Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2022/2023] Ajax - Go Ahead Eagles

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Zaterdag 1 oktober, 20.00u:

Ajax - Go Ahead Eagles

 

+1/-0

Na het spelbeeld van vandaag en de verwachting dat Schreuder niets verandert: 1-2.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 18 september 2022 om 19:00:

Na het spelbeeld van vandaag en de verwachting dat Schreuder niets verandert: 1-2.



De transferperiode is voorbij.

 

+1/-0

Benieuwd of Schreuder geleerd heeft van AZ uit.
Thuis moet je winnen van GAE.

 

+1/-0

Zou graag een keer deze opstelling willen zien, maar dat zal wel niet gebeuren...

Tadic/Bergwijn - Brobbey - Tadic/Bergwijn

Berghuis - Kudus - Taylor

Alvarez

Bassey - Timber - Rensch

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AFCA1103 schreef op 28 september 2022 om 10:52:

Zou graag een keer deze opstelling willen zien, maar dat zal wel niet gebeuren...

Tadic/Bergwijn - Brobbey - Tadic/Bergwijn

Berghuis - Kudus - Taylor

Alvarez

Bassey - Timber - Rensch


Kan Berghuis al gelijk weer spelen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 28 september 2022 om 13:20:

open/sluit de onderstaande quote:

AFCA1103 schreef op 28 september 2022 om 10:52:

Zou graag een keer deze opstelling willen zien, maar dat zal wel niet gebeuren...

Tadic/Bergwijn - Brobbey - Tadic/Bergwijn

Berghuis - Kudus - Taylor

Alvarez

Bassey - Timber - Rensch


Kan Berghuis al gelijk weer spelen?



Lijkt me niet, met een rug b moet je geen risico nemen...

 

+2/-0

Ik zou gewoon zo gaan spelen (mits geen Berghuis):

Pasveer
Ocampos-Timber-Blind-Bassey
Alvarez-Kudus-Taylor
Tadic-Brobbey-Bergwijn

Ocampos, Blind en Kudus aanvallend ingesteld laten spelen. Ocampos is een stoom trein, dus lekker over Tadic laten denderen, hij heeft ervaring en gif zat om het spelletje te lezen, zijn enige kans om mee naar Qatar te gaan is deze manier. Rensch is momenteel veel te zwak, kip zonder kop. Blind heb je nodig voor de passes moeten Bassey en Alavarez maar stapjes extra doen.

Ps. in de rust Grillitsch brengen, wil hem eens een helft aan het werk zien.

 

+2/-0

Pasveer, Timber, Bassey, Klaassen, Taylor, Brobbey, Tadic, Ocampos, Rensch, Blind, Grillitsch.

Verrassend als je ziet wat er op de bank zit.

 

+1/-0

Schreuder gaat rouleren (met het oog op Napoli). Ik ben daar een voorstander van. Je hebt niet voor niets zo'n brede selectie. Wel benieuwd hoe dit opgevangen wordt, want met Álvarez, Berghuis, Kudus en Bergwijn haal je niet de minste jongens eruit.

Go Ahead misschien niet de meest aansprekende tegenstander, maar "It just got interesting!".

 

+1/-0

Ik vind het een aardige statische opstelling. Ik denk dat er weer corrigeer werkzaamheden nodig zijn om te winnen.

 

+1/-0

Ik verwacht puntverlies of reparatie werkzaamheden in de 2e helft door de vele wisselingen. Er waren al geen automatismen, laat staan dat die er nu zullen zijn.

Ik hoop echter op een flitsend Ajax, maar ben sceptisch! Neemt niet weg dat je met deze opstelling gewoon 4-0, 5-0 moet winnen!

 

+1/-0

Wat een ongelooflijk ongeïnteresseerd zooitje is het. Schreuder is TH 2. Krijgt ze niet gemotiveerd om eens tempo te maken.

 

+1/-0

Schuif Reiziger maar door ofzo. En laat Schreuder die non-voetballers als Ocampos en die gast wiens naam ik niet kan spellen meenemen.

Alleen een idioot zet zo een middenveld neer tegen een ploeg die zich ingraaft. Idiote opstelling, waar je straks misschien toch mee wint, dus zal hij dit vaker doen.

 

+1/-0

Is Ocampos serieus gehaald als dé vervanger van Anthony? Wat is dan in godsnaam het niveau dat je nastreeft?

Voor de rest zoals ik al aankondigde, kansloze zaadpot.

 

+2/-0

Ik vind Ajax niet zo slecht spelen. Het ontbreekt alleen wel een beetje (erg) aan koelbloedigheid en doortastendheid in de 16.
Het veldspel vind ik vaak best aardig. Je mist alleen wat verrassing dus ik zou wel kudus/bergwijn gaan brengen

 

+1/-0

Waarom neemt Ajax die corners iedere keer kort, die gast die ze neemt is 1,87meter, die zet je toch voor het doel neer. Wat is dat voor een onzin. Blind is de enige die initiatief toont en vooruit speelt. Klaassen kan al lopend nog geen bal door passen, maar mag blijven staan natuurlijk na die 1-0. Wat een horror avond zeg. Gaat een complete afgang worden tegen Napoli.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 01 oktober 2022 om 20:41:

Schuif Reiziger maar door ofzo. En laat Schreuder die non-voetballers als Ocampos en die gast wiens naam ik niet kan spellen meenemen.

Alleen een idioot zet zo een middenveld neer tegen een ploeg die zich ingraaft. Idiote opstelling, waar je straks misschien toch mee wint, dus zal hij dit vaker doen.



Helaas de waarheid dit. En dan Klaassen ophemelen, omdat hij scoort. Voor de rest loopt hij alleen maar in de weg.

 

+2/-1

Ajax speelt eigenlijk prima. In een 4-3-3 wil je in principe de vleugelspelers in een 1-tegen-1 situatie krijgen. Het probleem is echter dat niemand op het middenveld of in de aanval een man voorbij kan spelen. Daardoor is het gewoon lastig om het enorme overwicht om te zetten in veel kansen.

Daarbij wil ik toevoegen dat ik Blind briljant vind spelen. Wijndal zal misschien heel lang op een nieuwe kans moeten wachten. En Klaassen opnieuw met de openingstreffer. Dit langzame voetbal, wachten op je kans, ligt hem wel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 01 oktober 2022 om 20:53:

Ajax speelt eigenlijk prima. In een 4-3-3 wil je in principe de vleugelspelers in een 1-tegen-1 situatie krijgen. Het probleem is echter dat niemand op het middenveld of in de aanval een man voorbij kan spelen. Daardoor is het gewoon lastig om het enorme overwicht om te zetten in veel kansen.

Daarbij wil ik toevoegen dat ik Blind briljant vind spelen. Wijndal zal misschien heel lang op een nieuwe kans moeten wachten. En Klaassen opnieuw met de openingstreffer. Dit langzame voetbal, wachten op je kans, ligt hem wel.



En dit meen je echt, of is dit sarcastisch bedoeld? Dit is een serieuze vraag.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2022/2023] Ajax - Go Ahead Eagles