Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB Beker] FC Utrecht - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Wo 4 mrt 20:45
TOTO KNVB-Beker
FC Utrecht - Ajax




Ja ja... deze hebben we ook nog. :denk

 

+1/-0

Eerlijk gezegd hebben we echt broodnodig een paar mazzeltjes nodig om de zaak om te draaien. Hopen tegen hoop.

Qua opstelling moet je het maar hetzelfde houden als thuis tegen AZ. De alternatieven voor Schuurs en Eiting (Alvarez, Marin, Gravenberch) heb je eigenlijk al afgebrand en afgeserveerd dus lijkt me niet verstandig om nu op hen terug te grijpen. En Tadic gaat sowieso niet gewisseld worden.

Gisteren was acht tellen tegen het canvas (die ik ook niet had verwacht) en het gaat heel heel moeilijk worden hier nog uit te komen.

 

+1/-0

Enerzijds, je bent nog maar 90 of 120 minuten af van een potje tegen NAC.
Zonde om dat te laten lopen.

Anderzijds, deze inspanning draagt niet bij voor het kamioenschap, dat veel belangrijker is.

 

+1/-0

Dit wordt een hele moeilijke pot en laten we hopen dat het geen verlenging wordt. Ik denk 50/50. Alles hangt af van de eerste pakweg 25 minuten.

 

+1/-0

Bjorn Kuipers fluit, wordt 100% een finale Ajax-Feijenoord.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 maart 2020 om 20:15:

Enerzijds, je bent nog maar 90 of 120 minuten af van een potje tegen NAC.
Zonde om dat te laten lopen.

Anderzijds, deze inspanning draagt niet bij voor het kamioenschap, dat veel belangrijker is.




potje tegen Nac? Niet zo arrogant.
Alsof Feyenoord dat zomaar gaat verliezen. Ze zijn in een flow.
En als het zo doorgaat gaat Ajax nog verliezen uit bij Utrecht en uit bij Feyenoord.

Het wordt hoogtijd dat Ajax en zijn fans weer wat nederiger gaan worden.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 02 maart 2020 om 21:05:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 02 maart 2020 om 20:54:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 02 maart 2020 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 maart 2020 om 20:15:

Enerzijds, je bent nog maar 90 of 120 minuten af van een potje tegen NAC.
Zonde om dat te laten lopen.

Anderzijds, deze inspanning draagt niet bij voor het kamioenschap, dat veel belangrijker is.




Niet zo arrogant.


Heb je eigen posts wel eens goed na gelezen de laatste maanden... O ja wonderboy Suarez komt niet terug hoor ;)






Je vult het maar zelf in hoe je wilt, het beste spel, de beste coach, landskampioen worden, de UEFA cup winnen...…. Je hebt later vanalles lopen bijstellen....

Dit bericht is gewijzigd op 3 maart 2020, 12:26:27 door een mod.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 02 maart 2020 om 21:22:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 02 maart 2020 om 21:05:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 02 maart 2020 om 20:54:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 02 maart 2020 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 maart 2020 om 20:15:

Enerzijds, je bent nog maar 90 of 120 minuten af van een potje tegen NAC.
Zonde om dat te laten lopen.

Anderzijds, deze inspanning draagt niet bij voor het kamioenschap, dat veel belangrijker is.




Niet zo arrogant.


Heb je eigen posts wel eens goed na gelezen de laatste maanden... O ja wonderboy Suarez komt niet terug hoor ;)




Ik ben optimistisch over het algemeen en zelfbewust. Niet arrogant.

Verder: flauw weer zo'n pessimistisch nare opmerking om mij blijkbaar op mijn plek te zetten en tegelijkertijd ook Ajax naar beneden te halen.



Je vult het maar zelf in hoe je wilt, het beste spel, de beste coach, landskampioen worden, de UEFA cup winnen...…. Je hebt later vanalles lopen bijstellen....

En Suarez hahahahahha, dat je überhaupt dacht dat die GELDWOLF terugkwam... Ik was een lul volgens jou omdat ik hem zo noemde..... Nu wordt je terug met je voetjes op aarde gezet..... Met je zelfbewustzijn.




Optimistisch zijn, zelfbewust, doelen stellen heeft niks te maken met arrogantie.

Dat het Ajax van nu een ander Ajax is qua vorm, fitheid en resultaten dan het Ajax wat won tegen Utrecht (4-0), Valencia 3-0), Lille (3-0) en bv 1-4 voor stond bij Chelsea ziet iedereen. Dat Ajax en de fans dus dingen moeten stellen is LOGISCH!
het team heeft allemaal klappen gehad. En is uit vorm. Geen ritme als spelers, geen ritme als geheel. Het gaat super slecht.

En dat ik graag Ajax Luis Suarez zie terughalen heeft ook niks te maken met arrogantie of een waanbeeld ofzo. En dat jij er lol in ziet om mij dat te vertellen dat hij niet gaat terug komen zegt wat over jou. Maar ga lekker zo door.

* Alleen maar met geloof kun je een halve finale CL halen of de CL winnen. Iets wat 99 % van alle spelers en fans, trainers nooit meer gedacht hadden ooit te bereiken in 2018. En ik had dat wel. Sorry. Ik ben een man van geloof en optimisme.

* Ik heb geen scheldwoord gebruikt om mijn mening te geven.

Verder ga ik ook niet meer in gesprek met je. Ik ben er wel van genezen.
Ik vind het niet prettig.

Fijne avond en shalom

 

+2/-0

Whatever, een uitspraak van je: "Luis komt graag terug bij Ajax...…." Dacht je dat nou echt?

Dit bericht is gewijzigd op 3 maart 2020, 12:26:49 door een mod.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 02 maart 2020 om 20:22:

Dit wordt een hele moeilijke pot en laten we hopen dat het geen verlenging wordt. Ik denk 50/50. (...)



Ja. Terwijl, als ze van één ploeg precies weten hoe deze gaat spelen en geen verassing mag zijn, is het Utrecht.

Ik begrijp niet dat ze daar zo vaak de kaas van het brood laten eten en er in tuinen. Ook omdat er diverse rekeningen uit het verleden open staan. We zijn veel te vaak voor schut en ter schande gezet daar.

Clubjes moeten weten dat als je van Ajax wint, je de komende confrontaties tegen Ajax 'een groot probleem' hebt.
Dat moet de spirit zijn bij Ajax!

 

+1/-0

Utrecht zondag gezien tegen Rkc. Nou, dat was ook slecht. Eigenlijk maakt het mij niet uit. Een totale rampweek zou wel eens heilzaam kunnen zijn voor de toekomst.
Het elftal valt helemaal uit elkaar. Ze kunnen nog zoveel lullen, iedereen denkt aan zijn eigen toekomst. Dat ze beter tot hun recht komen als er als collectief gespeeld wordt begrijpen de meesten blijkbaar niet.

 

+1/-0

Als de KNVB jeugdbondscoachleiding gelijk heeft, gaan we beter voetbal kunnen bekijken bij de Youth League internationaal jeugdtoernooi van Ajax vanmiddag tegen Atletico , dan bij de KNVB Beker van FC Utrecht - AFC Ajax.

Op den duur dit mogelijk...

Wissels: RAATSIE, PYNADATH, RASMUSSEN, KASANWIRJO, HILLEN, BAAS, FITZJIM

STARTJEUGDELFTAL:

Dani van der Heuvel(16) , Youri Regeer(16) Olivier Aertsen(15) Devyne Rensch(17) Sontje Hansen(17) , Enric Llansana(18) Amourrouchi Axelvandongen(15) Naci Unuvar(16) , Arjany Martha(16) Anass Salahedinne(18) Kenneth Taylor(17).

Dit bericht is gewijzigd op 3 maart 2020, 14:46:21.

 

+1/-0

Berichten aangepast/verwijderd,... normaal doen nu.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 03 maart 2020 om 12:27:

Berichten aangepast/verwijderd,... normaal doen nu.



Altijd, goed gedaan.

 

+1/-0

"Vermoedelijke opstelling Ajax: Onana, Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico, Van de Beek, Ziyech, Martínez, Tadic, Traoré, Promes"

Ja, het AD zit er vaak naast maar ik hoop dat deze opstelling klopt. Ik heb wel vertrouwen in Traoré en lijkt me het beste nu om met een echte spits te spelen. Tadic zit je sowieso "aan vast" dus dan moet hij het maar vanaf rechts doen. Ziyech dan op de 10 om mensen weg te sturen en acties te maken.

In ieder geval niet weer de zaak achterin zo open gooien met belachelijk hoog staande backs please!

 

+1/-0

Tadic weer op de flank zetten en dan vervolgens weer gaan lopen zeuren als hij niet presteert! Zet Alvarez naast Eiting, zet v/d Beek ervoor, Ziyech op rechts en Tadic op de plek waar hij momenteel hoort: op de bank!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

litmanenforever schreef op 04 maart 2020 om 10:13:

Tadic weer op de flank zetten en dan vervolgens weer gaan lopen zeuren als hij niet presteert! Zet Alvarez naast Eiting, zet v/d Beek ervoor, Ziyech op rechts en Tadic op de plek waar hij momenteel hoort: op de bank!



Waarom prefereer jij Eiting?
Ik zou nu een blok achter Ziyech zetten, dan heb je niks aan die slapjanus.

 

+2/-0

Opstelling Ajax: Onana; Dest, Álvarez, Blind, Tagliafico; Martínez, Van de Beek, Ekkelenkamp; Ziyech, Tadić, Promes.

 

+1/-0

Best wel vaag dit. Nu opeens wel Alvarez? Die is nog langzamer dan Schuurs dus ik hoop dat we echt niet dezelde ruimte gaan weg geven achterin. En ik had veel liever Traoré in de spits en Ziyech op 10 gezien.

Maar goed... hup Ajax!!

 

+1/-0

Ik heb er stiekem toch wel weer zin in.. was er even goed ziek van de afgelopen dagen. Hopelijk winnen we deze dik met 0-4, dan kunnen we weer wat tegengas geven aan de Leo Driessen fanclub :D

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB Beker] FC Utrecht - Ajax