Forumreacties: 4.345
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: geen
Vak: -
Forumreacties: 4.104
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 17 juli 2026 om 13:03:
Je zou er bijna aan denken om Fitz-Jim naast Mokio te zetten, maar goed, zijn contract...
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 361
Reg.: 9 februari 2026
Dolberg toch in de basis in de basis straks tegen Olympiakos.
Opstelling Ajax:
Paes; Rosa, Bouwman, Blind, Wijndal; Regeer, Klaassen, Gloukh; Berghuis, Dolberg, Godts.
Wissels Ajax:
Heerkens, Reverson, Gaaei, Muzungu, Kaplan, Johnson, Konadu, Edvardsen, Henrique, Ouazane, Carrizo, Abdalla, Nash.
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 18 juli 2026 om 14:35:
Opstelling Ajax:
Paes; Rosa, Bouwman, Blind, Wijndal; Regeer, Klaassen, Gloukh; Berghuis, Dolberg, Godts.
Wissels Ajax:
Heerkens, Reverson, Gaaei, Muzungu, Kaplan, Johnson, Konadu, Edvardsen, Henrique, Ouazane, Carrizo, Abdalla, Nash.
Forumreacties: 1.161
Reg.: 21 mei 2008
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 18 juli 2026 om 14:58:
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 18 juli 2026 om 14:35:
Opstelling Ajax:
Wissels Ajax:
Brrrrrr![]()
Je zou zeggen dat je minder dan een week voor een do-or-die wedstrijd met de beoogde basis begint en minstens 60 minuten laat staan. Blind, Wijndal, Regeer, Klaassen én Berghuis basis, als tegen Vojvodina die rotzooi er weer in staat terwijl er gewoon betere spelers beschikbaar zijn dan mag Michel van mij gelijk weer wieberen en Jordi erbij. Geduld is bij mij wel op. Als dit de zoveelste trainer is die voor "ervaring" kiest ipv kwaliteit en talent meteen wegwezen.
Forumreacties: 13.031
Reg.: 1 november 2008
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 18 juli 2026 om 14:58:
Opstelling Ajax:
Wissels Ajax:
Brrrrrr![]()
Je zou zeggen dat je minder dan een week voor een do-or-die wedstrijd met de beoogde basis begint en minstens 60 minuten laat staan. Blind, Wijndal, Regeer, Klaassen én Berghuis basis, als tegen Vojvodina die rotzooi er weer in staat terwijl er gewoon betere spelers beschikbaar zijn dan mag Michel van mij gelijk weer wieberen en Jordi erbij. Geduld is bij mij wel op. Als dit de zoveelste trainer is die voor "ervaring" kiest ipv kwaliteit en talent meteen wegwezen.
Forumreacties: 5.719
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Schip ahoy schreef op 18 juli 2026 om 16:17:
Begrijp het volledig dat Michel dan voor ervaring kiest.
Forumreacties: 1.161
Reg.: 21 mei 2008
open/sluit de onderstaande quote:Zijaanzij schreef op 18 juli 2026 om 17:42:
Wat nog niet veel over te zeggen. We krijgen wel weinig doelpunten tegen. Dat lijkt me een positief punt.
Dit bericht is gewijzigd op 18 juli 2026, 18:04:30.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 18 juli 2026 om 17:37:
Begrijp het volledig dat Michel dan voor ervaring kiest.
De "ervaring" die het keer op keer niet waargemaakt heeft bedoel je?
Forumreacties: 5.719
Reg.: 3 juli 2017
Vergeet niet dat Peter Bosz exact dezelfde kritiek kreeg in de eerste seizoenshelft. Bekritiseerd omdat hij dezelfde (oude) spelers gebruikte die Frank de Boer gebruikte.
Zoiets verwacht ik bij Michel ook. En Konadu is gewoon te licht. Dus dan val je terug op Dolberg.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.604
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 18 juli 2026 om 20:19:
Vergeet niet dat Peter Bosz exact dezelfde kritiek kreeg in de eerste seizoenshelft. Bekritiseerd omdat hij dezelfde (oude) spelers gebruikte die Frank de Boer gebruikte.
Zoiets verwacht ik bij Michel ook. En Konadu is gewoon te licht. Dus dan val je terug op Dolberg.
Welke prijzen heeft Bosz dan naar Ajax gebracht? Aangezien je hem als voorbeeld presenteert van hoe het moet.
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 18 juli 2026 om 20:39:
Ja je kunt nu eigenlijk niet met goed fatsoen nog een 'nieuwe 6' gaan halen. Deze gozer gaat doorbreken en moet je nu de ruimte gaan geven.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 18 juli 2026 om 20:19:
Welke prijzen heeft Bosz dan naar Ajax gebracht? Aangezien je hem als voorbeeld presenteert van hoe het moet.
open/sluit de onderstaande quote:Schip ahoy schreef op 18 juli 2026 om 21:02:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 18 juli 2026 om 20:39:
Ja je kunt nu eigenlijk niet met goed fatsoen nog een 'nieuwe 6' gaan halen. Deze gozer gaat doorbreken en moet je nu de ruimte gaan geven.
Na die Future cup was ik ervan overtuigd dat hij snel zou doorbreken. Maar goed, hopelijk alsnog. Of was je sarcastisch?
Edvardsen speelt weereens vanaf links en scoort. Op links heeft hij een veel hoger rendement dan op rechts. Kijk maar naar zijn hele carrière. Ik weet niet hoever Nash is, maar op het moment heb je met Godts een duidelijke basisspeler, Edvardsen een degelijke backup (dat denk ik echt als je hem weer op links gebruikt net als zijn 1e halve seizoen bij ons) en jeugdspeler Nash (kan lekker mee bij JA).
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [2026 / 2027] Oefenduels Ajax