Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB-Beker 2024/2025] Ajax - Telstar

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Volgende ronde uit tegen AZ. Vind ik wel prettig eigenlijk; een extra wedstrijd tegen een waardige tegenstander.

+1/-0

Revanche nemen op die gasten.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 20 december 2024 om 00:28:

Ik heb veel respect voor de supporters in het stadion en voor hen die niet uit frustratie hebben weggezapt.

Ik trok het gewoon niet meer. Dit sloeg weer nergens op en dan ook nog met een serieuze opstelling. Had dan enkele jeugdspelers die er wél zin in hadden de kans gegeven en Ramaj op doel gezet om hem ook wat perspectief te bieden.

En voor degenen wie op een kerstborrel zichzelf dronken voerden diezelfde avond?

Met een volledig A-team spelen tegen een Eerste Divisie-ploeg vind ik risicovoller dan met een (halve) B-ploeg. Ik heb zonet de samenvatting gezien; geen idee wanneer de hele wedstrijd nog. Mooie kopbal van Rugani. De rest ben ik alweer (bijna) vergeten.

+2/-0

Kiki schreef op 20 december 2024 om 18:36:

s0lido schreef op 20 december 2024 om 00:28:

Ik heb veel respect voor de supporters in het stadion en voor hen die niet uit frustratie hebben weggezapt.

Ik trok het gewoon niet meer. Dit sloeg weer nergens op en dan ook nog met een serieuze opstelling. Had dan enkele jeugdspelers die er wél zin in hadden de kans gegeven en Ramaj op doel gezet om hem ook wat perspectief te bieden.

En voor degenen wie op een kerstborrel zichzelf dronken voerden diezelfde avond?

Met een volledig A-team spelen tegen een Eerste Divisie-ploeg vind ik risicovoller dan met een (halve) B-ploeg. Ik heb zonet de samenvatting gezien; geen idee wanneer de hele wedstrijd nog. Mooie kopbal van Rugani. De rest ben ik alweer (bijna) vergeten.

Ben daar niet trots op! :B

-

Maar goed, zulke wedstrijden hoor je in te gaan met een mix van A en B. Dan heb je in ieder geval wat jonkies die er vol voor willen gaan.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB-Beker 2024/2025] Ajax - Telstar