Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 2.493
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Vak: -
Forumreacties: 1.492
Reg.: 29 augustus 2003
Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 9
Reg.: 22 april 2022
Wedstrijd moet je winnen, ook met dit team kan dat, elke wedstrijd moet je strijd leveren en dat gaat zoals het gaat, met ups en downs , vergeet niet dat het blessure leed ook meespeelt, spelers zijn bereid om diep te gaan, ik ben er zeker van dat ze van Pec winnen, vroeg scoren zat nu een paar keer tegen, zag je aan kopkans Davy tegen Nec, tegen Pec, Haller in stelling brengen en scoren. Wat ik wel mis is de afstandschoten net buiten de zestien.
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Drumtom schreef op 24 april 2022 om 11:19:
(...) Wat ik wel mis is de afstandschoten net buiten de zestien.
Uit: Back in the room.....
Vak: 122
Forumreacties: 11.166
Reg.: 10 juli 2002
Misschien maar met twee spitsen spelen als we geen goede rechtsbuiten beschikbaar hebben.
Als Martinez, Antony, Rensch, Pasveer en Mazraoui allemaal onbeschikbaar zijn, dan:
Haller, Brobbey
Tadic
Berghuis, Taylor, Álvarez, Gravenberch
Blind, Schuurs, Timber
Gorter/Stekelenburg
Tagliafico, Klaassen, Daramy, Kudus en een jeugdspeler laten invallen. Liever niet Danilo.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 april 2022, 16:15:27.
Number9
nieuws-redacteur
Uit: Delft
Forumreacties: 15
Reg.: 19 juli 2017
Favoriete opstelling: 4-2-4
Eens met hierboven om eens met 2 spitsen te spelen, maar je hebt dan toch nog wel 1 extra speler nodig die al dan niet vanaf de zijkant van het middenveld komt.
Uit: Back in the room.....
Vak: 122
Forumreacties: 11.166
Reg.: 10 juli 2002
Aub geen Berghuis op rechts. Daar heb je niets aan. Ligt overigens niet aan hem want als je een snelle linksbuiten had zou hij juist wel renderen vanaf rechtsbuiten.
Stekelenburg
Nous (indien niet fit Regeer) - Timber - Martinez (indien niet fit Blind) - Tagliafico
Blind (indien Martinez niet fit hier Gravenberch en Berghuis op plek Gravenberch middenveld)
Taylor Gravenberch
Daramy Brobbey Tadic
Zet je Blind op 6...met Martinez in een wisselwerking...een dodelijke tikpartij voor iedere modale jaagspits van de tegenstander. En veel meer voetbal naar voren toe. Als je dan een speler op rechts zet die simpelweg hard kan rennen......dan speel je iedereen weg. In Nederland dan.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.072
Reg.: 19 maart 2003
Forumreacties: 72
Reg.: 18 juni 2020
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 26 april 2022 om 14:13:
Ik begrijp werkelijk niet waarom iedereen hier zo vast houdt aan Tadic? Hij passeert niemand meer. Mist van de laatste 6 penalty's de helft. Die ene assist die hij geeft in een wedstrijd geeft een andere speler ook vast wel en meer en daar gaat het om.
open/sluit de onderstaande quote:EI Nico schreef op 26 april 2022 om 15:27:
Ik begrijp werkelijk niet waarom iedereen hier zo vast houdt aan Tadic? Hij passeert niemand meer. Mist van de laatste 6 penalty's de helft. Die ene assist die hij geeft in een wedstrijd geeft een andere speler ook vast wel en meer en daar gaat het om.
Mag ik vragen wat jouw opstelling is voor zaterdag?
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 27 april 2022 om 22:33:
Vragen mag altijd. Ik weet alleen niet wie er wel en niet fit zijn. (...)
Forumreacties: 72
Reg.: 18 juni 2020
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 27 april 2022 om 22:33:
Vragen mag altijd. Ik weet alleen niet wie er wel en niet fit zijn. Daarbij is het natuurlijk nooit een zekerheid dat in een bepaalde opstelling het wel gaat lopen.
Ik constateer alleen dat Tadic er nauwelijks iets van bakt de laatste tijd en dat je dan bijvoorbeeld eens een Daramy opstelt en laat staan. Zodat hij zonder angst kan spelen dat hij weer gewisseld wordt als het niet meteen lukt.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 28 april 2022 om 11:14:
Ik zou niet weten wie zo een pass in zijn benen heeft als Tadic. hij kan ze mooi panklaar leggen vanaf de zijkant.
Ik ben het eens met je dat hij niet zijn beste vorm heeeft, maar met zijn routine kan hij toch altijd wel belangrijk zijn voor het team.
De pingels moet hij idd overlaten aan Haller.
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 28 april 2022 om 11:20:
Ik zou niet weten wie zo een pass in zijn benen heeft als Tadic. hij kan ze mooi panklaar leggen vanaf de zijkant.
Ik ben het eens met je dat hij niet zijn beste vorm heeeft, maar met zijn routine kan hij toch altijd wel belangrijk zijn voor het team.
Ja, laten we niet ineens doen dat iedereen zoveel assists, ofwel mooie passes, kan geven als Tadic. Natuurlijk is zijn overall performance minder hoe ouder hij wordt en wil ik ook al sinds maanden dat Haller de strafschoppen neem.
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 28 april 2022 om 15:46:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 28 april 2022 om 11:20:
Ja, laten we niet ineens doen dat iedereen zoveel assists, ofwel mooie passes, kan geven als Tadic. Natuurlijk is zijn overall performance minder hoe ouder hij wordt en wil ik ook al sinds maanden dat Haller de strafschoppen neem.
Jij begrijpt de strekking van mijn betoog helemaal niet.
Als een speler 90 minuten lang niet goed tot slecht speelt, maar wel een assist of doelpunt maakt dan heeft hij te weinig rendement. Geldt alleen in mindere mate voor een spits. Dat rechtvaardigt totaal niet zijn basisplaats.
Als je voor die speler iemand opstelt die meer rendement heeft door bijvoorbeeld 10 mindere voorzetten te geven gaat er altijd wel één of twee in. Maar dan heb je ook dreiging en diepgang. Dat heb je nu totaal niet met hem.
En het feit dat hij de penalty's opeist zegt al genoeg. Had een hele dure kunnen zijn. En nu opeens zeggen onder druk van alle kritiek dat ook een ander 'm mag nemen. Je bent aanvoerder en moet je verantwoording nemen, ook al is dat voor jezelf minder goed.
open/sluit de onderstaande quote:
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - PEC Zwolle