Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Ere] AZ - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Minuutje 29, totaal onnodig doorglijden van Veltman op Idrissi. Met een beetje pech blesseert hij die jongen en gaat ie af met rood.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 15 december 2019 om 17:17:

Minuutje 29, totaal onnodig doorglijden van Veltman op Idrissi. Met een beetje pech blesseert hij die jongen en gaat ie af met rood.


Ik weet dat je geen fan bent maar dit slaat echt nergens op. Slechte aanname Idrissi, Veltman maakt een keurige sliding op de bal, ruim op tijd. Dom van Idrissi dat ie niet gewoon opspringt zodat ie niet geraakt wordt.

Overigens is Schuurs de enige die me positief opvalt dus die zou mi inmiddels Veltman wel uit de basis kunnen verdringen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MrBuijs schreef op 15 december 2019 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 15 december 2019 om 17:17:

Minuutje 29, totaal onnodig doorglijden van Veltman op Idrissi. Met een beetje pech blesseert hij die jongen en gaat ie af met rood.


Ik weet dat je geen fan bent maar dit slaat echt nergens op. Slechte aanname Idrissi, Veltman maakt een keurige sliding op de bal, ruim op tijd. Dom van Idrissi dat ie niet gewoon opspringt zodat ie niet geraakt wordt.

Overigens is Schuurs de enige die me positief opvalt dus die zou mi inmiddels Veltman wel uit de basis kunnen verdringen.



Fan niet, maar ook geen basher. Ik vond dit gewoon heel erg lomp en vooral onnodig, vooral omdat hij geen moeite doet zijn benen terug te trekken nadat de bal weg is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 15 december 2019 om 17:27:

open/sluit de onderstaande quote:

MrBuijs schreef op 15 december 2019 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 15 december 2019 om 17:17:

Minuutje 29, totaal onnodig doorglijden van Veltman op Idrissi. Met een beetje pech blesseert hij die jongen en gaat ie af met rood.


Ik weet dat je geen fan bent maar dit slaat echt nergens op. Slechte aanname Idrissi, Veltman maakt een keurige sliding op de bal, ruim op tijd. Dom van Idrissi dat ie niet gewoon opspringt zodat ie niet geraakt wordt.

Overigens is Schuurs de enige die me positief opvalt dus die zou mi inmiddels Veltman wel uit de basis kunnen verdringen.



Fan niet, maar ook geen basher. Ik vond dit gewoon heel erg lomp en vooral onnodig, vooral omdat hij geen moeite doet zijn benen terug te trekken nadat de bal weg is.


Ik vind het allemaal wel meevallen en zoals ik zeg, vooral dom van de aanvaller. Je neemt een bal fout aan ziet de verdediger komen van wie je weet dat ie een correcte sliding gaat maken. Er is vrij veel ruimte, geen buitensporig gevaar, dan moet je gewoon even opspringen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MrBuijs schreef op 15 december 2019 om 17:35:

(...) dan moet je gewoon even opspringen.



Matennaaiers doen dat niet ...

 

+1/-0

Oei, wat een smerige (bewuste) overtreding van Ziyech net. Komt heel erg goed weg.

 

+1/-0

Eens, die was vies en donkergeel. Overigens vond ik die van wijndal op Tadic nog viezer.

 

+1/-0

Huntelaar de beste spits van AZ vandaag?

Zijn enige echte kans gemist en meermaals de bal cadeau doen aan AZ.

1-0 AZ, volkomen verdiend als je zo laf wisselt als ten Hag doet. We roepen het gewoon over ons zelf af door de basisopstelling en het wisselbeleid van ten Hag. Zoveel blessures in vooral de voorste linie kun je niet op anticiperen in je selectiebeleid, maar als je dan ziet dat o.a. Traoree geen enkele kans krijgt en afgekeurde paarden als Siem en Huntelaar wel dan ben je gewoon zelf de oorzaak van deze ellende.

Wederom brengt ten Hag een extra verdediger om een resultaat over de streep te trekken en weer krijgt hij het deksel op de neus. Hardleers Utrecht trainertje.

 

+2/-0

We mogen Ten Hag bedanken voor zijn klote behouden wisselbeleid. AZ was helemaal leeg en rijp voor de slacht, maar meneertje wisselt om op een 0-0 te spelen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 15 december 2019 om 18:36:

We mogen Ten Hag bedanken voor zijn klote behouden wisselbeleid. AZ was helemaal leeg en rijp voor de slacht, maar meneertje wisselt om op een 0-0 te spelen.



PSV uit, Tottenham, Chelsea en Valencia thuis etc.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MrBuijs schreef op 15 december 2019 om 18:28:

Eens, die was vies en donkergeel. Overigens vond ik die van wijndal op Tadic nog viezer.



Klopt. Wat dat betreft was de scheids wel consequent (slecht, maar niet partijdig).

 

+1/-0

Je mist veel basisspelers en je zit in een mindere fase. Dat je dan ook nog vlak voor tijd zo'n tegengoal krijgt is helemaal tekenend. Het was niet terecht. Ajax was er in de tweede helft nog dichter bij. Maar ja wel een dramatische pot.

Dat middenveld met Alvarez en Marin.. wat een ellende. Duurt allemaal te lang, zien de oplossingen niet en verdedigend brengen ze ook niks.

Ik vind het heel vreemd dat Ten Hag met Huntelaar bleef spelen. Een centrum met Clasie en Wuytens moet je toch gewoon stukspelen met Tadic... echt het slaat nergens op. Noa Lang was slecht tegen Valencia maar had echt wel wat kunnen brengen. Net zoals Traore en Gravenberch. Ziyech zag er niet fit uit. Tadic laat helemaal niks zien vanaf de flank. Totaal geen snelheid, geen diepte.

Heel raar dat hij niet wisselt (alleen uit nood). Tevreden met een gelijkspelletje in plaats van actief op zoek gaan naar de voorsprong. Dat is echt jammer en past niet bij Ajax. Dat je dan nog verliest zegt genoeg.

 

+3/-0

Tja, zo verdedigend was die wissel niet. Mazraoui is voetballen misschien wel handiger dan Marin, tagliafico aanvallend ook niet minder dan mazraoui.
Voor de rest ben ik geen fan van KJH, je ziet dat al het voetbal aanvallend eruit gaat, maar blijkbaar is Traore nog niet beter. Verder valt het wel heel verkeerd allemaal met de blessures nu, wat denk ik de enige oorzaak is. Ik zou NL niet weten hoe je het anders neer kan zetten als ETH zijnde.

 

+1/-0

Huntelaar en Veltman mag je nooit meer opstellen. Overmars mag aan de bak in de winterstop om zijn fouten te herstellen. Verwacht overigens dat als Neres en Promes er weer zijn dat we makkelijk kampioen gaan worden. De twee komende transferwindows mag Overmars zijn dikke bonus terugverdienen zodat we volgend jaar weer cl league ready zijn.

 

+2/-0

Ajax had zeker wel een gelijkspelletje verdiend. Het spel was niet best, maar dat vond ik eerder slecht van AZ dan van Ajax met al die afwezigen. Het middenveld is wel te karig inderdaad. Vind Alvarez niet zoveel. Erg teleurstellende wissels ook van Ten Hag. Waarom niet Traoré voor Huntelaar brengen? Al helemaal als Clasie achterin staat bij AZ. Ook Lang was een logische invaller geweest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 15 december 2019 om 18:46:

Je mist veel basisspelers en je zit in een mindere fase. Dat je dan ook nog vlak voor tijd zo'n tegengoal krijgt is helemaal tekenend. Het was niet terecht. Ajax was er in de tweede helft nog dichter bij. Maar ja wel een dramatische pot.

Dat middenveld met Alvarez en Marin.. wat een ellende. Duurt allemaal te lang, zien de oplossingen niet en verdedigend brengen ze ook niks.

Ik vind het heel vreemd dat Ten Hag met Huntelaar bleef spelen. Een centrum met Clasie en Wuytens moet je toch gewoon stukspelen met Tadic... echt het slaat nergens op. Noa Lang was slecht tegen Valencia maar had echt wel wat kunnen brengen. Net zoals Traore en Gravenberch. Ziyech zag er niet fit uit. Tadic laat helemaal niks zien vanaf de flank. Totaal geen snelheid, geen diepte.

Heel raar dat hij niet wisselt (alleen uit nood). Tevreden met een gelijkspelletje in plaats van actief op zoek gaan naar de voorsprong. Dat is echt jammer en past niet bij Ajax. Dat je dan nog verliest zegt genoeg.


Tadic als buitenspeler kan echt niet meer en idd laf van TH. Verder niks aan het handje..Az gaat nog genoeg punten verliezen. Het is nu aan Overmars.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MrBuijs schreef op 15 december 2019 om 18:47:

Tja, zo verdedigend was die wissel niet. Mazraoui is voetballen misschien wel handiger dan Marin, tagliafico aanvallend ook niet minder dan mazraoui.
Voor de rest ben ik geen fan van KJH, je ziet dat al het voetbal aanvallend eruit gaat, maar blijkbaar is Traore nog niet beter. Verder valt het wel heel verkeerd allemaal met de blessures nu, wat denk ik de enige oorzaak is. Ik zou NL niet weten hoe je het anders neer kan zetten als ETH zijnde.



Misschien de boel niet omgooien en gewoon des Ajax spelers doorschuiven.

 

+3/-0

Paar weken geleden was Ajax nog oppermachtig, en nu verlies je drie keer op rij. We kunnen niet eens meer scoren of überhaupt fatsoenlijke kansen creëren. Het kan snel verkeren. Clubs in de Eredivisie hoeven niet meer bang te zijn. Ajax is weer te pakken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 15 december 2019 om 18:50:

open/sluit de onderstaande quote:

MrBuijs schreef op 15 december 2019 om 18:47:

Tja, zo verdedigend was die wissel niet. Mazraoui is voetballen misschien wel handiger dan Marin, tagliafico aanvallend ook niet minder dan mazraoui.
Voor de rest ben ik geen fan van KJH, je ziet dat al het voetbal aanvallend eruit gaat, maar blijkbaar is Traore nog niet beter. Verder valt het wel heel verkeerd allemaal met de blessures nu, wat denk ik de enige oorzaak is. Ik zou NL niet weten hoe je het anders neer kan zetten als ETH zijnde.



Misschien de boel niet omgooien en gewoon des Ajax spelers doorschuiven.


Eens. Maar je moet bijna wel omdat je geen buitenspelers hebt. Dan heb je Tadic in de spits, maar zonder buitenspelers. Anderzijds is een middenveld martinez Ziyech VdBeek en Tadic als spits zo een goede as en perfect ingespeeld dat je zonder geschuif beter af zou zijn misschien. En dat je dit maar opvult met wie dan ook.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Ere] AZ - Ajax