Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2020/2021] Ajax - AS Roma

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 07 april 2021 om 21:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 05 april 2021 om 18:45:

Dzeko start niet tegen Ajax, die heeft al 3 maanden niet meer gescoord in de Serie A en is sinds half januari ook zijn aanvoerdersband kwijt. De Spanjaard Mayorel start in de spits, die heeft er 7 gescoord in 10 EL wedstrijden en is topscoorder van Roma.




"Fonseca gaf tot slot alvast één naam uit zijn basisopstelling prijs. Achter de naam van Edin Džeko stond een vraagteken, maar de ervaren spits blijkt fit genoeg om tegen Ajax te spelen. ‘Hij heeft de hele week goed getraind en zal in de basis staan.’

https://www.ajaxshowtime.com/voetbalnieuws/as-roma-trainer-geimponeerd-door-ajax-we-zullen-perfecte-wedstrijd-moeten-spelenlink


Dit zegt alleen dat Roma van spel gaat veranderen, normaal spelen ze 3-4-2-1 en afgelopen weekend ineens 4-4-2. Waarom doe je als coach trouwens zo'n uitspraak? Makes no sense. En de fitheid van Dzeko in twijfel brengen is ook niet zo'n sterk argument. Grappig dat je in een stukje hierboven toont dat het niet rommelt in de selectie, dit doet het namelijk wel al sinds het ontslag van de assistent trainer naar aanleiding van 6 wissels. De trainer staat onder intense druk, verliezen van Ajax is einde oefening, zoals ik al typte kan roma niet verder meer zakken in de Serie A. Het bestuur, publiek et cetera ambiëren/eisen CL deelname en niks minder. En als je dan een peperdure selectie hebt en het niet waar maakt, dan zijn de rapen gaar.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 april 2021, 19:03:55.

 

+1/-0

Waarom spelen ze niet in een Ajaxshirt?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 april 2021 om 20:37:

Waarom spelen ze niet in een Ajaxshirt?


Blijkbaar beslist door de Uefa. Weet iemand wat zij daarin te zeggen hebben?

edit>
Iets van verwarrend voor de kijker ?

 

+1/-0

Helaas nog heel wat spelers onder hun Niveau, en ik merk wat gemak zucht aan onze rechterkant.

 

+1/-0

duel van de 2 geslepen vossen:
Tadic - Dzeko

 

+1/-0

Ik typ het net in en BAMMMMMMMMM.......ASSIST DUSAN!!!!

 

+1/-0

1-0 maar we spelen eigenlijk heel matig. Bijna alles over rechts kan Roma gevaar stichten.

 

+1/-0

Antony wisselen voor Brobbey en het wordt 3-0, trouwens belachelijk dat we in het zwart moeten spelen, in 2003 speelden we ook gewoon in het wit-rood-wit. Te bezot voor woorden, Roma heeft gewoon een zwart alternatief uit tenue.

 

+1/-0

Fucking clown ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 08 april 2021 om 22:15:

Fucking clown ...



Ja. Zo neem je geen penalty ... :\(

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 april 2021 om 22:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 08 april 2021 om 22:15:

Fucking clown ...



Ja. Zo neem je geen penalty ... :\(



Hij bedoelt Scherpen...

Dusan mist een x een penalty, 99 van de 100 gaan erin.

Scherpen is Ajax onwaardig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 april 2021 om 22:18:


Ja. Zo neem je geen penalty ... :\(



Nja, statistisch gezien, hoe meer strafschoppen je scoort, hoe dichter je bij de misser komt.

Maar die blunder van Scherpen kan toch echt niet hoor. Ging zondag al in de fout en nu weer. Ik kan best begrijpen dat keepers al eens in de fout gaan, maar 2x in 2 wedstrijden.

Laat ons hopen dat Stekelenburg terug is volgende week, of ik ga wel iets anders doen op donderdagavond.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 april 2021 om 22:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 08 april 2021 om 22:15:

Fucking clown ...



Ja. Zo neem je geen penalty ... :\(


Mee eens, als captain moet je de wedstrijd op slot gooien.

Trouwens weer dramatsich gewisseld van TH, die Antony is nog geen gulden waard, speelt als een nummer 6 die constant terugkaatst.

Echt dat je zo slecht speelt tegen een middelmatig elftal, TH weer ten top uit.

 

+1/-0

Balen dat je jezelf zo tekort doet. Dit Roma is heel matig. Ze missen wel wat spelers dus dat gaat volgende week nog spannend worden. We zullen Rensch gaan missen in Rome want ik ben bang dat ik al weet wie zijn vervanger wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hoe Finidi George schreef op 08 april 2021 om 22:35:

Balen dat je jezelf zo tekort doet. Dit Roma is heel matig. Ze missen wel wat spelers dus dat gaat volgende week nog spannend worden. We zullen Rensch gaan missen in Rome want ik ben bang dat ik al weet wie zijn vervanger wordt.



Waarom spannend? Zij verdedigen een 1-1, ik veronderstel dat het gelopen is.

edit>
Sorry, een 1-2 voorsprong.

Sjongejonge, wat een bende prutsers.

Dit bericht is gewijzigd op 8 april 2021, 22:45:25.

 

+1/-0

Het is in ieder geval weer bewezen dat we geen toptrainer hebben. In de NL competitie gaat het wel met een limousine selectie tegenover trabantjes maar Europees keer op keer de mist in tegen gewoon laagvliegers. Roma speelt gewoon beroerd en weer ga je er aan. Echt ongelooflijk. Het inschatten van de wedstrijd en wisselen was weer zo ondermaats vandaag.

 

+1/-1

Je hebt zoveel kans op een 2e, 3e en 4e goal. En dan krijg je dit... Prutswerk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 08 april 2021 om 22:51:

Je hebt zoveel kans op een 2e, 3e en 4e goal. En dan krijg je dit... Prutswerk


Interssante conclusie, je scoort de 2e niet maar jij hebt het over nummer 3 en 4.... Hoe wil je die maken als je 2 niet maakt ;B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 08 april 2021 om 22:49:

Het is in ieder geval weer bewezen dat we geen toptrainer hebben. In de NL competitie gaat het wel met een limousine selectie tegenover trabantjes maar Europees keer op keer de mist in tegen gewoon laagvliegers. Roma speelt gewoon beroerd en weer ga je er aan. Echt ongelooflijk. Het inschatten van de wedstrijd en wisselen was weer zo ondermaats vandaag.




Sorry Tim, maar het slaat nergens op om dit op Ten Hag zijn bordje te leggen...


Onana en Steek niet geblesseerd en dan moet je met een keeper spelen die hier gewoon niet klaar voor is en waarschijnlijk nimmer meer in de basis gaat komen.

Verder dat Tadic een penalty mist op de 2-0, heeft ook niks met Ten Hag te maken... Tadic heeft behalve vanvond al zijn penalties gemaakt. Misschien wel 60 penalties voor Ajax gemaakt. Dan wordt het 2-0 en is Roma gebroken...en maak je zo de 3-0.

Ik zie hier geen schuld aan Ten Hag die zonder Onana, Mazraoui, Blind, Haller en Stekelenburg maar het moet rooien.

De schuld ligt bij Tadic en Scherpen en wat kansen die niet afgemaakt worden.
Verder deed die keeper van Roma het ook wel lekker.

 

+1/-0

Mooi kut, we geven het hier weg. Roma is volgende week een stuk beter, komen een aantal spelers terug

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2020/2021] Ajax - AS Roma