Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Go Ahead Eagles - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 21 september 2024 om 22:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 21 september 2024 om 22:08:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 21 september 2024 om 22:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 21 september 2024 om 21:57:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 21 september 2024 om 21:35:

Goeie scheids 🤣


Refereert dit naar iets waarbij we geluk met de scheidsrechter hebben?

Wat een waardeloze 1-1. Niet alleen spelen we gelijk in Deventer, maar waren wij de onderliggende partij volgens de statistieken. Ik zou ook niet kunnen zeggen dat we vandaag goed hebben gespeeld; laat staan beter dan GAE. Een goaltje van Klaassen... en verder?

Rasmussen nu ook ingevallen voor Godts! Dus ook op linksbuiten!!! Hij en Gaaei op de vleugels bij een gelijke stand tegen Go Ahead!!?? Breng dan Akpom in!!!



Ik snap helemaal niks van de wissels... Gaaie, Wijndal, Rasmussen.... allemaal niet goed genoeg...


De wissels Brobbey en Klaassen waren in orde, maar die drie inderdaad niet. Rugani erin voor Kaplan, Akpom voor Traoré en Banel voor Godts zou een stuk logischer geweest zijn.



Ik denk dat deze betweter van een trainer weer aan het rouleren geslagen is en de kleinere ED-ploegen onderschat.

Misschien dat hij ze analyseert op basis van hun recente wedstrijden en geen idee heeft hoe deze ploegen spelen tegen Ajax.


Ik snap hem gewoon niet. Hij wilde zo graag Rugani en brengt dan Wijndal wie weg mocht, om zo onnodig te schuiven achterin. En van alle spelers die je kunt terugzetten naar JA... waarom blijft Rasmussen minuten maken? Dé slechtste selectiespeler en nu zelfs op linksbuiten, terwijl hij al waardeloos is op zijn eigen positie. Banel is écht een gebrek aan beter, maar tenminste een échte linksbuiten en zat gewoon op de bank! En dan ook niet eens Akpom erin... terwijl je een doelpunt nodig heb. Akpom + Brobbey in de eindfase is een goalmachine!!!

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 21 september 2024 om 22:17:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 21 september 2024 om 22:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 21 september 2024 om 22:08:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 21 september 2024 om 22:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 21 september 2024 om 21:57:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 21 september 2024 om 21:35:

Goeie scheids 🤣


Refereert dit naar iets waarbij we geluk met de scheidsrechter hebben?

Wat een waardeloze 1-1. Niet alleen spelen we gelijk in Deventer, maar waren wij de onderliggende partij volgens de statistieken. Ik zou ook niet kunnen zeggen dat we vandaag goed hebben gespeeld; laat staan beter dan GAE. Een goaltje van Klaassen... en verder?

Rasmussen nu ook ingevallen voor Godts! Dus ook op linksbuiten!!! Hij en Gaaei op de vleugels bij een gelijke stand tegen Go Ahead!!?? Breng dan Akpom in!!!



Ik snap helemaal niks van de wissels... Gaaie, Wijndal, Rasmussen.... allemaal niet goed genoeg...


De wissels Brobbey en Klaassen waren in orde, maar die drie inderdaad niet. Rugani erin voor Kaplan, Akpom voor Traoré en Banel voor Godts zou een stuk logischer geweest zijn.



Ik denk dat deze betweter van een trainer weer aan het rouleren geslagen is en de kleinere ED-ploegen onderschat.

Misschien dat hij ze analyseert op basis van hun recente wedstrijden en geen idee heeft hoe deze ploegen spelen tegen Ajax.


Ik snap hem gewoon niet. Hij wilde zo graag Rugani en brengt dan Wijndal wie weg mocht, om zo onnodig te schuiven achterin. En van alle spelers die je kunt terugzetten naar JA... waarom blijft Rasmussen minuten maken? Dé slechtste selectiespeler en nu zelfs op linksbuiten, terwijl hij al waardeloos is op zijn eigen positie. Banel is écht een gebrek aan beter, maar tenminste een échte linksbuiten en zat gewoon op de bank! En dan ook niet eens Akpom erin... terwijl je een doelpunt nodig heb. Akpom + Brobbey in de eindfase is een goalmachine!!!



Ik probeer er een verklaring voor te vinden en dan kom ik op rouleren, onderschatting en wellicht sabotage omdat hij erachter is gekomen dat het niets wordt en dus op zoek is naar een snelle oprotpremie. Ik snap het anders ook niet. De keuzes die hij vandaag maakt, zijn geen keuzes om iets te forceren..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 21 september 2024 om 22:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 21 september 2024 om 22:17:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 21 september 2024 om 22:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 21 september 2024 om 22:08:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 21 september 2024 om 22:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 21 september 2024 om 21:57:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 21 september 2024 om 21:35:

Goeie scheids 🤣


Refereert dit naar iets waarbij we geluk met de scheidsrechter hebben?

Wat een waardeloze 1-1. Niet alleen spelen we gelijk in Deventer, maar waren wij de onderliggende partij volgens de statistieken. Ik zou ook niet kunnen zeggen dat we vandaag goed hebben gespeeld; laat staan beter dan GAE. Een goaltje van Klaassen... en verder?

Rasmussen nu ook ingevallen voor Godts! Dus ook op linksbuiten!!! Hij en Gaaei op de vleugels bij een gelijke stand tegen Go Ahead!!?? Breng dan Akpom in!!!



Ik snap helemaal niks van de wissels... Gaaie, Wijndal, Rasmussen.... allemaal niet goed genoeg...


De wissels Brobbey en Klaassen waren in orde, maar die drie inderdaad niet. Rugani erin voor Kaplan, Akpom voor Traoré en Banel voor Godts zou een stuk logischer geweest zijn.



Ik denk dat deze betweter van een trainer weer aan het rouleren geslagen is en de kleinere ED-ploegen onderschat.

Misschien dat hij ze analyseert op basis van hun recente wedstrijden en geen idee heeft hoe deze ploegen spelen tegen Ajax.


Ik snap hem gewoon niet. Hij wilde zo graag Rugani en brengt dan Wijndal wie weg mocht, om zo onnodig te schuiven achterin. En van alle spelers die je kunt terugzetten naar JA... waarom blijft Rasmussen minuten maken? Dé slechtste selectiespeler en nu zelfs op linksbuiten, terwijl hij al waardeloos is op zijn eigen positie. Banel is écht een gebrek aan beter, maar tenminste een échte linksbuiten en zat gewoon op de bank! En dan ook niet eens Akpom erin... terwijl je een doelpunt nodig heb. Akpom + Brobbey in de eindfase is een goalmachine!!!



Ik probeer er een verklaring voor te vinden en dan kom ik op rouleren, onderschatting en wellicht sabotage omdat hij erachter is gekomen dat het niets wordt en dus op zoek is naar een snelle oprotpremie. Ik snap het anders ook niet. De keuzes die hij vandaag maakt, zijn geen keuzes om iets te forceren..


Aan de andere kant doet hij exact wat ik al maanden over hem heb gezegd. Ik zei een tijd geleden iets over opa-voetbal ofzo en iets wat betreft verdedigen, verdedigen en verdedigen.

 

+1/-0

Waardeloze vertoning. Er werd gewoon totaal niet met overtuiging gespeeld. Tegen dit soort tegenstanders moet je het initiatief pakken en fouten afdwingen. Dan kan het zo zijn dat je niet per se heel veel creëert, maar je moet in elk geval controle over de wedstrijd hebben door vast aan de bal te zijn en niet in momenten van vertwijfeling komen. Op die manier haal je de angel uit hun spel, want zij loeren alleen maar op foutjes van ons. Pas in de allerlaatste minuten lukte het om wat langer aan de bal te blijven.

In een wedstrijd als deze zie ik de toegevoegde waarde van Henderson ook niet zo. Tegen een counterploeg is hij niet de aangewezen man om de balans te bewaken. Met Fitz-Jim in een aanvallende rol win je ook de oorlog niet, en Godts is heel slecht uit de wedstrijdloze periode gekomen. Voor het inbrengen van Gaaei en Rasmussen voor een buitenspeler mogen we Kroes bedanken. Als Traoré niet geblesseerd was snap ik die wissel ook niet.

Klaassen deed het dan wel weer prima. Zijn goal mag ook geen verassing genoemd worden. Prachtige kopbal ook echt. Hij had er misschien nog eentje kunnen maken als Rasmussen niet zo achterlijk hard voorgaf. Rensch deed dat in de eerste helft in een iets minder kansrijke situatie ook al op Weghorst, en ook bij die voorzet van Gaaei op Brobbey had er meer in gezeten.

 

+1/-0

Wie net als ik deze wedstrijd op ESPN heeft zitten kijken, zal dan ook Depay-fans met al die witte hoofdbandjes in Brazilië gezien hebben.

Denken jullie wat ik denk?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Go Ahead Eagles - Ajax