Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB-Beker 2024/2025] Ajax - Telstar

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Er zal sowieso gerouleerd worden met het oog op komend weekend. Ik hoop dat enkele creatieve Jong Ajax spelers de kans krijgen. Verder hopen dat niemand geblesseerd raakt.

+2/-0

Ik ga voor het eerst in iets van 8 jaar weer eens naar het stadion om deze wedstrijd te bekijken. Kaartjes gekocht voor de plek waar ik 15 jaar een seizoenskaart had, dus wel lachen om het oude vertrouwde stoeltje weer te zien haha.
Van de wedstrijd verwacht ik niks. En het zal wel koud zijn. Maar het wordt vast gezellig!

+4/-0

Jong Ajax won een paar weken geleden al redelijk eenvoudig van Telstar. Gasten staan elfde in de KKD. Hier moet je gewoon simpel winnen zonder blessures en kaarten.

Ik zou wat wisselspelers minuten geven en een paar talenten op de bank zetten voor hun debuut.

Ramaj
Gaaei, Sutalo, Kaplan, Wijndal
Hlynsson, Mannsverk, Fitz-Jim
Traoré, Brobbey, Godts

Met op het bankje onder meer:
Faberski, Konadu (mits fit), Rijkhoff, Mokio, Janse en Alders.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 18 december 2024 om 13:21:

Jong Ajax won een paar weken geleden al redelijk eenvoudig van Telstar. Gasten staan elfde in de KKD. Hier moet je gewoon simpel winnen zonder blessures en kaarten.

Ik zou wat wisselspelers minuten geven en een paar talenten op de bank zetten voor hun debuut.

Ramaj
Gaaei, Sutalo, Kaplan, Wijndal
Hlynsson, Mannsverk, Fitz-Jim
Traoré, Brobbey, Godts

Met op het bankje onder meer:
Faberski, Konadu (mits fit), Rijkhoff, Mokio, Janse en Alders.

Ik zou alleen nog verder gaan en Faberski op rechtsbuiten zetten en Akpom linksbuiten. Deze wedstrijd wordt toch wel gewonnen, maar die twee jongens hun energie besparen zou een goede zaak zijn.

+2/-0

YAKUBU22 schreef op 18 december 2024 om 13:13:

Ik ga voor het eerst in iets van 8 jaar weer eens naar het stadion om deze wedstrijd te bekijken. Kaartjes gekocht voor de plek waar ik 15 jaar een seizoenskaart had, dus wel lachen om het oude vertrouwde stoeltje weer te zien haha.
Van de wedstrijd verwacht ik niks. En het zal wel koud zijn. Maar het wordt vast gezellig!

Veel plezier! Zorg jij ervoor dat we doorgaan?

+1/-0

20.00 uur | Tottenham Hotspur O23 - Ajax O23 (tussenstand 0-3)
Opstelling Ajax O23:

Setford; Alders, Van de Pavert, Janse, Mokio; Bounida, Verkuijl, Steur; Faberski, Kalokoh, Banel.

Gezien de opstelling vanavond wordt het dus idd zoals al gevreesd een opstelling vol talentloze rotzooi tegen Telstar.

+2/-0

Mike1976 schreef op 18 december 2024 om 21:07:

Opstelling Ajax O23:

Setford; Alders, Van de Pavert, Janse, Mokio; Bounida, Verkuijl, Steur; Faberski, Kalokoh, Banel.

Gezien de opstelling vanavond wordt het dus idd zoals al gevreesd een opstelling vol talentloze rotzooi tegen Telstar.

Hoe zit het met Ugwu?

+1/-0

Mike1976 schreef op 18 december 2024 om 21:07:

Opstelling Ajax O23:

Jammer, man. Juist zo een bekerwedstrijd in de ArenA hadden ze enkele van deze jongens moeten gunnen.. op z'n minst Faberski.

+1/-0

Ik zie niet waarom je de 2 laatste wedstrijden van het jaar niet met je beste elftal zou kunnen spelen, maandag kunnen ze lekker een paar weken uitrusten.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB-Beker 2024/2025] Ajax - Telstar