+1/-0

Het schijnt dat er vandaag in en rondom Eindhoven al weer platte karren zijn gesignaleerd ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 27 februari 2022 om 18:46:

Dat is al zo sinds zijn hartklachten en het wordt alleen maar erger.



Sinds zijn klachten hebben wij klachten.

Waarom worden wij niet geholpen?
Hoe lang moeten wij nog op de wachtlijst staan?

 

+2/-0

Thuis speel je 0-0 tegen Go Ahead, en in Deventer verlies je met 2-1. Dit is echt om je kapot te schamen.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Go Ahead Eagles - Ajax