Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - PEC Zwolle

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 28 april 2022 om 21:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 28 april 2022 om 17:41:

(...) De diepgang is een probleem (...)



Dat is mijn inziens onderdeel van het probleem.

Het probleem is meer het ontbreken van inzicht bij diverse spelers. Bij hen die in de positie komen om voordeel te halen uit bepaalde situaties.
De ene keer is dat iets met diepgang, een andere keer een passeeraktie, een schot van afstand, etc., etc., etc., etc.

Op dit niveau moeten spelers veelzijdig zijn.



Klopt maar als niemand diepgang heeft is het team dus verre van veelzijdig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 29 april 2022 om 12:07:

Klopt maar als niemand diepgang heeft is het team dus verre van veelzijdig.



Die conclusie is hier al tig keer geschreven door deze en gene.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 29 april 2022 om 12:55:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 29 april 2022 om 12:07:

Klopt maar als niemand diepgang heeft is het team dus verre van veelzijdig.



Die conclusie is hier al tig keer geschreven door deze en gene.



Daarom. Dat is het main problem.

 

+1/-0

Wat is er eigenlijk met Martinez aan de hand? Ligt hij de rest van het seizoen eruit met een blessure?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 30 april 2022 om 07:57:

Wat is er eigenlijk met Martinez aan de hand? Ligt hij de rest van het seizoen eruit met een blessure?




Ja is hij tevroeg begonnen, dat zou wel pijnlijk zijn

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 30 april 2022 om 07:57:

Wat is er eigenlijk met Martinez aan de hand? Ligt hij de rest van het seizoen eruit met een blessure?



Had last van zijn hamstring(s) en dat is alleen op te lossen door rust en die luxe hebben we nu niet.

 

+1/-0

Zit even te puzzelen met wat nu de opstelling wordt met de gegeven elf namen. Kudus als rechtsbuiten neem ik aan? (Ben blij dat hij een kans krijgt, ik zie nog steeds potentie in hem).
Verder wel opmerkelijk dat Regeer nu de voorkeur krijgt op rechts. Rensch leek mij de vaste vervanger voor de rechtsbackpositie. Hij heeft echt een moeilijk seizoen dat hij nu regeer voor zich moet laten. En Alvarez is die nu echt gepasseerd of wellicht nog licht geblesseerd?

 

+1/-0

Prima hoor, nieuwe namen. Maar Kudus rechtsbuiten? Dan zie ik denk ik toch liever daramy. Snelheid en diepgang. Hopelijk laat Kudus het ook zien. 3-0 bij rust aub en niet weer billenknijpen.

 

+1/-0

Begint alweer goed. Stekelenburg gelijk in de fout. Wederom geen diepgang in het team voorin.

 

+1/-0

Schandalig weer al die lege plekken.

 

+1/-0

Redelijke eerste helft met een zeer weifelende Stekelenburg in de goal. Prachtig doelpunt van Tadic. We zijn er nog zeker niet.

 

+2/-0

Goed was het nog niet, maar er zat wel ten minste weer drang naar voor in en ze scoorden toch 2 fantastische doelpunten. Het was bij vlagen nog best leuk om naar te kijken, wat al meer was dan de afgelopen 5 wedstrijden samen.

 

+2/-0

Een gotspe dat Zwolle hier zonder kaart van het veld stapt. Het omgekeerde grote club-effect: kleinere clubs mogen altijd langer en vaker schoppen zonder kaart te krijgen. Maar daar hoor je nooit iemand over.

 

+3/-0

Tweede helft zag je met vlagen weer heel leuk voetbal. Extra lekker sausje door twee prachtige doelpunten. Hopen dat ze de stijgende lijn te pakken hebben.

 

+1/-0

Berghuis op het middenveld laten staan en dan maar een rechter middenvelder of rechtsback aan die rechterkant neerzetten om het veld breed te houden en het systeem niet te veel te veranderen.

 

+2/-0

Niet denderend, maar in elk geval beter dan de laatste 6 wedstrijden. Brobbey had wat mij betreft eerder ingebracht mogen worden of zelfs mogen starten. Haller heeft het niet. Betrap me erop dat ik het jammer vind als Ihattaren niet ingebracht wordt, is toch een speler die wat extra's kan brengen ten opzichte van de betrekkelijke eenheidsworsten in de rest van het team.

Vond Taylor wel alweer wat beter en leuk dat Regeer zijn basisdebuut heeft mogen maken.

 

+1/-0

Goed resultaat. Mooie goals van Tadic en Klaassen.

Jammer dat ze Lamprou niet veel vaker onder schot genomen hebben.
Bij die dwerg moet elk hard schot in een bovenhoek een doelpunt zijn.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 30 april 2022 om 20:41:

Een gotspe dat Zwolle hier zonder kaart van het veld stapt. Het omgekeerde grote club-effect: kleinere clubs mogen altijd langer en vaker schoppen zonder kaart te krijgen. Maar daar hoor je nooit iemand over.



En wat was die grensrechter aktief, in de 57e minuut, om een bal tegen te houden zodat zwolle weer snel kon ingooien?!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 30 april 2022 om 22:56:

(...) Haller heeft het niet. (...)



Goed zo. Weer een die het ziet.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 april 2022 om 23:52:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 30 april 2022 om 22:56:

(...) Haller heeft het niet. (...)



Goed zo. Weer een die het ziet.



En Ten Hag doet weer net alsof iedereen achterlijk is en beweert dat Haller uitstekend heeft gespeeld :D

Wat ben ik blij dat we daar na dit seizoen eindelijk van verlost zijn. Een fatsoenlijke trainer aanstellen en dan kunnen we eindelijk de hele Eredivisie kapot domineren in plaats van die genante bedoeling waar we al weken naar moeten kijken.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - PEC Zwolle