Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - PEC Zwolle

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Schande voor Ajax dat je gewoon 4-4-2 speelt. Dat geeft het grote falen van jarenlang wanbeleid op het gebied van aankopen en doorstroming van de jeugd aan.
Een zege voor Ajax als Ten Hag weg is en dat Overmars al eerder door eigen toedoen opgekrast is.

De bezem moet ook door de bestuursraad en de RvC. Te beginnen bij de eerst genoemde.

 

+4/-0

Eindelijk de afstandsschoten 😁😁

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 mei 2022 om 10:50:

Schande voor Ajax dat je gewoon 4-4-2 speelt. WAT IS ER MIS MET 4-4-2 DOEL IS WINNEN EN KAMPIOEN WORDEN ..... TOCH !!

 

+1/-1

Dus het doel heiligt alle middelen...????
Als club zijn we zover afgezakt met dit soort tactische warboel. Ik heb an sich niets tegen 4-4-2 of wat voor bezetting dan ook. Het gaat vooral om de uitvoering hier van en die was ondanks de 3-0 overwinning ver onder de maat. Zwolle was gewoon een zeer zwakke tegenstander die desondanks toch een 2 tot 3 tal (enorme) kansen kreeg.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drumtom schreef op 01 mei 2022 om 13:30:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 mei 2022 om 10:50:

Schande voor Ajax dat je gewoon 4-4-2 speelt. WAT IS ER MIS MET 4-4-2 DOEL IS WINNEN EN KAMPIOEN WORDEN ..... TOCH !!



Niet dus. En je hoeft niet met hoofdletters je standpunt duidelijk proberen te maken. Kan ook op een normale manier.

Ajax is 4-3-3 en de jeugd laten doorstromen. Zo simpel is het. Als je teruggrijpt op 4-4-2 dan is er fundamenteel iets mis met je aankoopbeleid en beleid om de jeugd door te laten stromen.

 

+1/-0

Jammer dat Lybron Sarpong zijn record 'bal hooghouden', voor de 'Richard Witschge-bokaal', moest afbreken omdat de wedstrijd moest beginnen.

3.579 keer! Hulde!

(Ook voor degene die geteld heeft B) )

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 01 mei 2022 om 18:52:

Jammer dat Lybron Sarpong zijn record 'bal hooghouden', voor de 'Richard Witschge-bokaal', moest afbreken omdat de wedstrijd moest beginnen.

3.579 keer! Hulde!

(Ook voor degene die geteld heeft B) )


De getallen kloppen bijna nooit, ik telde een keer mee met een spelertje, ik zat op 38 maar ze zeiden dat hij al 50 zat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 02 mei 2022 om 14:29:

De getallen kloppen bijna nooit, ik telde een keer mee met een spelertje, ik zat op 38 maar ze zeiden dat hij al 50 zat.



Als iemand na 20 minuten hooghouden op pakweg 50x zit is het nog knapper! B)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - PEC Zwolle