Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - FC Utrecht

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Vraag me af hoe EtH en Tadic tot de conclusie kunnen komen dat Ajax de eerste helft een slechte instelling had. Hoe kan dit in godsnaam? Ik vind dit sowieso een smet op het kampioenschap.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 22 april 2021 om 21:14:

Vraag me af hoe EtH en Tadic tot de conclusie kunnen komen dat Ajax de eerste helft een slechte instelling had. Hoe kan dit in godsnaam? Ik vind dit sowieso een smet op het kampioenschap.



Mwa, ik vind de uitschakeling door AS Roma een smet op dit seizoen. Jammer dat het (aanwezige) publiek zondag waarschijnlijk geen kampioenschap kan vieren, dat wel .

Het beste is er vanaf sinds de interland break en godzijdank hebben we een marge van +12 punten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 22 april 2021 om 22:23:

(...) Jammer dat het (aanwezige) publiek zondag waarschijnlijk geen kampioenschap kan vieren (...)



We kunnen wel laten blijken wat we er van vinden!

Eindelijk!

 

+2/-0

Overigens moet die Lindhout zo snel mogelijk van de velden verbannen worden!

Als dit soort dwaze, geïndoctrineerde schapen goals gaan afkeuren, zoals die van Klaassen, en ongestraft spelregels volledig aan hun laars lappen, waar gaat het dan heen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 april 2021 om 00:22:

Overigens moet die Lindhout zo snel mogelijk van de velden verbannen worden!

Als dit soort dwaze, geïndoctrineerde schapen goals gaan afkeuren, zoals die van Klaassen, en ongestraft spelregels volledig aan hun laars lappen, waar gaat het dan heen?



Als je ziet hoeveel achterlijke beslissingen (en dan houd ik het er maar op dat ze het echt niet zien/begrijpen) er al genomen zijn tegen ons dit seizoen en dan nog 12 punten los staan van die 17 losers onder ons :D

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 22 april 2021 om 09:20:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 21 april 2021 om 12:37:

Daarbij lopen we op onze laatste benen. Ik zal blij zijn als de titel binnen is. Ben er zeker niet gerust op dat we deze week twee keer winnen.



Ik ben er vrij gerust in. Tegen Vitesse ging het moeizaam, maar dat was een bekerfinale en de uitschakeling tegen Roma zat daar nog voor een deel tussen. Nu de 1e prijs binnen is, is de druk ook wel van de ketel en verwacht ik dat ze wat vrijer zullen voetballen.

Mazraoui kan hopelijk vanavond wat minuten maken, zodat Rensch en/of Timber wat rust kunnen nemen en eens de titel binnen is hoop ik van een aantal andere spelers aan het werk te kunnen zien.



Waarom zou je spelers rust geven ..?
Trainen kan vanaf nu een soort hersteltraining zijn, meer niet , maar je moet de grenzen van de inspanning wel verleggen door wedstrijden te spelen ; daar krijg je een grotere motor van..

Die kunnen een aantal spelers wel gebruiken, want in top-wedstrijden ontbreekt het vaak aan kracht, in de eindfase , van de basisspelers ..

 

+1/-0

Een kleine domper, had zondag al graag kampioen willen worden, het zou nog kunnen maar dan ben je afhankelijk van Groningen tegen de lampen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 23 april 2021 om 01:55:

Waarom zou je spelers rust geven ..?
Trainen kan vanaf nu een soort hersteltraining zijn, meer niet , maar je moet de grenzen van de inspanning wel verleggen door wedstrijden te spelen ; daar krijg je een grotere motor van..

Die kunnen een aantal spelers wel gebruiken, want in top-wedstrijden ontbreekt het vaak aan kracht, in de eindfase , van de basisspelers ..



Ja, ik zou ook de frequentie van inspanning doseren. Dus minder energieverspilling op de training. (Alhoewel er toch een paar tussen lopen die daar heel hard hun best moeten doen om de basiselementen te leren. Zoals een balaanname ...).

En wat Ten Hag over Kudus zegt: ,,Op de training laat hij het wel zien".
Daar krijg je geen 3 punten ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 23 april 2021 om 09:59:

Een kleine domper, had zondag al graag kampioen willen worden, het zou nog kunnen maar dan ben je afhankelijk van Groningen tegen de lampen.



Dat gaat PSV gewoon winnen. Die moeten 2de worden.

En daar zullen ze ook goed beseffen dat AZ van Ajax kan winnen en ook de punten blijft pakken benodigd voor plaats 2.

 

+1/-0

Eerste helft sloeg echt helemaal nergens op. Domme pingel en arrogante houding. Tweede helft vond ik persoonlijk best prima. Zeker toen Klaassen erin kwam. Zat kansen gecreëerd en Utrecht kon er niet meer uitkomen.

Brengt me gelijk tot de conclusie dat ik echt niet begreep dat Klaassen niet startte. Zeker gezien z'n reactie na afloop. Je bent al genoodzaakt om zonder Blind te spelen, dan zet je Klaassen er toch niet naast? Als je deze pot had gewonnen en AZ en/of Emmen daarna dan had je hem gewoon op vakantie kunnen sturen.

Begreep zelf de wissel om Nous te brengen ook niet helemaal. Die had zn schaatsen en klompen aangetrokken. Er was nog voor alles te spelen. Breng dan iemand met soort van ritme (ervan uitgaande dat Rensch op was).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 22 april 2021 om 22:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 22 april 2021 om 21:14:

Vraag me af hoe EtH en Tadic tot de conclusie kunnen komen dat Ajax de eerste helft een slechte instelling had. Hoe kan dit in godsnaam? Ik vind dit sowieso een smet op het kampioenschap.



Mwa, ik vind de uitschakeling door AS Roma een smet op dit seizoen. Jammer dat het (aanwezige) publiek zondag waarschijnlijk geen kampioenschap kan vieren, dat wel .

Het beste is er vanaf sinds de interland break en godzijdank hebben we een marge van +12 punten.




Smet, smet.
Denk dat je de lat te hoog legt voor deze selectie.

Ik vind het knap wat ze gepresteerd hebben na de winterstop. Tegen Roma zat alles tegen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 23 april 2021 om 11:56:

Eerste helft sloeg echt helemaal nergens op. Domme pingel en arrogante houding. Tweede helft vond ik persoonlijk best prima. Zeker toen Klaassen erin kwam. Zat kansen gecreëerd en Utrecht kon er niet meer uitkomen.

Brengt me gelijk tot de conclusie dat ik echt niet begreep dat Klaassen niet startte. Zeker gezien z'n reactie na afloop. Je bent al genoodzaakt om zonder Blind te spelen, dan zet je Klaassen er toch niet naast? Als je deze pot had gewonnen en AZ en/of Emmen daarna dan had je hem gewoon op vakantie kunnen sturen.

Begreep zelf de wissel om Nous te brengen ook niet helemaal. Die had zn schaatsen en klompen aangetrokken. Er was nog voor alles te spelen. Breng dan iemand met soort van ritme (ervan uitgaande dat Rensch op was).



Er zijn er meer die Ten Hag niet begrijpen.

Dat is op zich niet erg maar zijn beslissingen hebben negatieve invloed op het resultaat. En dat is wel erg!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 april 2021 om 13:41:

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 23 april 2021 om 11:56:

Eerste helft sloeg echt helemaal nergens op. Domme pingel en arrogante houding. Tweede helft vond ik persoonlijk best prima. Zeker toen Klaassen erin kwam. Zat kansen gecreëerd en Utrecht kon er niet meer uitkomen.

Brengt me gelijk tot de conclusie dat ik echt niet begreep dat Klaassen niet startte. Zeker gezien z'n reactie na afloop. Je bent al genoodzaakt om zonder Blind te spelen, dan zet je Klaassen er toch niet naast? Als je deze pot had gewonnen en AZ en/of Emmen daarna dan had je hem gewoon op vakantie kunnen sturen.

Begreep zelf de wissel om Nous te brengen ook niet helemaal. Die had zn schaatsen en klompen aangetrokken. Er was nog voor alles te spelen. Breng dan iemand met soort van ritme (ervan uitgaande dat Rensch op was).



Er zijn er meer die Ten Hag niet begrijpen.

Dat is op zich niet erg maar zijn beslissingen hebben negatieve invloed op het resultaat. En dat is wel erg!


ten Hag kan er toch niets aan doen dat de VAR een zuivere doelpunt afkeurt en dat de spelers de kansen niet benutten.
3 punten had gekund gisteren maar de spelers op het veld waren te slordig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 23 april 2021 om 15:06:

ten Hag kan er toch niets aan doen dat de VAR een zuivere doelpunt afkeurt en dat de spelers de kansen niet benutten. (...)



Een trainer moet spelers leren kansen te benutten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 april 2021 om 17:22:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 23 april 2021 om 15:06:

ten Hag kan er toch niets aan doen dat de VAR een zuivere doelpunt afkeurt en dat de spelers de kansen niet benutten. (...)



Een trainer moet spelers leren kansen te benutten.


Dat geldt voor de trainer zelf toch ook? ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 april 2021 om 17:22:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 23 april 2021 om 15:06:

ten Hag kan er toch niets aan doen dat de VAR een zuivere doelpunt afkeurt en dat de spelers de kansen niet benutten. (...)



Een trainer moet spelers leren kansen te benutten.


Nee een trainer moet ze leren kansen te creeren, benutten moeten de spelers zelf doen🙃

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 23 april 2021 om 19:08:

Nee een trainer moet ze leren kansen te creeren, benutten moeten de spelers zelf doen🙃



Een trainer kan ze ook leren ook je de kansen benut.

Als Ten Hag alleen al tegen Tadic had gezegd dat hij moet stoppen met die achtelijke, kansloze stiftballen (ook tegen Utrecht weer :\( ) , maar die ballen snoeihard op de slof langs de keeper moet schieten, had hij 5 goals meer gemaakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 april 2021 om 20:10:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 23 april 2021 om 19:08:

Nee een trainer moet ze leren kansen te creeren, benutten moeten de spelers zelf doen🙃



Een trainer kan ze ook leren ook je de kansen benut.

Als Ten Hag alleen al tegen Tadic had gezegd dat hij moet stoppen met die achtelijke, kansloze stiftballen (ook tegen Utrecht weer :\( ) , maar die ballen snoeihard op de slof langs de keeper moet schieten, had hij 5 goals meer gemaakt.


Met die lobjes verras je de keeper meestal, dat ze er niet ingaan is jammer maar daar heeft een coach geen invloed op.
En als hij die ballen snoeihard op zijn slof neemt heb je ook geen garantie dat ie erin gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 23 april 2021 om 20:18:

Met die lobjes verras je de keeper meestal, dat ze er niet ingaan is jammer maar daar heeft een coach geen invloed op. (...)



Ten Hag zou er eens over in gesprek kunnen gaan en de vraag kunnen stellen waarom hij die zinloze akties uitvoerd als ze er toch niet in gaan.

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 23 april 2021 om 20:18:

(...) En als hij die ballen snoeihard op zijn slof neemt heb je ook geen garantie dat ie erin gaat.



Daar kan hij op trainen.

 

+1/-0

Die 5 cm / 10 cm regel moeten ze gelijk weer afschaffen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - FC Utrecht