Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [CL] Lille - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Als het 3-4 wordt boeit ook niet. Er moet gewonnen worden thats it.

 

+1/-0

Zo zou ik spelen:

------------- Onana-----------
Mazraoui - Alvarez - Martinez--Tagliafico

---Van De Beek--Ziyech---Ekkelenkamp----

------Labyad---- Tadic-----Promes-----


Ten Hag gaat voor denk ik:


--------------Onana-----------
Mazraoui - Alvarez - Schuurs--Tagliafico

---Van De Beek--Ziyech---Martinez

------Labyad---- Tadic-----Promes-----

 

+3/-0

Onana
Dest - Alvarez- Schuurs- Tagliafico
vdBeek - Ziyech - Martinez
--Labyad - Tadic - Promes--

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

sanMarco schreef op 19 november 2019 om 14:12:

Onana
Dest - Alvarez- Schuurs- Tagliafico
vdBeek - Ziyech - Martinez
--Labyad - Tadic - Promes--




>> is dat hoe jij zou spelen of hoe jij denkt dat Ten Hag gaat spelen?

> Mazraoui op de bank; vreemde keuze aangezien hij in vorm is. De rest volg ik.

 

+1/-0

Mazraoui is geblesseerd uitgevallen bij Marokko, laten we hopen dat het meevalt.

 

+2/-0

Zeker laten we het hopen, want in de Chelsea vorm - speelt Maz altijd bij mij.

 

+1/-0

Voor herhaling vatbaar.

open/sluit de onderstaande quote:
Greco schreef op 12 november 2019 om 16:09:

Ik denk dat het eerder zo iets gaat worden:

-----------Onana-------------
Dest - Martinez - Schuurs- Tagl
Ziyech - vdBeek- Alvarez
--Labyad - Tadic - Promes--

Ondanks da Maz het zo goed afgelopen weekend gedaan heeft denk ik dat ten Hag hem niet gaat opstellen ten koste van Dest. Dest doet het namelijk prima in de CL.
Verder denk ik dat de centrale duo gevormd gaat worden met Martinez/Schuurs. Martinez is van oorsprong een CV.

Waar ik over twijfel is of Schuurs wel achterin gaat voetballen. Het zou zo maar kunnen zijn dat dat Alvarez naast Martinez gaat worden aangezien die 2 wel vaker naast elkaar hebben gestaan.


Mijn geupdate reactie:
Die voorhoede en achterhoede zou ik wel 90 minuten willen zien, maar op het middenveld hoop ik dan op een invalbeurt voor Carel Eiting, Lassina Traore en Naci Unuvar. Dat lijkt me meest vuurgevaarlijk.

 

+1/-1

Ten Hag liet het zaterdag al doorschemeren, het gaat gewoon dit worden:

Onana;
Mazraoui-Schuurs-Alvarez-Tagliafico;
vd Beek-Ziyech-Martinez
Labyad-Tadic-Promes

Die Timber gaat ook mee, doet het momenteel voortreffelijk, misschien een verrassing, al denk ik van niet.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 26 november 2019 om 17:52:

Ten Hag liet het zaterdag al doorschemeren, het gaat gewoon dit worden:

Onana;
Mazraoui-Schuurs-Alvarez-Tagliafico;
vd Beek-Ziyech-Martinez
Labyad-Tadic-Promes

Die Timber gaat ook mee, doet het momenteel voortreffelijk, misschien een verrassing, al denk ik van niet.



-- ik denk het ook - op zich ook heel begrijpelijk + je kan altijd later ingrijpen.
Martinez verplaatsen - KJ erin - Traore of Ekkelenkamp etc...

Ik hoop op 0-2 bij rust. Dat zou vet zijn.

 

+1/-0

Morgen is het eigenlijk een wedstrijdje zonder al teveel spanning.
Valencia word hoe dan ook de finale van deze poule, of we nou winnen, verliezen of gelijkspelen in Lille.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 26 november 2019 om 20:17:

Morgen is het eigenlijk een wedstrijdje zonder al teveel spanning.
Valencia word hoe dan ook de finale van deze poule, of we nou winnen, verliezen of gelijkspelen in Lille.



Precies, alleen in het geval dat wij én Chelsea beiden winnen, is de buit zo goed als binnen. Voor de rest is dit een potje voor het behalen van de eerste plek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 26 november 2019 om 20:44:

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 26 november 2019 om 20:17:

Morgen is het eigenlijk een wedstrijdje zonder al teveel spanning.
Valencia word hoe dan ook de finale van deze poule, of we nou winnen, verliezen of gelijkspelen in Lille.



Precies, alleen in het geval dat wij én Chelsea beiden winnen, is de buit zo goed als binnen. Voor de rest is dit een potje voor het behalen van de eerste plek.



Ook dat is niet helemaal waar, als Chelsea 2x win dan kunnen we nooit meer eerste worden.

 

+2/-0

Klopt, helaas. Maar voor dít potje is het om eerste te kunnen worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 26 november 2019 om 17:52:

Ten Hag liet het zaterdag al doorschemeren, het gaat gewoon dit worden:

Onana;
Mazraoui-Schuurs-Alvarez-Tagliafico;
vd Beek-Ziyech-Martinez
Labyad-Tadic-Promes

Die Timber gaat ook mee, doet het momenteel voortreffelijk, misschien een verrassing, al denk ik van niet.



Beter Martinez achterin en Alvarez op het middenveld, zo zie ik dat, want anders staat het te stil centraal achterin. Alvarez moet je de looplijnen laten belopen, anders is hij driemaal minder waard. Maar wij als Nederlandse mensen, vermijden liever een leercurve omdat het kwetsbaarheid met zich meebrengt, en zijn te bang dat Alvarez vaak mistimide loopjees heeft, en dan gaan we hem laten ingraven, zo is ook Heitinga omgebracht uit zijn allereerst aanstormende veelbelovende jeugd naar een baggerende beton verdediger. Ook Nigel de Jong is zo verpest, vergeet nooit zijn goal op Highbury zo jong, dat was zijn hoogtepunt van zijn hele loopbaan!

 

+1/-0

Ajax o19 heeft met 1 - 2 gewonnen van Lille en zijn door naarde volgende ronde. Hopelijk een voorbode voor succes vanavond.

 

+1/-0

Ik zie het toch optimistisch in. Lille mist ook het centrale verdedigers duo, waaronder hun aanvoerder. De plaatsen worden ingenomen door zeer jeugdige spelers. Dus hopen dat onze voorhoede een beetje in forme is en er eentje meer scoren dan hen. Simpeler kan de opdracht niet zijn.

Over allerlei speculaties doe ik niet mee, gewoon proberen te winnen en dan ben je een stap dichterbij overwintering. Sommigen roepen aan winst op Valencia heb je ook genoeg. Dat zal. Uit in Mestalla hadden we gewoon geluk dat Valencia niet scoorde, want toen had het ook 3-3 kunnen zijn.

 

+1/-0

Opstelling Ajax: Onana; Dest, Schuurs, Martínez, Tagliafico; Van de Beek, Mazraoui, Ziyech; Promes, Tadic, Labyad.

Had ik toch goed geraden in één van mijn eerdere posts: https://ajax.supporters.nl/forums/reacties/7/21/1/CL-Lille---Ajax#reactie622link :denk

 

+1/-0

Ik vind het wel logisch gezien de omstandigheden. Iedere opstelling zou zijn nadelen hebben gehad. Martinez op het middenveld houden was prettig geweest, maar ik had hem denk ik ook naast Schuurs gezet. Die vult hem wat beter aan dan Alvarez zou doen. Voor in de opbouw is het ook beter. Bovendien hebben die twee achterin eerder al samengespeeld, en Alvarez heeft enkel in een of twee oefenpotjes of zo een hele wedstrijd achterin gespeeld. Mazraoui kan ook op het middenveld spelen en je houdt de voorste linies grotendeels intact.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 27 november 2019 om 19:42:

Opstelling Ajax: Onana; Dest, Schuurs, Martínez, Tagliafico; Van de Beek, Mazraoui, Ziyech; Promes, Tadic, Labyad.

Had ik toch goed geraden in één van mijn eerdere posts: https://ajax.supporters.nl/forums/reacties/7/21/1/CL-Lille---Ajax#reactie622link :denk



Bijna buddy ;)

Je schreef:

" Ik zou zeggen: Onana: Dest - Schuurs/Alvarez - Martinez (vind het ook kut om hem van het middenveld weg te halen, maar hij is op dit moment de enige optie achter Blind) - Tagliafico; Mazraoui- Ziyech - Van de Beek; Labyad - Tadic - Promes.."

als je het echt goed had geraden had je Alvarez moeten weglaten ;)
Sorry bro. Maar bijna, well done.

 

+1/-0

Grappig. Had Veltman dezelfde overtreding gemaakt als Mazraoui met geel op zak, het forum hier was al gecrasht.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [CL] Lille - Ajax